به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    هه......برام جالب بود که چقدر به خودت گرفتی.........

  2. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 04 آذر 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    سلام
    نوشتین که: عزیز من واجبه که وام بگیرم با 5 میلیون یخچال هم نمیشه گرفت پس چیکار میکنم احساس میکنم خیلی تیوریک نظر دادی


    البته فکر کنم بهتر بود مینوشتین که یخچال ساید بای ساید ساخت فلان کشور نمیشه خرید!!! اخه اگه اینطور بود که الان خانواده های سطح متوسط اصلا نمیتونستن ازدواج کنن.موفق باشین

  4. 2 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 04 آذر 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 04 آذر 92)

  5. #13
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    منظورم این بود که فوقش یه یخچال میشه گرفت ...سلامت باشی

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    هه......برام جالب بود که چقدر به خودت گرفتی.........
    فقط جواب پیشنهادتون بود پوه جان البته نظرت درباره فشار نیوردن به خود قابل تحسینه مرسی
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65 نمایش پست ها
    بانک مهر اگه اشتباه نکنم 5 تومن میذاری ، چند ماه بعنوان سپرده . بعد از اینکه چند ماه رد شد ، 4 درصد از پولتو کم میکنه و بهت وام میده . هم 5 تومن خودتو داری ، هم 5 تومن جدیدیه . خیلی خوبه . قسطش 30 ماهه . یعنی 30 * 166000 تومن .حالا فرض کن بازم پول نیاز داشتی ، مثلا 10 تومن دیگه . اینجوری 2 تا 5 تومن هم که داری . پس برای دو نفر دیگه که قابل اعتمادند حساب باز میکنی . 2 تا 5 تومن میریزی.بعد از چند ماه دیگه 10 تومن دیگه هم بهت وام میدن . اگه این کار رو بکنی با پنج تومن تونستی ، بیست تومن کاسب بشی .راستی ربا هم نیست .ولی باید 3*166 تا قسط بدیپیشنهاد می کنم با این پوله کار بکنی . حتی اگه با این پوله هم کار نکنی . بذاریش تو بانک مهر اقتصاد ماهانه 300 تومن بهت سود میده.یعنی اختلاف قسط و سود تو فقط 198 تومنه . متوجه شدی چی گفتم ؟
    آقا امید الان تقریبا همه بانکها این قبیل تسهیلات دارند. مهم پیدا کردن جایی مناسب برای سرمایه گذاریه. در ضمن قسمت آخر راهنماییت کاملا ضرره! الان سود پرداختی

    همه بانکها کمتر از سودی هستش که شما باید برای وامی که گرفتی بپردازی. یعنی فقط باید سرمایه گذاری کنی وگرنه گرفتن وام ضرره.

  7. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    omid65 (پنجشنبه 07 آذر 92)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 تیر 93 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 33 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم خیلی‌ خوبه که آینده نگری میکنی‌. فقط اگه می‌خوای وام بگیری و بذاریش تو بانک و از سودش برای بازپرداخت وام استفاده کنی‌، باید حواست به یک نکته هم باشه، اون هم اینه که اگه قبل از اینکه وام یا وامهات رو مستهلک کنی‌، مجبور بشی خرجشون کنی‌ (مثلا موقعیت ازدواج مناسب جور شه و بخوای جهیزیه بخری)، دیگه چاره‌ای نداری جز اینکه تمام قسط های باقی مونده رو از جیب خودت بپردازی.

  9. 2 کاربر از پست مفید Sarvin تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (دوشنبه 04 آذر 92), شیدا. (دوشنبه 04 آذر 92)

  10. #16
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    آقا امید الان تقریبا همه بانکها این قبیل تسهیلات دارند. مهم پیدا کردن جایی مناسب برای سرمایه گذاریه. در ضمن قسمت آخر راهنماییت کاملا ضرره! الان سود پرداختی

    همه بانکها کمتر از سودی هستش که شما باید برای وامی که گرفتی بپردازی. یعنی فقط باید سرمایه گذاری کنی وگرنه گرفتن وام ضرره.
    چطوری سرمایه گذاری کنم چرا کسی یادم نمیده؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sarvin نمایش پست ها
    عزیزم خیلی‌ خوبه که آینده نگری میکنی‌. فقط اگه می‌خوای وام بگیری و بذاریش تو بانک و از سودش برای بازپرداخت وام استفاده کنی‌، باید حواست به یک نکته هم باشه، اون هم اینه که اگه قبل از اینکه وام یا وامهات رو مستهلک کنی‌، مجبور بشی خرجشون کنی‌ (مثلا موقعیت ازدواج مناسب جور شه و بخوای جهیزیه بخری)، دیگه چاره‌ای نداری جز اینکه تمام قسط های باقی مونده رو از جیب خودت بپردازی.
    خیلی رو سودش حساب نمیکنم برا همین میخام قسطش کم باشه ... اینطوره ولی چاره ای نیست بالاخره یذره فشار میاد اون موقه... من دنبال راهی ام که سودش بیشتر از درصدی باشه که بانک ها میدن .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  11. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    راه اقتصادی سالمش اینه که توی بورس سرمایه گذاری کنی. ولی باید بلد باشی و اگر وارد نباشی ضررش بیشتر از سودش هست.
    اینطوری هم به صنایع کشور کمک کردی و هم خودت سود کردی. اما مشکل اینه که ریسکش خیلی بالاست. پس اگر بلد نیستی اصلا نزدیکش نشو.
    ولی اگر علاقمندی یه خانمی هست که در این زمینه آموزش می ده، می تونی بری مطالبش را بخونی. اما در بلند مدت به نتیجه می رسی. چیزی نیست که زود جواب بده.

