به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 53
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    شیدا ممنونم ازت نوشته ت پخته بنظر میاد
    ببین اینکه من چیزی درونم نهفته شده و حالا یعنی از نوجوانی تا حالا سر چیزای کوچیک عصبانیت شدید نشون میدم، درسته. من از بعضی چیزا تو ناخودآگاهم عقده دارم و این بعضی وقتا که اعضای خانواده، یا در حد پایین تر دیگران، ناراحتم کنند یهو به شکل عصبانیت خودشو نشون میده. البته فقط جلوی خانواده، چون قبح این رفتار واسم ریخته.. جلو دوستام بهیچ وجه اینطور نیستم. و اینکه وقتی نراحت میشم نمیتونم مغزمو کنترل کنم همه بدبختیا و سرخوررگیهای گذشته رو میریزه رو دایره و هی بهم میگه وای چقد رنج کشیدم چقد ظلم دیدم و... یعنی هی اتیشم تندتر میشه... میترسم دست به قتل کسی بزنم البته در حالت عادی اون ناراحتیا رو یادم نمیاد. و اینکه من به اجبار پدرم چادر پوشیدم و هرچند میدونم خدا دوس داره اما حس میکنم بدون چادر شاید کمتر عقده ای باشم . در واقع شدم گاو 9 من شیر ده.. هم چادر میپوشم هم گناه میکنم و رنج چادر هیچ ثوابی واسم نخواهد داشت... من به حجاب مو و بدن واقعا اعتقاد دارم.. البته بگم هم تخیلات ذهنیم هم رابطه با این اقا باعث شد بدن نامحرم و لمس بدن خودم توسط غریبه واسم عادی بشه و این دردناک ترین اتفاق زندگیمه تلخ ترین چیزی که وارد شخصیتم شد و من الان بی حیا شدم و خیلی عذاب روحی میکشم بابتش

  2. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    اسکارلت (شنبه 02 آذر 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با گفته های خانوم شیدا موافقم
    با توجه به تجربه ی خودم , پیشنهاد میکنم یک هدف , برای خودت داشته باش...هدفی که به شخص خاصی وابسته نباشه, هدفت باید وابسته به چیزای فناناپذیر باشه....مثل تحصیلات, کار,حرفه و...
    وقتی که پر شدی از شوق و فکر رسیدن به هدفت (البته به صورت متعادل)و بهش نزدیک ونزدیکتر شدی و رسیدی.....تحول عجیبی توی وجودت رخ میده...یهو میبینی که اون رفتارهای نامناسبت که ناشی از استرس و ناراحتی بود رفع شده, به دنیا طور دیگهای نگاه میکنی...پخته میشی.
    فکر میکنم تقریبا" همه آدما دوست دارن بالاخره یک روزی دیگه تنها نباشن و یک همراهی داشته باشن....اما تا وقتی با خودت خوشبخت نباشی, احتمالش کمتره که کس دیگه ای بتونه خوشبختت کنه
    خودت رو سرزنش نکن, از کارها و روابطی که داشتی نترس, به چشم یک تجربه یا اشتباه بهشون نگاه کن, شاید وسیله ای بودن برای اینکه تو مشکلت با خودت رو برای همیشه حل کنی.
    ببین , هر کاری هم که کرده باشی: اولا" دل کسی و نشکوندی, به کسی صدمه نزدی, و حق کسی رو نخوردی, پس خودت رو انقدر گناهکار ندون

  4. کاربر روبرو از پست مفید اسکارلت تشکرکرده است .

    خانوم مجرد (شنبه 02 آذر 92)

  5. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    متشکرم از همه دوستان خوب
    بچه ها این بی حیایی رو جدی گفتما
    فک کنید چرا حاضر شدم به راحتی خودمو در اختیار کسی قرار بدم؟؟؟ مثلا اگه مسلمون نبودم چی؟؟؟
    اگه روزی تحت کنترل خانوادم نباشم؟؟؟ بچه ها خیلی بهش فک میکنم میگم نشم از این زنهایی که بعد ازدواج با کسی جز شوهرشون...
    چرا این حس که بعضیا انقد واسه خودشون و جسمشون احترام قائلند که این مسائل ناجور واسشون پیش نمیاد ، چرا من اینطوری نیستم؟
    مادرم انقد با حیا..خواهرام با حیا....
    از 8 سال پیش تاحالا بهش فک میکنم همیشه از خدا حیا خواستم اما...
    ذهنم بی حیاست که جسمم اینطور شده...

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    سلام خانوم گلی خوبی؟؟؟
    منم مثل تو 2تا خواهر کوچیک دارم که هی بهشون حسودی نه نه غبطه میخورم میدونی چرا چون از من کوچیک ترن و من باید بزرگ اونا باشم :) آخ وقتی خودشونو واسه بابا لوس میکنن من نمیتونم روم نمیشه اونوقت باباهه میگه قربون دوتا دختر بانمکم .....آی حرص میخورم به قول ما مشهدیا لجم میگیره....


