به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    سلام atiye joon
    اولا مگه نمایشگاست که هر کسی بیاد ببینه و بره؟؟ باید حداقل کسایی رو راه میدادین که از طرف یه معرف آشنا باشه! متاسفانه پذیرفتن هر خواستگاری بدون هیچ آشنایی قبلی خیلی به روحیه ی دختر آسیب میزنه!
    دوما اینکه آیا خودتون برادر دارینو به خواستگاریش رفتین؟ چیزایی که توی خواستگاری برای خانواده ی پسر اهمیت داره ممکنه برای خود پسر اهمیت نداشته باشه و برعکس! مثلا پسر بیشتر توجهش روی ظاهر و برخورد خود دختره اما خانوادش به برخوردای بقیه مثل مادر دخترم خیلی توجه میکنن. شاید شما یا خانوادتون رفتار خاصی توی برخورد با خواستگارا دارین که برای خودتون عادیه اما از نظر دیگران جالب نیست.
    باید خیلی زودتر به فکر علتش میفتادین تا بتونین توی رفتارتون تغییراتی بدین ! همین چند وقت قبل یکی اینجا یه تاپیک باز کرده بود که خواستگارم دیگه زنگ نزده و داشت اشکالاشو پیدا میکرد که دیگه تکرار نکنه. شما هم باید بیشتر روو ظاهر و رفتاراتون دقیق شین مثلا نظر خودتون و اطرافیانتون راجع به ظاهرتون چیه؟ از نظر خودتون پذیرایی و مهمان نوازیتون توی برخورد با یه غریبه چطوره؟؟توی خواستگاری بیش از حد ساکت یا بیش از حد صمیمی میشین؟ واقعا ما بدون هیچ شناختی نمیتونیم بگیم چرا؟؟؟؟؟

  2. 5 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    MOHAMAH (جمعه 08 آذر 92), shabnam z (یکشنبه 10 آذر 92), فرهنگ 27 (جمعه 08 آذر 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 10 آذر 92), خانوم مجرد (جمعه 08 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من شوهر از کجا بیارممممممممممممم؟؟؟؟
    توسط بیتا الف در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 18:31
  2. با بدبینیم چکار کنم؟؟؟؟
    توسط آرام 91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 00:06
  3. چطور میشه فراموشش کرد؟؟؟؟
    توسط صدف سدنی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 مرداد 91, 12:51
  4. چطور خانوادمو برای ازدواج راضی کنم؟؟؟؟
    توسط sarina در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 22:07
  5. با این همه بحث چی کار کنم؟؟؟؟
    توسط sareh.s در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 اردیبهشت 91, 14:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.