سلام عزیزم.باید باهاش حرف بزنی تا بفهمی قصد واقعیش چیه.چطوری میشه شما بشی خواهرش.بهش بگو خواستگار داری.عزیزم احساسات رو کنترل کن و با عقلت برو جلو.
تشکرشده 851 در 242 پست
سلام عزیزم.باید باهاش حرف بزنی تا بفهمی قصد واقعیش چیه.چطوری میشه شما بشی خواهرش.بهش بگو خواستگار داری.عزیزم احساسات رو کنترل کن و با عقلت برو جلو.
جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)
تشکرشده 434 در 128 پست
من دلم نمیخواد بیشتر از این باش در این مورد حرف بزنم چون به این که خود یه پسر باید جلو بیاد اعتقاد دارم
این خصلتشونو که دوست دارن خودشون پیش قدم باشن و به نوعی بدست بیارنو میشناسم .. برای همین بیشتر از این نمیخوام جلو برم من
یه بار که حرفش شد بهم گفت تو لیاقتت خیلی بیشتر از ایناست.. حالا نمیدونم تعارف کرد یا ..
ادم رکی هم هست ندیدم بخواد الکی حرفیو بزنه
من واقعا گیج شدم..
جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92)
تشکرشده 148 در 55 پست
این حرفش یعنی بیا دوست دخترم شو! خیلی واضح و روشن و از طرف یک همچنس.
شما می گی حداقل در حرف اهل دوستی نیستی، "خواهرم باش" پیشنهاد "دوست دخترم باش" هست برای آدم هایی مثل شما که با خودشون رو راست نیستن و دیگران هم به خودشون حق میدن که با اون ها رو راست نباشن و به جای اینکه بگن، بیا باهام دوست باش، می گن بیا خواهرم شو!
البته قبلش هم براتون نوشتم، ولی ظاهرا تا عملا منظورش رو نبینید باور نمی کنید.
همینجا واضح و شفاف از طرف یک همجنس ایشون بهتون می گم اصلا براش جدی نیستی و هیچ برنامه ی مشترکی حتی توی فکرش هم با شما نداره، صرفا یک دوست دختر که چند روزی و چند ماهی رو باهاش خوش باشه، حتی لازم نمی بینه بهت بگه می خواد دوست دخترش باشی...
موفق باشید خانم سنجاب!
Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), mohammad6599 (جمعه 08 آذر 92), sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 05 آذر 92), جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), دختر مهربون (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)
تشکرشده 434 در 128 پست
تشکرشده 148 در 55 پست
متاسفم اگر ناراحت شدید، برای بیدار شدنتون لازم بود.
sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
یادته اینو گفتم:
ولی الان با این صحبتای احساسی ای که شده، دو تا راه مشخص و روشن وجود داره. بدون هیچ گونه هم پوشانی.
یا راه درست رو میری (که دو حالت داره یا ازدواج یا قطع رابطه)
یا راه غلط رو میری (هر حالتی بغیر از دو مورد بالا میشه راه غلط)
خیلی چیزا باعث میشه کسی این رو بگه. (از فکرای خوب پشت این حرف در این زمینه بگیییییییییر تااااااااااااااااا فکرای شوم - معمولا هم فکرای خوبی نیست پشتش. خیلی باید خوش بین و غیر واقع بین باشه آدم که این حرفو بدون منظورهای بد ببینه)چطور میشه بکسی بگی تو دوست داشتنی هستی و بعدش بگی بیا و خواهرم شو ؟؟؟؟؟؟؟
اما چیز واضحی که پشتش هست، اینه که نمیخواد برای ازدواج اقدام کنه.
خیلی خب دیگه. پس اگه رک هست و اگه قصد ازدواج داشت، خیلی راحت بهت پیشنهاد ازدواج میداد.ادم رکی هم هست ندیدم بخواد الکی حرفیو بزنه
میل خودته که کی بخوای ازدواج کنی.من تا ازش ناامید نشم نمیتونم برم سراغ زندگیم همش گوشه ذهنم میمونه و میگم شاید باید بازم صبر میکردم شاید من عجله کردم ،
اما اگه ایشون تا آخر هیچ وقت اقدام نکرد و خواست توی خیالاتش فقط یه خواهر داشته باشه، و بعدا که ازدواج کرد، یه همسر هم (جدای از اون خواهر) داشته باشه، همه ی خواستگاریی که بخاطرشون رد کردی گوشه ذهنت میمونن.
