ممنون که به فکر آسیب رسیدن به بنده هستی !!! ولی خداییش کجای پست من استهزاء و سوء ظن بود !!؟نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
استهزاء یعنی مسخره کردن کجای پست من مسخره کردن کسی بوده !!!! ؟ سوءظنی هم در کار نیست شما چندین بار در تاپیک های خداحافظی دوستان اشاره کردید که این یکی رفت هزار نفر دیگر هنوز مانده اگر نیاز به یاد آوری دارید بنده برایتان پیدا کنم و بفرستم !!!
اگر بحث سر استهزا و تهمت و حق خوری و سوءظن وغیره باشد فکر می کنم من باید مدعی باشم نه شما !!!!
در هر حال بنده پیشنهادات خودم را دادم حالا می خواهید قبول کنید و می خواهید رد کنید این دیگه گریه کردن نداره !!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)