    توصیه کلی من این هست که بورس را بی خیال شو.

    اگر می خواهی سود کنی باید جایی سرمایه گذاری کنی که رشدش از سود بانک بیشتر باشه.
    این که دیگه پرسیدن نداره. توی اقتصاد بیمار و مشکل دار ما باید سکه و ارز بخری.
    اگر هم پولت می رسه می تونی زمین یا خونه بخری.

    طلا خریدن سود چندانی نداره چون مزد ساخت و زلم زیمبویی که طلافروشها بلدند ازت بگیرن، باعث می شه سودی نکنی.
    واسه ارز هم حواست را جمع کن تقلبی بهت نندازن.
    می تونی حساب ارزی باز کنی. جزییاتش را از بانک بپرس.

    اگر هم شم اقتصادی ات خوبه و اهل تجارتی، وام بگیر باهاش کار کن.
    تولیدی کوچیک بزن.
    خرید و فروش کن.

    به اعتقادات دینی ات هم بستگی داره که این کارها کدومش مشکل شرعی برات نداشته باشه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  12. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 07 آذر 92), خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)

  13. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    با سلام و احترام عذر میخام اگه دیر جوابتونو میدم

    سرمایه گذاری یعنی چی ؟برا همین تاپیک زدم...
    معنای سرمایه گذاری تو این لینک به صورت همه جانبه توضیح داده شده، کلیک کن
    اول از همه بهت بگم اگه بخای بدون آگاهی، مشورت و تفکر در مورد شرایط جاری و مسائلی که احتمالا رخ خواهد داد دست به سرمایه گزاری بزنی احتمالا خیلی خیلی زیاد گند می زنی و پولت رو به باد میدی
    چندتا حوزه هست که سرمایه گزاری توشون خیلی خوبه
    حوزه کاریت
    اگه بتونی تو حوزه کاری خودت اسم در کنی و جزو سرآمدان حوزه کاری خودت باشی بدون شک آینده روشنی خواهی داشت این سرمایه گزاری میتونه شامل پرداخت هزینه برای کلاس های تخصصی باشه رفتن به دانشگاه و... باشه، البته یادگیری یه تخصص جدید هم مربوط به همین حوزست
    مسکن
    خرید خونه خیلی عالیه چون قیمتش زیاد افت نمیکنه مثل پول تو بانک گذاشتن نیست که به خاطر تورم ارزش پولت افت کنه تازه می تونی کرایه هم بدیش و می تونی مثل خیلی ها رهن هم بدی، ولی این گزینه به درد شما نمی خوره
    زمین
    خیلی از ثروتمندان شهرستانهای استان تهران از این راه کسب ثروت کردند، خرید زمین تو اطراف تهران مخصوصا جاهایی که به تهران یا به خود کرج نزدیکند و اشباع نشدند و زیادم پیشرفته نیستند خیلی عالیه درست مهاجرت کم شده ولی این مناطق مطمئنا به این شکل نخواهند موند.
    بورس
    بورس بهترین راه پول درآوردن با سرمایه کمه ولی من تا حالا این راهو امتحان نکردم چون چیزی از بورس حالیم نیست مشغلم هم زیاده
    ایده های خودت
    بهترین شغل تو دنیای کارفرماییه! به نظر من آدم ارزششو داره که به خاطر ایده هاش پول زیادی خرج کنه، چون اگه موفق بشه دنیاش عوض میشه! من این کار رو نکردم وقتشم ندارم و مطمئنا انجامش خواهم داد، واقعا چوب این مورد تو زندگیم خوردم
    تجارت
    من شهر محل تولد یکی از قطب های نهال تو خاورمیانست، خودمم پیوند کار کردم، من اگه پول اضافه داشته باشم میرم اونجا از آدمی که بهش اعتماد دارم (به کارش) سرِ زمین نهال میخرم البته قبلش مشورت می کنم و شرایط رو می سنجم که مثلا مناطق دیگه امسال بیشتر چی کاشتن، من اون محصول رو نمیخرم، اگه آشنا نه کسی که صرفا بهت مشورت بده داشته باشی یا خودت تو یه زمینه ای خیلی حالیت باشه و سرمایه هم داشته باشی واقعا پر سوده
    فلزات گرانبها
    سرمایه گذاری زنونست! و خطرناکه! امروز بری بازار می فهمی چی میگم

