به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 آذر 92 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-8-18
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amour نمایش پست ها
    نظر شما قابل ستایشه هر کسی بحر حال یه طرز فکری داره
    دوست عزیزشما واقعا از پسرا درک درستی دارید؟ چقدر پسر جماعتو میشناسید .اینکه
    بگید حالا بفکر درسو مشق باش همه چی درس میشه اینم شد حرف حساب؟ آخه چی قرار درست شه اینکه بازیچه یه دختر شده
    بش نارو زده کجاش درست میشه اصلانم درست نمیشه هیچ دختری نمیتونه از دل یه پسر باخبر شه همونطور که یه پسر
    از یه دختر درک درستی نداره همه چیو توی ارضا شدنش میبینه.سواره از پیاده خبر نداره .الهام جان نفست از جا گرمی میاد .خوش بحالت خیر ببینی از جوونیت.

    نظر شما هم محترمه، ممنون.
    فک کنم با 24-25 سال سن و اینکه متاهل هستم و هفت ساله دانشجوام و تا حالا انواع پسرا ابراز علاقه کردن + اینکه دانشجوی رشته روانشناسی هستم درک درستی از پسرا، حداقل تا حدودی داشته باشم و البته ادعای درک کامل ندارم.

    یه دختر پسر رو بازیچه نمیکنه، یه پسر خودش میخواد که بازیچه شه و شرایط رو محیا میکنه.
    وگرنه در سن بیست سالگی که هنوز فرد هویت پیدا نکرده و خودش رو کامل نمیشناسه و موقعیت ثابتی نداره با یه دختر یه سال بزرگتر از خودش رابطه برقرار میکنه و دختری که به پدر و مادری که بیست و یک سال بزرگش کردن خیانت میکنه رو قابل اطمینان میدونه و اون رو برای ازدواج انتخاب میکنه !
    تازه الان که فهمیده اون دخر اینطوری بوده کم کم داره همه چی درست میشه نه اینکه خراب !
    کسی رو برای مادر بچه هاتون انتخاب کنید که ارزش خیلی چیزا رو داشته باشه، با هوس نمیشه بنای یه زندگی رو گذاشت.

    موفق باشید

  2. 3 کاربر از پست مفید ***elham*** تشکرکرده اند .

    Elena1994 (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 07 آذر 92), الهام20 (یکشنبه 10 آذر 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آبان 97 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    5,609
    سطح
    48
    Points: 5,609, Level: 48
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 315 در 142 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ***elham*** نمایش پست ها
    نظر شما هم محترمه، ممنون.
    فک کنم با 24-25 سال سن و اینکه متاهل هستم و هفت ساله دانشجوام و تا حالا انواع پسرا ابراز علاقه کردن + اینکه دانشجوی رشته روانشناسی هستم درک درستی از پسرا، حداقل تا حدودی داشته باشم و البته ادعای درک کامل ندارم.

    یه دختر پسر رو بازیچه نمیکنه، یه پسر خودش میخواد که بازیچه شه و شرایط رو محیا میکنه.

    دروووود
    جدیدا مد شده قضایا طوری جلوه میکنه انگار دخترا افتادن دنبال پسرا و دخترا دارن از نیاز زیاد میمیرن، والا من که فکر نمیکنم اینطور باشه ( منظورم این نیست که صاحب تاپیک دروغ میگه نه استثنا همیشه هست اما بد بودن پسر ها بسیار و به مراتب بیشتر از دخترا اینو همه میدونن )

    حداقل برا منی که یه عمر بسته به شرایط با جنس مخالف بودم این غیر قابل هضمه
    باورتون نمیشه یه پسره میگفت دختره مخ منو زده بود گولم زد به قصد ازدواج... داشتم شاخ درمیاوردم :| ( چون معمولا پسران که با قول ازدواج دخحترا رو گول میزنن )
    بعدش متوجه شدیم این اقا از عقده شکست عشقی تو دلش این داستانارو در اورده



    دختر بودن سخت است ، تاوان دارد ..
    بزرگ میشوی، عاشق میشوی، دل میبندی ..
    تنت را برایش عریان میکنی .. نه از رو هوش بلکه از رو عشق..
    وقتی دلش را زدی میرود.. و تو میمانی و خودت ..

    آن زمان تو یک دختر هرزه ای و او کمی دختر بازی و شیطنت کرده ..

  4. 2 کاربر از پست مفید Elena1994 تشکرکرده اند .

    behroozsh (دوشنبه 18 آذر 92), خانوم مجرد (جمعه 15 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی تونم دوست پیدا کنم چون به کسی اعتماد ندارم ولی نتیجه اش هم این شده که خیلی تنها شده ام
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 مهر 94, 12:15
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. دوست داشتید اگه مردید زن بودید و بر عکس ؟ چرا ؟
    توسط melika63_63 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 87, 06:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.