سلام atiye joon
اولا مگه نمایشگاست که هر کسی بیاد ببینه و بره؟؟ باید حداقل کسایی رو راه میدادین که از طرف یه معرف آشنا باشه! متاسفانه پذیرفتن هر خواستگاری بدون هیچ آشنایی قبلی خیلی به روحیه ی دختر آسیب میزنه!
دوما اینکه آیا خودتون برادر دارینو به خواستگاریش رفتین؟ چیزایی که توی خواستگاری برای خانواده ی پسر اهمیت داره ممکنه برای خود پسر اهمیت نداشته باشه و برعکس! مثلا پسر بیشتر توجهش روی ظاهر و برخورد خود دختره اما خانوادش به برخوردای بقیه مثل مادر دخترم خیلی توجه میکنن. شاید شما یا خانوادتون رفتار خاصی توی برخورد با خواستگارا دارین که برای خودتون عادیه اما از نظر دیگران جالب نیست.
باید خیلی زودتر به فکر علتش میفتادین تا بتونین توی رفتارتون تغییراتی بدین ! همین چند وقت قبل یکی اینجا یه تاپیک باز کرده بود که خواستگارم دیگه زنگ نزده و داشت اشکالاشو پیدا میکرد که دیگه تکرار نکنه. شما هم باید بیشتر روو ظاهر و رفتاراتون دقیق شین مثلا نظر خودتون و اطرافیانتون راجع به ظاهرتون چیه؟ از نظر خودتون پذیرایی و مهمان نوازیتون توی برخورد با یه غریبه چطوره؟؟توی خواستگاری بیش از حد ساکت یا بیش از حد صمیمی میشین؟ واقعا ما بدون هیچ شناختی نمیتونیم بگیم چرا؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)