    حتما با یه مشاور اقتصادی مشورت کن، تو ایران هست ولی من آمار ندارم چه جوریه و کجا بهتر میتونی بهشون دسترسی داشته باشی



    شبکه ارتباطی رو گسترده تر و پربازده تر کن، مثلا کیا؟
    بستگی داره بخای چیکار کنی و اهدافت و برنامه هات چیه، من خودم اکثر ادمای پرنفوذ تو حوزه شبکه و نرم افزار رو می شناسم چون خیلی لازم که لااقل یه سلام علیک باهاشون داشته باشی، به قول هاوارد گاردنر هوش ثروت، هوش اجتماعیه، این ویدیو رو تو یوتوب بسرچ Moshe's tips on earning money

    جالبه یعنی برم کلاس چی؟ فتوشاپ؟
    تو یکی از تاپیک های خانم Heaven65 توضیح دادم همینطور متد تیم فریس رو تو یه تاپیک به آقای سهیل، لینکشون دم دستم نیست
    رشته من شاید مثل شما نباشه که تیم بسازم
    شما خلاقیت به خرج بده و انجام بده، کاری که سخت تره معمولا سودش بیشتره

    کجاش عجیبه اصلا چرا نباید باز کنه؟ وقتی که هرچیزی تو زندگی برام اتفاق بیفته هزینش پای خودمه مسلمن باید پولدار شم نه؟دلیل بگو چرا باز نکنه؟
    عرف بیشتر از مرد انتظار داره که مستقل باشه و انتظار درستی هم هست، شما خیلی بیش از حد نگران جهزیه و... هستی، کسی شما رو به خاطر عدم تامین مهریه به وسیله خودتون شماتت نمی کنه

    داماد چی حداقل چند ملیون پول نداره که یه خونه رهن کنه؟
    میدونید الان اگه بخاین حوالی میدون انقلاب یه خونه رهن کنید چقدر میشه!؟
    موفق باشید


  14. 2 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 07 آذر 92), شیدا. (سه شنبه 05 آذر 92)

  15. #19
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    ممنون از همه

    آره باران ممنون از وقت بسیاری که گذاشتی من مدتها به زمین فکر میکردم ولی مگه با 10 میلیون میشه زمین خرید؟

    میمونه همون وام

    - - - Updated - - -



    اگر هم شم اقتصادی ات خوبه و اهل تجارتی، وام بگیر باهاش کار کن.
    تولیدی کوچیک بزن.
    خرید و فروش کن.

    .[/QUOTE]

    اره اینم راه خوبیه ولی نمیدونم یه مغازه باز کردن چقدر پول میخاد و از کی کمک بگیرم و فوت و فنشو یاد بگیرم
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  16. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نمی دونم مشکلت پولدار شدنه یا جهیزیه خریدن
    اما برای جهیزیه : مغازه هایی هستند که به طور قصدی وسائل خونه رو می فروشند. ادم های منصف هم اگر بگردی پیدا می شوند. اما باید خوب بگردی و پرس و جو کنی تا بهترینشون رو پیدا کنی. برای وسایل کوچک هم خورده خورده بخر. مهم توی جهیزیه وسایل بزرگ و روی قضیه هست. وسایل خورد که توی کودها می رن رو کسی نمی بینه (که البته هزینه زیادی هم می بره) و لازمم نیست حتما بخری. بعدن که بری سر خونه و زندگیت کم کم با کمک همسرت تهیه شون میکنید. در مورد سیسمونی هم الان خودت رو نگران نکن. معلوم نیست چندین سال دیگه باشه.

    اما برای پولدار شدن: اگر کسی از اقوامتون می شناسی که توی کار بازاره و بهش اعتماد داری (مثلا عمده فروشی داره یا ...) می تونی پولت رو با فاکتور در اختیارش قرار بدی و قرارداد محکم ببندی که مثلا با پولت که کار می کنه ، سود کار رو مقداریش رو به شما بده. یا می تونی شروع کنی به تدریس خصوصی و از اینراه پول اضافه در بیاری. من اگر جای شما باشم اصلا کارهایی که ریسک بالایی دارند و یا من درشون آماتور هستم را شروع نمی کردم .
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک در انتخاب. ایران یا خارج؟ پول یا تحصیلات؟
    توسط Prime در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 مرداد 97, 15:25
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 12:21
  3. تحصیلات خواستگارم پایین تر از تحصیلات منه
    توسط میترا در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 00:28
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 14:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.