    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم مجرد نمایش پست ها
    متشکرم از همه دوستان خوب
    بچه ها این بی حیایی رو جدی گفتما
    فک کنید چرا حاضر شدم به راحتی خودمو در اختیار کسی قرار بدم؟؟؟ مثلا اگه مسلمون نبودم چی؟؟؟
    اگه روزی تحت کنترل خانوادم نباشم؟؟؟ بچه ها خیلی بهش فک میکنم میگم نشم از این زنهایی که بعد ازدواج با کسی جز شوهرشون...
    چرا این حس که بعضیا انقد واسه خودشون و جسمشون احترام قائلند که این مسائل ناجور واسشون پیش نمیاد ، چرا من اینطوری نیستم؟
    مادرم انقد با حیا..خواهرام با حیا....
    از 8 سال پیش تاحالا بهش فک میکنم همیشه از خدا حیا خواستم اما...
    ذهنم بی حیاست که جسمم اینطور شده...

    فعلا کاری با مجرد بودن این دختر مجرد ندارم اون باشه واسه بعد
    دختر خوب این حرفای بالا که نقل قول شده از دلت بوده؟؟؟از ته ته دلت؟؟؟ببینم اعتقاد داری بهش یا زبونیه؟؟؟؟
    این چرا هایی که میگی؟؟؟اینا از کجا میاد ؟؟؟

    به نظر من اینا همشون از یک دل پاک سرچشمه میگیره ،

    آخه دغدغه داره ،
    دل بی حیا که دغدغه گناه نداره
    دل گناه کار که بدی کارشو به صاحبش گوش زد نمیکنه....
    میکنه؟
    از کلمه های خوبی استفاده میکنی!!!
    اعتقاد حیا مسلمونی خدا....نماز چادر
    تو از اعتقاد حرف میزنی ؟؟؟
    دختر بی حیا از اعتقادات مدهبی حرف نمیزنه؟؟؟

    دختر خوب
    اگه قبول داری اگه دلت گرفته و حرف منو قبول داری دنبال من دنبال بچه های اینجا بیا
    فقط قول بده بیای
    به همون خدایی که اینجور محکم قبولش داری همه چی حل میشه...

    خب؟چیکار میکنی؟؟؟

    الان حالت چه طوره؟؟؟
    دوستش داشتم
    سرخوشانه
    تهی‌دست
    ثانیه به ثانیه
    لرزان
    و
    اصل
    فقط داشتم

  7. 2 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    del (یکشنبه 03 آذر 92), واحد (دوشنبه 09 دی 92)

  8. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    فائزه عزیز
    ممنون از این همه امید که دادی
    ببین اخه دغدغه وقتی حس واقعی و عملم بی حیاست چه فایده داره؟ وقتی خودم راضی شدم اول دبیرستان یه راننده اتوبوس که ما باهاش از مشهد میومدیم بیاد و منو دستمالی کنه
    بچه ها بخدا شرمنده م که میگم نمیخوام بی حیاییمو توضیح بدم یا قبح گناهو بریزم
    حس بدی دارم که اینارو مینویسم
    من تا 3 سال پیش فکر میکردم هیچوقت نمیتونم ازدواج کنم (فک میکردم مشکل جسمی ... دارم البته توهم بود من تفکر اغراق امیز و مایوسانه کم نداشتم اینترنت نجاتم داد)شاید به همین خاطر عادی زندگی نکردم و تن با روابط هرزه دادم
    وقتی واسه کنکور خوندم و رفتم دانشگاه ادم شدم
    واقعا بهم کمک کرد بهتر شدم اما یه عادت بد (خودارضایی)همیشه باهام بوده و تا این سن متاسفانه درگیرش بودم اما نمیخوام ادامه ش بدم

    و تصورات ذهنی زشت همراه این عمل ( ناشی از اینکه هیچوقت ازدواج نمیکنم بذار خیالشو بکنم) بیشتر منو به سمت بی حیایی سوق داد . یجورایی قبلش اعتماد بنفس این روابط رو نداشتم که با مردی نبودم


  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خودارضایی میتونه مفید باشه , وقتی نمی تونید خودتون رو در برابر مردها محافظت کنید , میتونه کمک کنه که انرژی تخلیه بشه و وسوسه نشید برای ارتباط نادرست.
    در مورد امیال جنسی وهمینطور خودارضایی سری به سایتهای معتبر علمی بزنید و بیشتر از اینکه به چشم گناه نگاهشون کنید, به چشم یک واقعه نگاش کنید.
    تا وقتی که در ذهنتون حالت مقاومت و مبارزه با عادتهاتون رو دارید , اونها هم نیروشون بیشتر میشه. باید بخواهید که تغییر کنید و وضعیت خودتون رو بپذیرید...... وضعیت خیلی از آدمهای دیگه شبیه شماست. شما مجرم نیستید , انسانی هستید که با خودش درگیره....مثل خیلیای دیگه.
    پیشنهاد میکنم برید پیش یک روانشناس متخصص و غیر متعصب که با مسئله ی شما از روی تعصب برخورد نکنه. و ترجیحا" خانوم باشه, چون بهتره احساسات دیگه ای قاطی این درمان نشه.
    خلاصه اینکه کلی پرچونگی کردم مثل این متخصصا, ببخشید بنده فقط از روی تجربه هام اینا رو میگما...وگرنه متخصص نیستم

  10. 2 کاربر از پست مفید اسکارلت تشکرکرده اند .

