
نوشته اصلی توسط
سنجاب بازیگوش
از این که این همه پیگیر کار منید خیلی ممنونم
منظور من این بود که میپرسه خانم سنجاب مدتی خبری از شما نبود حالتون خوبه ؟ نگران حالتون بودم اینجوری
چرا این همه این ادم از نظر شما بد و خبیثه ؟ شاید من توی گفتن اشتباه کردم که اینجوری برداشت شده
ادم مثبت نگری نیستم .. همیشه حواسم به طرز گفتار و رفتارش بوده مورد بدی ازش ندیدم
مطمئنم اگه بخوام برم از طریق برانگیختن احساسات جلومو نمیگیره
خیلی راحت میتونست با قول بیخود منو دنبال خودش بکشونه همون جوری که گفتم یه بار که حرفش شد ، فقط بهم گفت لیاقتم بیشتر از ایناست و مراقب خودم باشم
من مدتی سر نمیزنم میخوام به هیچی فکر نکنم تا بعد یه تصمیم قاطع و درستی بگیرم از همه بابت اینکه
وقتشونو برام گذاشتن خیلی زیاد ؛ بینهایت ممنونم ..
علاقه مندی ها (Bookmarks)