با سلام.وقت بخیر.
در اولنی جملم میخوام بهتون بگم که از اولین کامنتتون کاملا مشخص هست که به شدت دارید به خودتون فشار میارید...تکرار این عادت نامطلوب قسمت زیادیش به دلیل اضطراب هیت.این یه تجربه شخصی هست که میگم خدمتتون.متاسفانه نمیدونم بخ خاطر چه فرایندی هست اما این کار هم باعث اضطراب میشه و یا افزایشش میشه و هم در طی زمان باعث میشه ادم کمی گوشه گیر بشه....یعنی ترجیح بده ارتباطش رو با بقیا کمتر کنه و بیشتر با خودش باشه...نمیدونم...من تجربه ام این طور بوده وقتی از بیرون به خودم نگاه میکنم...
تنها توصیه ای که میتونم به شما بکنم این هست که در قدم اول این وزنه فشار روانی رو از روی خودتون بردارید و کمتر خودتون رو تحت فشار قرار بدهید...و یه نکته خیلی خیلی مهم اینکه اصلا تنها نمونید...نگذاریم با خودتون تنها بمونید...تنها ماندن روح ادم رو دچار خوردگی میکنه...سعی کنید فعالیت ها و برنامه های اجتماعیتون رو بیشتر کنید....میدونم احتمالا این کار رو امتحان فرموده اید...اما باز هم امتحان کنید...
موفق و پیروز باشید
نگارگر 1986








علاقه مندی ها (Bookmarks)