به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 73
  1. #51
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن

    به رفتن که فکر میکنی اتفاقی میفتد که منصرف میشوی

    میخواهی بمانی رفتاری میبینی که انگار باید بروی

    این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است !!!

    - - - Updated - - -

    سلام سنجاب جان.
    چند روز پيش ميخواستم نظرمو بگم ولي دوستان بهتر راهنمايي كردن ولي وقتي ديدم خواهر خطابت كرده تجربه اي رو يادم اومد كه دقيقا مثل شرايط شما بود.اگر ميخواي بدوني كجاي اين ماجرايي دقيقا در قله اي همين الان بايد تصميم بگيري چون ادامه دادن يعني دنبال اون رفتن به ناكجا اگر قصدش ازدواج بود هنوز قابل تحمل بود.
    شايد به ازدواج فكر كنه ولي به ازدواج با شما فكر نمي كنه يك كلام شما سوگليش نيستي كه براتون به آب و آتيش بزنه .
    يه موضوعيم كه شايد ناراحتت كنه اينه كه قطع ارتباطم كني ككش نميگزه .شايد بعد از مدتي ازتون خبر بگيره .
    اگرم به شرايط ازدواج برسه شما تازه ميشي يكي از گزينه هاش.
    شما ارزشت بيشتر از اينه كه منتظر يكي بموني كه تكليفش با خودشم معلوم نيست.
    دليل رفتاراي الانشم اينه كه ميخواد حالا يكي باشه تا بعد چي پيش بياد. چه فردي از شما بهتر كه توجه هم بهش داره.

  2. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), maryam9966 (یکشنبه 10 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aminn نمایش پست ها
    اگه این صحبت من رو قبول دارید بهتون میگم: این فرد رو به طور کامل از زندگیتون حذف کنید. حرفAssertive Boy دقیقا درسته. اون وقتی که دیده شما دوست ندارید تحت عنوان دوستی، با پسری باشید یه اسم دیگه براش اختراع کرده!! خواهر!!!!
    حرفاتونو قبول دارم .. یعنی هیچ وقت امکان نداره این حرفو برای این گفته باشه که نتونسته حرفشو بزنه ؟ اولش بهم گفت میخوام یه چیزی بهت بگم میترسم ناراحت شی و دادو فریاد کنی منم گفتم پس نگو این نمیتونه دلیلش باشه ؟؟






    نقل قول نوشته اصلی توسط Aminn نمایش پست ها
    از درخواست اوندفعه اش هم که مثلا معذرت خواهی کرده! برای این بوده که دیده شما از این درخواستش خوشتون نیومده و هنوز برای این درخواست زود بوده!!!! و منتظر فرصت های بعدی باید بمونه!!
    من که خودمو میشناسم با این که شرم دارم حتی این جا بگمش اما منم دلم میخواست دستشو بگیرم !! یعنی منم ادم دغل بازی هستم ؟؟ اون حتی نمیتونست درخواستشو بگه با این که کنار هم بودیم برام مینوشت حرفاشو نمیتونه نشونه ی خوبی باشه ؟!!


    آسمان آبی جونم کاملا باهات موافقم منم انتظار داشتم چیزی بگه تا از این سردرگمی راحت شم .. یکی از خصلتاش اینه که حتما باید همه چیز سر جاش باشه
    به وقت کار کار .. اگه بهم میگفت بمونم تا اخر عمرم میموندم همون جوری که الان با نگفتنشم نمیتونم برم : (


    گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن

    به رفتن که فکر میکنی اتفاقی میفتد که منصرف میشوی



    میخواهی بمانی رفتاری میبینی که انگار باید بروی


    این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است !!!



    من دختر ضعیفی نیستم از پسش بر میام .. فقط باید مطمئن بشم .. چطور میتونم کاراشو حرفشو بد تعبیر کنم
    کسی که قبل این که ازش کمکی بخوام برای کمک امادس .. هیچ وقتم تو این مدت ازم چیزی نخواسته !!

    4سال باهاش همکلاس بودم که دوسال ارتباط نزدیکی باش داشتم
    کسی تابحال تو زندگیم نبوده نمیتونم اینو فراموش کنم میخوام حتما حتما مطمئن شم فقط در این صورته که میتونم فراموشش کنم

    بازم باهاش میخوام حرف بزنم منو تنها نزارید ..
    ویرایش توسط سنجاب بازیگوش : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 15:19

