به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-8-22
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 31 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

  2. کاربر روبرو از پست مفید bande تشکرکرده است .

    جاثیه (چهارشنبه 29 آبان 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 دی 92 [ 20:44]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    353
    سطح
    7
    Points: 353, Level: 7
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    814

    تشکرشده 146 در 71 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم آن کاری که آقای فرهنگ 27 گفتند را انجام بدهی شاید کارشناسان سایت بیایند این جا ......
    یک سوال که نمی دانم خوب هست یا نه : دارویی هم مصرف کرده ای برای درمان ؟

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-8-22
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 31 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چی بذارم که تشریف بیاورند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نه.چه دارویی مثلا؟

  5. کاربر روبرو از پست مفید bande تشکرکرده است .

    جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  6. #24
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    عنوانی بذار که معلوم کنه،از عدم ارضای نیاز جنسی و عاطفی رنج می بری.


  7. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (پنجشنبه 30 آبان 92)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-8-22
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 31 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    عنوانی بذار که معلوم کنه،از عدم ارضای نیاز جنسی و عاطفی رنج می بری.

    چشم.ممنون از راهنمایی تون
    جسارتا منظورتون لینه تایپیک جدید؟یا امکان تغییر موضوع وجود داره؟؟



    البته به دوستان عرض کنم به لطف شما چند روزیه بهترم.

  9. 2 کاربر از پست مفید bande تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (پنجشنبه 30 آبان 92)

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    از طریق مثلث پایین پست ها، میتونی بخوای عنوان رو تغییر بدن.

    - - - Updated - - -

    من یه سری سوالها ازت پرسیدم.خیلی مختصر جواب دادی.
    البته هرجور راحتی. اجباری نیست که به من جوابشون بدی. ولی سعی کن خودت به خودت جوابای مشخص و دقیق تری بدی.

    ببین...منم این مشکل رو داشته ام.با این تفاوت که من فقط نسبت به یک شخص خاص این احساس رو داشتم.ولی به هرحال درکت میکنم.

    گاهی یه مشکل رو وقتی بفهمم ریشه اش از کجاست میتونیم به همون ریشه اش حمله کنیم برای حلش.

    ببین....
    نیازهای عاطفی و جنسی یه چیزیه که خدا در همه قرار داده. برای خانمها همون جنسیش هم جنبه ی به شدت عاطفی ای داره.
    ولی به نظر من یه چیزی که باعث میشه این مشکل تکرار بشه ترس از دوباره تکرار شدنشه.
    یعنی تو ناخودآگاه با این ترس و نگرانی از تکرار شدنش،ذهنت و درگیرش میکنی.

    ببین...
    شاید این راه حل ها رو خیلی ها بهت داده اند. من هم با میگمش. ببخش اگه تکراریه. اما به نظرم بهترین راهه.

    تو به این فکر نکن که این گناهو نکنی. به جاش به این فکر کن که یه کارای دیگه بکنی.
    منظورم اینه که تمرکز ذهنیت رو از روی این مشکل بردار.
    و ذهنت رو به چیزای دیگه متمرکز کن.

    به ورزش، به کارای خونه، به یه شغل، به یه کار هنری، به یه کلاس .

    تنها نمون....اصلا....تا ذهنت درگیر میشه بیا توی جمع. برو یکی دو تا لیوان آب بخور.

    ورزش خیلی مفیده.خیلی. نگو اینا رو همه گفته اند. یه روش ممکنه با یک، دو ، سه ، ده ، بیست بار تکرار جاب نده. اما یک روش رو اگه مستمر تکرار کنی به مرور اثر خودشو میذاره.

  11. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  12. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-8-22
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 31 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    از طریق مثلث پایین پست ها، میتونی بخوای عنوان رو تغییر بدن.

    - - - Updated - - -

    من یه سری سوالها ازت پرسیدم.خیلی مختصر جواب دادی.
    البته هرجور راحتی. اجباری نیست که به من جوابشون بدی. ولی سعی کن خودت به خودت جوابای مشخص و دقیق تری بدی.