نمیخوام حرفام نصیحتی تر از این بشه. پس دیگه چیزی نمینویسم.
امیدوارم که همیشه تو راه درست قدم برداری.![]()
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)
تشکرشده 271 در 111 پست
اگه این صحبت من رو قبول دارید بهتون میگم: این فرد رو به طور کامل از زندگیتون حذف کنید. حرفAssertive Boy دقیقا درسته. اون وقتی که دیده شما دوست ندارید تحت عنوان دوستی، با پسری باشید یه اسم دیگه براش اختراع کرده!! خواهر!!!! این یعنی فقط فریب یعنی دروغ یعنی دغل. از درخواست اوندفعه اش هم که مثلا معذرت خواهی کرده! برای این بوده که دیده شما از این درخواستش خوشتون نیومده و هنوز برای این درخواست زود بوده!!!! و منتظر فرصت های بعدی باید بمونه!! بصورت اکید توصیه می کنم ازش دوری کنید و حتی نگاهش هم نکنید و حتی یک کلمه حرف هم باهاش نزنید و پیام هاش رو هم جواب ندید چون این طرف مرد نیست و مردانگی نداره و فقطِ فقط یک فریبکار و دغل کار بزرگ هست.
ویرایش توسط Aminn : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 00:25
Assertive Boy(سه شنبه 05 آذر 92), sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)
تشکرشده 148 در 55 پست
ویرایش توسط Assertive Boy : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 01:08
Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)
تشکرشده 858 در 268 پست
سلام عزیزم
آفرین به تو چقدر به سرعت و پیوسته ارشد میخونی باریکلا
سنجاب وااای چه اسم خوشگل و دوست داشتنی انتخاب کردی،خانومی کلا قطع کن رابطه ت رو ،بعدشم برای این حالاتت هم یه چند روز به خودت زمان بدی رفع میشه،عزیزم سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن که،بیا خواهرم شوچی بگم از این "مردنماهایی" که بلدن چطور احساس یه دختر رو به کار بگیرن،کاملا حرفه ای داره درگیرت میکنه تا حدودی هم موفق شده پس نذار موفقیتش کامل بشه.میدونی اصلا خوب نیست آدم کسی که نمیشناسه رو قضاوت کنه اما اینجا یه نکته هست که ما تا حدی میتونیم قضاوتش کنیم اونم اینه که این آدم اگه هیچگونه شرایطی برای رابطه ی رسمی نداشته باشه حداقل باید اینقدر مرد باشه اگه تورو بخواد یا برنامه ای برای بودن کنارت در آینده داشته باشه بهت بگه بمون کنارم بهم زمان بده تا بتونم خودمو جمع و جور کنم چون سنش کمه و بیکاره،هرچند ادامه دار شدنش در اون حالت هم خوب نیست اما حداقل شما تکلیف خودتو میدونی،الان سنی هستی که زیاد خواهان داری ولی هیچ توجیه ای نداره شما مدام با یه آقایی که هیچ برنامه ای برای شما نداره ارتباطت رو ادامه بدی و چند سال دیگه هم به همین منوال بگذره تا اون آقا بره پی زندگیش اونوقت شما میمونی حسرت موقعیت های خوب زندگیت... تازه این خوشبینانه ترین حالتش بود.
موفق باشی دختر گل
فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)
تشکرشده 51 در 32 پست
عزیزدلم دیگه فکر نکنم لازم باشه کس دیگه ای چیزی بگه چون بچه ها واقعا قشنگ برات توضیح دادن.
همیشه گفتم یکی از تاسف هایی که این روزا باید بخوریم اینه که خیلی از آقایون راه وابسته کردن خانما رو حتی بهتر از خود خانمها یاد گرفتن. و این آقا یکی از همون خیلی هاست که الان خودت باید بهتر از همه بدونی قصدش خیر نیست.
تو حیفی مواظب خودت باش.
asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)