من نمی دونم چرا مسئولین سایت از ورود این آقای عبرت به تالار جلوگیری نمی کنند و اصلا چرا دوستان با این اقا کل کل می کنند !!!!خدا میدونه اون دختر خانم 19 ساله که شما دوستان دارید براش دلسوزی میکنید(به خاطر طلاق) چه کار خیری به درگاه خدا انجام داده که خدا خواست تا قبل از عروسیش از این اقا جدا شه و آیندش تباه نشه ضمنا اسم شما هم خیلی با معنیست و بهتون میاد البته آینه عبرت برا خانمها مخصوصا اونایی که مجردند از هرچی شوهر هست بیزار شدند![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)