  4. 2 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    حرفاتونو قبول دارم .. یعنی هیچ وقت امکان نداره این حرفو برای این گفته باشه که نتونسته حرفشو بزنه ؟ اولش بهم گفت میخوام یه چیزی بهت بگم میترسم ناراحت شی و دادو فریاد کنی منم گفتم پس نگو این نمیتونه دلیلش باشه ؟؟
    خیر امکان نداره. اونم بعد از دو سال! حالا یکی دو هفته بود شاید. حرفی که تو دلشه هنوز قابلیت گفتن به شما نداره!! به مرور زمان! هنوز که شما به قول خودت بهش وابسته نیستی اینقدر براش اشک میریزی وای به روزی که وابسته بشی! آره دیگه حرف دلشو تعدیل کرده و بهت گفته خواهرش باشی!! (کلمه دوست رو تعدیل کرده). دقیق به این کلمه فکر کن خواهر یعنی چی؟! یعنی کنارش باشی (به عبارتی دوست دخترش باشی) نه زنش باشی!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    من که خودمو میشناسم با این که شرم دارم حتی این جا بگمش اما منم دلم میخواست دستشو بگیرم !! یعنی منم ادم دغل بازی هستم ؟؟ اون حتی نمیتونست درخواستشو بگه با این که کنار هم بودیم برام مینوشت حرفاشو نمیتونه نشونه ی خوبی باشه ؟!!
    اگه گرفته بودی یک قدم بسیار بزرگ برای رسیدن به هدفش برداشته بود! خیلی شانس آوردید. شما شاید بخاطر احساساتت می خواستی دستشو بگیری ولی اون بخاطر چیز دیگه!! حرفاشو مینوشت! چه پسر معصومی!!! یخورده در مورد روش های عشق بازی (هوس بازی) مطالعه داشته باشید خوبه، متاسفانه خیلی اطلاعاتتون در این زمینه ها کمه.
    به عنوان توصیه پیشنهاد می کنم یک مدتی کلا ازش فاصله بگیرید و کاملاِ کاملا مثل یک غریبه باهاش رفتار کنید (برای به آرامش روحی رسیدن خودتون هم خوبه) اونوقت اگه دوباره سعی کنه همین بازی ها رو دربیاره دقیقا هدفش معلومه (برای اینکه به خودت اثبات بشه و الا برای من یا پسرای دیگه ای که این تاپیک رو می خونن هدفش معلومه!). فقط به عنوان یک نکته بهتون بگم که پسر تا زمانی که رسما نیاد خواستگاری (خواستگاری حداکثر دو یا سه ماه بعد از آشنایی) هدفش ازدواج نیست و همچنین اینکه پسرا از خواستگاری کردن یا پیشنهاد ازدواج دادن (پیشنهاد واقعی نه برای فریب) به دختر ها خجالتی ندارند اون هم بعد از چند سال!!! پس فکر نکن خیلی خجالتی تشریف داره!

  6. 3 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    یکی دو هفته باهاش قطع رابطه میکنم .. شاید کلا گوشیمو خاموش کنم چون نیازی بهش ندارم

  8. کاربر روبرو از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده است .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92)

  9. #55
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام سنجاب جان.گوشيتو خاموش نكن .اين يعني خالي كردن ميدون. ادامه هم نده چون ميافتي تو يه دور باطل.

    - - - Updated - - -

    طبق اون تجربه اي كه گفتم ميتونم بهت بگم گام بعديش چيه.
    اين آقا ميتونه انسان شريفي باشه ولي شما بايد دور بايستي.گفتي ازت چيزي نخواسته بالاتر از احساست هست كه خواسته يا ناخواسته درگيرش كردي؟؟؟؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  11. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    پیام بده که نمیتونم جوابشو ندم ( کار درسی )

  12. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سنجاب جان بذار خودشو بهت ثابت كنه پيام درسي و غير درسي نداره.مطمعن باش بهانست.
    اگر شما فك ميكني رابطه الكي شروع شده اون اصلا فك نميكنه رابطه اي شروع شده پس براي رابطه شروع نشده نه تكليف معلوم ميكنه نه كات ميكنه.اگر نميخواي بازنده اين بازي باشي احساستو بردارو با سرعت نور فرار كن و فقط يه همكلاسي حسابش كن.

  13. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  14. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    سنجاب جان بذار خودشو بهت ثابت كنه پيام درسي و غير درسي نداره.مطمعن باش بهانست.
    اگر شما فك ميكني رابطه الكي شروع شده اون اصلا فك نميكنه رابطه اي شروع شده پس براي رابطه شروع نشده نه تكليف معلوم ميكنه نه كات ميكنه.اگر نميخواي بازنده اين بازي باشي احساستو بردارو با سرعت نور فرار كن و فقط يه همكلاسي حسابش كن.
    یه مدت بهتره که رابطه تلفنی کاملا قطع کنن تا این خانم بتونه آرامش بگیره و هم اینکه اون طرفش بفهمه برای ایشون با این رفتارایی که از خودش درمیاره ارزشی نداره. و الا اون که از خداشه همیشه پیام بده و مثلا سوال درسی کنه!!!! بعد از این مدت که ایشون یه مقدار خودشونو پیدا کردن (با قطع تماس ها و چند وقت در ارتباط نبودن با اون) اونوقت باید ببینن اون طرف بازم بعد از این مدت قطع ارتباط میاد و همین بازی ها رو در میاره!

  15. 2 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  16. #59
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    یه مدت بهتره که رابطه تلفنی کاملا قطع کنن تا این خانم بتونه آرامش بگیره و هم اینکه اون طرفش بفهمه برای ایشون با این رفتارایی که از خودش درمیاره ارزشی نداره. و الا اون که از خداشه همیشه پیام بده و مثلا سوال درسی کنه!!!! بعد از این مدت که ایشون یه مقدار خودشونو پیدا کردن (با قطع تماس ها و چند وقت در ارتباط نبودن با اون) اونوقت باید ببینن اون طرف بازم بعد از این مدت قطع ارتباط میاد و همین بازی ها رو در میاره!

    سلام آقا امين فك نمي كنم صحبتاي ما دو تا با هم تفاوتي داشته باشه.
    من ميگم شروع دور باطله.يعني اين آقا همين رفتارا رو دوباره تكرار ميكنه.
    اون آقا هيچ تغييري نميكنند .خاموش كردن گوشي هم دردي دوا نميكنه. پس بهتره كنار بكشند.
    ویرایش توسط صبوری : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 18:53

  17. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  18. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-9-03
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    103
    سطح
    2
    Points: 103, Level: 2
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اوه....چقد نسبت به پسرا بدبینانه نوشتی دوسته من...خیلی بد بینانه نوشتی...شما همه پسرا رو یکی کردی؟؟ الان که اینطوری به این خانم میگی ایشون همه رو به یه چشم نیگا میکنه...

    ینی ممکن نیست حتی یه درصد هم اون طرف هدفش این نباشه؟؟
    بی انصافیه...

  19. کاربر روبرو از پست مفید Emper تشکرکرده است .

    سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.