
نوشته اصلی توسط
بهار سرد
مرسی سارا جان
امروز دارم مدام به همین فکر می کنم.. چطور خانوادم و راضی کنم .. پاشون رو کردن تو یه کفش.. بدتر از همه اجازه نمی دن با همسرم حرف بزنم..
نمی دونم به طور مخفی از اونا با همسرم حرف بزنم یا نه..
هی می رم سمت تلفن که باهاش تماس بگیرم چون می دونم خیلی نیاز داره باهام حرف بزنه.. حتی اگر بخوایم جدا شیم حقش نیست این رفتار باهاش بشه.. اما پدرم مدام تاکید می کنه نکنه باهاش تماس بگیری.. چند بار زنگ زد باهام حرف بزنه پدرم گوشیو گرفت و خودش حرف زد.. التماس می کرد باهام حرف بزنه
تو رو خدا بگید مخفی از پدرم باهاش تماس بگیرم یا نه
علاقه مندی ها (Bookmarks)