به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 73
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام عزیزم.باید باهاش حرف بزنی تا بفهمی قصد واقعیش چیه.چطوری میشه شما بشی خواهرش.بهش بگو خواستگار داری.عزیزم احساسات رو کنترل کن و با عقلت برو جلو.

  2. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    من دلم نمیخواد بیشتر از این باش در این مورد حرف بزنم چون به این که خود یه پسر باید جلو بیاد اعتقاد دارم
    این خصلتشونو که دوست دارن خودشون پیش قدم باشن و به نوعی بدست بیارنو میشناسم .. برای همین بیشتر از این نمیخوام جلو برم من

    یه بار که حرفش شد بهم گفت تو لیاقتت خیلی بیشتر از ایناست.. حالا نمیدونم تعارف کرد یا ..
    ادم رکی هم هست ندیدم بخواد الکی حرفیو بزنه

    من واقعا گیج شدم..

  4. کاربر روبرو از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده است .

    جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92)

  5. #43
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    چطور میشه بکسی بگی تو دوست داشتنی هستی و بعدش بگی بیا و خواهرم شو ؟؟؟؟؟؟؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    شما اقایون که همجنس خودتونو بهتر میشناسید این حرف یعنی چی؟
    این حرفش یعنی بیا دوست دخترم شو! خیلی واضح و روشن و از طرف یک همچنس.

    شما می گی حداقل در حرف اهل دوستی نیستی، "خواهرم باش" پیشنهاد "دوست دخترم باش" هست برای آدم هایی مثل شما که با خودشون رو راست نیستن و دیگران هم به خودشون حق میدن که با اون ها رو راست نباشن و به جای اینکه بگن، بیا باهام دوست باش، می گن بیا خواهرم شو!

    البته قبلش هم براتون نوشتم، ولی ظاهرا تا عملا منظورش رو نبینید باور نمی کنید.

    همینجا واضح و شفاف از طرف یک همجنس ایشون بهتون می گم اصلا براش جدی نیستی و هیچ برنامه ی مشترکی حتی توی فکرش هم با شما نداره، صرفا یک دوست دختر که چند روزی و چند ماهی رو باهاش خوش باشه، حتی لازم نمی بینه بهت بگه می خواد دوست دخترش باشی...

    موفق باشید خانم سنجاب!

  6. 9 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), mohammad6599 (جمعه 08 آذر 92), sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 05 آذر 92), جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), دختر مهربون (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)

  7. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array

  8. #45
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متاسفم اگر ناراحت شدید، برای بیدار شدنتون لازم بود.

  9. 3 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)

  10. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    یادته اینو گفتم:
    ولی الان با این صحبتای احساسی ای که شده، دو تا راه مشخص و روشن وجود داره. بدون هیچ گونه هم پوشانی.

    یا راه درست رو میری (که دو حالت داره یا ازدواج یا قطع رابطه)
    یا راه غلط رو میری (هر حالتی بغیر از دو مورد بالا میشه راه غلط)

    چطور میشه بکسی بگی تو دوست داشتنی هستی و بعدش بگی بیا و خواهرم شو ؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی چیزا باعث میشه کسی این رو بگه. (از فکرای خوب پشت این حرف در این زمینه بگیییییییییر تااااااااااااااااا فکرای شوم - معمولا هم فکرای خوبی نیست پشتش. خیلی باید خوش بین و غیر واقع بین باشه آدم که این حرفو بدون منظورهای بد ببینه)
    اما چیز واضحی که پشتش هست، اینه که نمیخواد برای ازدواج اقدام کنه.

    ادم رکی هم هست ندیدم بخواد الکی حرفیو بزنه
    خیلی خب دیگه. پس اگه رک هست و اگه قصد ازدواج داشت، خیلی راحت بهت پیشنهاد ازدواج میداد.

    من تا ازش ناامید نشم نمیتونم برم سراغ زندگیم همش گوشه ذهنم میمونه و میگم شاید باید بازم صبر میکردم شاید من عجله کردم ،
    میل خودته که کی بخوای ازدواج کنی.
    اما اگه ایشون تا آخر هیچ وقت اقدام نکرد و خواست توی خیالاتش فقط یه خواهر داشته باشه، و بعدا که ازدواج کرد، یه همسر هم (جدای از اون خواهر) داشته باشه، همه ی خواستگاریی که بخاطرشون رد کردی گوشه ذهنت میمونن.