    ببین...منم این مشکل رو داشته ام.با این تفاوت که من فقط نسبت به یک شخص خاص این احساس رو داشتم.ولی به هرحال درکت میکنم.

    گاهی یه مشکل رو وقتی بفهمم ریشه اش از کجاست میتونیم به همون ریشه اش حمله کنیم برای حلش.

    ببین....
    نیازهای عاطفی و جنسی یه چیزیه که خدا در همه قرار داده. برای خانمها همون جنسیش هم جنبه ی به شدت عاطفی ای داره.
    ولی به نظر من یه چیزی که باعث میشه این مشکل تکرار بشه ترس از دوباره تکرار شدنشه.
    یعنی تو ناخودآگاه با این ترس و نگرانی از تکرار شدنش،ذهنت و درگیرش میکنی.

    ببین...
    شاید این راه حل ها رو خیلی ها بهت داده اند. من هم با میگمش. ببخش اگه تکراریه. اما به نظرم بهترین راهه.

    تو به این فکر نکن که این گناهو نکنی. به جاش به این فکر کن که یه کارای دیگه بکنی.
    منظورم اینه که تمرکز ذهنیت رو از روی این مشکل بردار.
    و ذهنت رو به چیزای دیگه متمرکز کن.

    به ورزش، به کارای خونه، به یه شغل، به یه کار هنری، به یه کلاس .

    تنها نمون....اصلا....تا ذهنت درگیر میشه بیا توی جمع. برو یکی دو تا لیوان آب بخور.

    ورزش خیلی مفیده.خیلی. نگو اینا رو همه گفته اند. یه روش ممکنه با یک، دو ، سه ، ده ، بیست بار تکرار جاب نده. اما یک روش رو اگه مستمر تکرار کنی به مرور اثر خودشو میذاره.

    ممنونم.باااااااز هم امتحانش میکنم.انشالله که جواب میده.
    راجع به سوالاتتون هم من قصدم حل مساله ست.اینجام که عموما هویت آدما قابل شناسایی نیست.پس دلیلی واسه پنهان کاری ندارم.اگه سوالاتتون رو جزئی و دقیق تر بپرسید بهتر میتونم جواب بدم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    از طریق مثلث پایین پست ها، میتونی بخوای عنوان رو تغییر بدن.

    - - - Updated - - -

    من یه سری سوالها ازت پرسیدم.خیلی مختصر جواب دادی.
    البته هرجور راحتی. اجباری نیست که به من جوابشون بدی. ولی سعی کن خودت به خودت جوابای مشخص و دقیق تری بدی.

    ببین...منم این مشکل رو داشته ام.با این تفاوت که من فقط نسبت به یک شخص خاص این احساس رو داشتم.ولی به هرحال درکت میکنم.

    گاهی یه مشکل رو وقتی بفهمم ریشه اش از کجاست میتونیم به همون ریشه اش حمله کنیم برای حلش.

    ببین....
    نیازهای عاطفی و جنسی یه چیزیه که خدا در همه قرار داده. برای خانمها همون جنسیش هم جنبه ی به شدت عاطفی ای داره.
    ولی به نظر من یه چیزی که باعث میشه این مشکل تکرار بشه ترس از دوباره تکرار شدنشه.
    یعنی تو ناخودآگاه با این ترس و نگرانی از تکرار شدنش،ذهنت و درگیرش میکنی.

    ببین...
    شاید این راه حل ها رو خیلی ها بهت داده اند. من هم با میگمش. ببخش اگه تکراریه. اما به نظرم بهترین راهه.

    تو به این فکر نکن که این گناهو نکنی. به جاش به این فکر کن که یه کارای دیگه بکنی.
    منظورم اینه که تمرکز ذهنیت رو از روی این مشکل بردار.
    و ذهنت رو به چیزای دیگه متمرکز کن.

    به ورزش، به کارای خونه، به یه شغل، به یه کار هنری، به یه کلاس .

    تنها نمون....اصلا....تا ذهنت درگیر میشه بیا توی جمع. برو یکی دو تا لیوان آب بخور.