    Assertive Boy (یکشنبه 03 آذر 92), خانوم مجرد (سه شنبه 29 بهمن 92)

  11. #37
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    اسکارلت
    خواهش میکنم این چه حرفیه؟
    ممونو از توجهت
    اره حتما باید برم پیش روانکاوی چیزی

  12. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    اسکارلت (دوشنبه 04 آذر 92)

  13. #38
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سخت نگیر. گذشته ها رو فراموش کن.

    بی حیا نیستی، بی حیا نشدی، رفتارت بعضا درست نبوده، سعی کن رفتارت رو اصلاح کنی.

    هیچ مشکل دیگه ای هم نداری، افکارت هم کاملا طبیعی هستن و کسی که افکار جنسی نداشته باشه بیمار هست، خود ارضایی هم یکی از روش های امن کنترل نیاز جنسی هست و بهتر از اینه که سمت افرادی که برای سواستفاده می خوانت کشیده بشی.

  14. کاربر روبرو از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده است .

    اسکارلت (دوشنبه 04 آذر 92)

  15. #39
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    خانوم مجرد عزیز،

    مشکل شما مشکل ارتباطی نیست، مشکل تربیتی و شخصیتی است. اگر براتون ممکنه مشاور خوب یا روانکاو پیدا کنید و مراجعه کنید تا این گره های ذهنیتون باز بشه
    این سوالات جواب داده بشه
    عقده ها پیدا بشه و رفع بشه
    نذار با این مشکلات جلو بری و اذیت بشی.

    دوست عزیز، امیدوارم از حرفم ناراحت نشید. ولی من افراد کم سن تر از شما توی تالار می بینم که خیلی با درایت تر و عاقلانه تر برخورد می کنند.
    فکر می کنم برای 27 سال سن، کارهای شما دوراندیشی لازم را نداره. خیلی طالب محبت و توجه هستی و از طرفی درگیر محدودیتها و اعتقادات.
    بین این دو گم شدی و فشارهاش اذیتت می کنه. به هر سمت می ری یه طرف موضوع سنگینی می کنه و می کشدت به طرف بعدی.

    می ترسم از این که باز یه مدت خودت را کنترل کنی و به خودت فشار بیاری
    باز ناغافل جذب یک آدم نامربوط و سواستفاده گر بشی و آسیب ببینی.

    اگه از نظر مالی برات امکانش هست که حضوری پی گیر مشکلت باشی، حتما این کار را بکن.
    برات آرزوی آرامش و شادی را دارم
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  16. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    sara 65 (یکشنبه 03 آذر 92), واحد (دوشنبه 09 دی 92), خانوم مجرد (دوشنبه 04 آذر 92)

  17. #40
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    ممنونم از شیدا جان و بقیه
    شیدا واقعا همینه
    هر طرف برم یه طرف سنگینه
    انگار چیزی که باید داشته باشم با چیزی که باید داشته باشم ، فرق داره!!
    من اونو دوست دارم اما تفاوت اعتقادیمونو مشکل میدونم البته شایدم به مشکلی نخوریم در زمینه اعتقاداتمون چون فهیم هستش
    در واقع مشکلم اینه که نمیتونم تصمیم درستو بگیرم تو هر تصمیمی گیج میشم
    من تصورم از زندگی با اون اقا خوبه نه رویایی ها! واسه این میگم که با هم ارومیم عصبانی نمیشم خیلی از دستش و میتونم بهش بدبین نباشم
    اونم واسه من ارزش و اهمیت قائله و واقعا نیاز روحی و افسردهگی یا ناراحتیامو میفهمه و کمک میکنه دلسوزانه و عاقلانه و واقع بینانه
    اما شاید اینا تصورات من از یه ادم ایده اله
    شاید یکی دیگه رو ببینم از این بهتر
    به قول تو کمتر از سنم رفتار میکنم و عقلم خوب کار نمیکنه و پخته نیستم
    خیلی گیجم
    الان شمها یا دوستم بگه نه همین اقا خوبه دلم اروم میشه یا پدر مادرم قبولش کنن
    انگار بیشتر از تنهایی تصمیم گرفتن میترسم


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.