    نمیخوام حرفام نصیحتی تر از این بشه. پس دیگه چیزی نمینویسم.
    امیدوارم که همیشه تو راه درست قدم برداری.
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  11. 3 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 03 آذر 92), جاثیه (یکشنبه 03 آذر 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 03 آذر 92)

  12. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    اگه این صحبت من رو قبول دارید بهتون میگم: این فرد رو به طور کامل از زندگیتون حذف کنید. حرفAssertive Boy دقیقا درسته. اون وقتی که دیده شما دوست ندارید تحت عنوان دوستی، با پسری باشید یه اسم دیگه براش اختراع کرده!! خواهر!!!! این یعنی فقط فریب یعنی دروغ یعنی دغل. از درخواست اوندفعه اش هم که مثلا معذرت خواهی کرده! برای این بوده که دیده شما از این درخواستش خوشتون نیومده و هنوز برای این درخواست زود بوده!!!! و منتظر فرصت های بعدی باید بمونه!! بصورت اکید توصیه می کنم ازش دوری کنید و حتی نگاهش هم نکنید و حتی یک کلمه حرف هم باهاش نزنید و پیام هاش رو هم جواب ندید چون این طرف مرد نیست و مردانگی نداره و فقطِ فقط یک فریبکار و دغل کار بزرگ هست.
    ویرایش توسط Aminn : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 00:25

  13. 6 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    Assertive Boy (سه شنبه 05 آذر 92), sanjab (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  14. #48
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aminn نمایش پست ها
    برای این بوده که دیده شما از این درخواستش خوشتون نیومده و هنوز برای این درخواست زود بوده!!!!
    دقیقا،

    با درخواستش مشکل نداره، با زمان درخواستش مشکل داره. فرصت بدید، این درخواست در مقابل چیزهایی که در انتظارتون هست، هیچی نیست.

    من هم قطع 100 درصد رابطه، حتی در صورتی که رابطه ی جدی تری پیشنهاد کرد، رو توصیه می کنم. سناریو ی دوم هم محتمل هست.
    ویرایش توسط Assertive Boy : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 01:08

  15. 4 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام عزیزم
    آفرین به تو چقدر به سرعت و پیوسته ارشد میخونی باریکلا

    سنجاب وااای چه اسم خوشگل و دوست داشتنی انتخاب کردی،خانومی کلا قطع کن رابطه ت رو ،بعدشم برای این حالاتت هم یه چند روز به خودت زمان بدی رفع میشه،عزیزم سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن که،بیا خواهرم شو چی بگم از این "مردنماهایی" که بلدن چطور احساس یه دختر رو به کار بگیرن،کاملا حرفه ای داره درگیرت میکنه تا حدودی هم موفق شده پس نذار موفقیتش کامل بشه.میدونی اصلا خوب نیست آدم کسی که نمیشناسه رو قضاوت کنه اما اینجا یه نکته هست که ما تا حدی میتونیم قضاوتش کنیم اونم اینه که این آدم اگه هیچگونه شرایطی برای رابطه ی رسمی نداشته باشه حداقل باید اینقدر مرد باشه اگه تورو بخواد یا برنامه ای برای بودن کنارت در آینده داشته باشه بهت بگه بمون کنارم بهم زمان بده تا بتونم خودمو جمع و جور کنم چون سنش کمه و بیکاره،هرچند ادامه دار شدنش در اون حالت هم خوب نیست اما حداقل شما تکلیف خودتو میدونی،الان سنی هستی که زیاد خواهان داری ولی هیچ توجیه ای نداره شما مدام با یه آقایی که هیچ برنامه ای برای شما نداره ارتباطت رو ادامه بدی و چند سال دیگه هم به همین منوال بگذره تا اون آقا بره پی زندگیش اونوقت شما میمونی حسرت موقعیت های خوب زندگیت... تازه این خوشبینانه ترین حالتش بود.
    موفق باشی دختر گل

  17. 2 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  18. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزدلم دیگه فکر نکنم لازم باشه کس دیگه ای چیزی بگه چون بچه ها واقعا قشنگ برات توضیح دادن.
    همیشه گفتم یکی از تاسف هایی که این روزا باید بخوریم اینه که خیلی از آقایون راه وابسته کردن خانما رو حتی بهتر از خود خانمها یاد گرفتن. و این آقا یکی از همون خیلی هاست که الان خودت باید بهتر از همه بدونی قصدش خیر نیست.
    تو حیفی مواظب خودت باش.

  19. 3 کاربر از پست مفید maryam9966 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)


 
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.