سلام، حتما یه کاریش کردی که فرار کنه. بعدش می گی توافقی. حتما زندگی رو انقدر جهنم کردی که پا بذاره به فرار. تهمت زدن آقایون کار جدیدی نیس. حتی با وجود برگه گواهی بکارت باز هم تهمت می زنن. چرا؟ چون جواب سلام مادرشونو یه کم آرومتر دادن. دنیا خدا رو شکر دار مکافاته.
یا انقدر بلاتکلیف میذارن که خود دختره میره. یا زجر روانی میدن که از مهریش بگذره.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)