    ورزش خیلی مفیده.خیلی. نگو اینا رو همه گفته اند. یه روش ممکنه با یک، دو ، سه ، ده ، بیست بار تکرار جاب نده. اما یک روش رو اگه مستمر تکرار کنی به مرور اثر خودشو میذاره.

    ممنونم.باااااااز هم امتحانش میکنم.انشالله که جواب میده.
    راجع به سوالاتتون هم من قصدم حل مساله ست.اینجام که عموما هویت آدما قابل شناسایی نیست.پس دلیلی واسه پنهان کاری ندارم.اگه سوالاتتون رو جزئی و دقیق تر بپرسید بهتر میتونم جواب بدم

  13. 2 کاربر از پست مفید bande تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 بهمن 92 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    742
    سطح
    14
    Points: 742, Level: 14
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    79

    تشکرشده 116 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام.وقت بخیر.
    در اولنی جملم میخوام بهتون بگم که از اولین کامنتتون کاملا مشخص هست که به شدت دارید به خودتون فشار میارید...تکرار این عادت نامطلوب قسمت زیادیش به دلیل اضطراب هیت.این یه تجربه شخصی هست که میگم خدمتتون.متاسفانه نمیدونم بخ خاطر چه فرایندی هست اما این کار هم باعث اضطراب میشه و یا افزایشش میشه و هم در طی زمان باعث میشه ادم کمی گوشه گیر بشه....یعنی ترجیح بده ارتباطش رو با بقیا کمتر کنه و بیشتر با خودش باشه...نمیدونم...من تجربه ام این طور بوده وقتی از بیرون به خودم نگاه میکنم...
    تنها توصیه ای که میتونم به شما بکنم این هست که در قدم اول این وزنه فشار روانی رو از روی خودتون بردارید و کمتر خودتون رو تحت فشار قرار بدهید...و یه نکته خیلی خیلی مهم اینکه اصلا تنها نمونید...نگذاریم با خودتون تنها بمونید...تنها ماندن روح ادم رو دچار خوردگی میکنه...سعی کنید فعالیت ها و برنامه های اجتماعیتون رو بیشتر کنید....میدونم احتمالا این کار رو امتحان فرموده اید...اما باز هم امتحان کنید...

    موفق و پیروز باشید
    نگارگر 1986

  15. 6 کاربر از پست مفید نگارگر 1986 تشکرکرده اند .

    bande (جمعه 01 آذر 92), del (شنبه 02 آذر 92), Pooh (جمعه 01 آذر 92), فرهنگ 27 (جمعه 01 آذر 92), مصباح الهدی (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    مشکلتون رو در ارتباط با مراجعه به مشاور درک می کنم و می دونم که پیدا کردن مشاور خوب سخته. اما مثل این می مونه که یه بیماری خاص داشته باشیم و بعد چون خحالت می کشیم بریم دکتر مدام دنبال راه کارهای دیگه براش باشیم. به جای وقت تلف کردن دنبال یه مشاور خوب و با تجربه بگردید؛ هرچی بیشتر طول بکشه آسیب بیشتری می بینید. همونطور که گفتم این مشکل درمان دارویی خاصی نداره چون بیشتر جنبه روانی داره تا جسمی.
    عجالتا سعی کنید از عذاب وجدانتون کم کنید. هرچی فشار عصبی بیشتری روتون باشه این احساسات قوی تر میشن. انگار که توی یه چرخه پوچ گیر افتاده باشین. این کارو می کنین، عذاب وجدان می گیرین، دچار استرس میشین، برای کم کردن استرس این کارو می کنین...

  17. 2 کاربر از پست مفید mahasty تشکرکرده اند .

    bande (جمعه 01 آذر 92), جاثیه (جمعه 01 آذر 92)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 شهریور 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-8-22
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    675
    سطح
    13
    Points: 675, Level: 13
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 31 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahasty نمایش پست ها
    مشکلتون رو در ارتباط با مراجعه به مشاور درک می کنم و می دونم که پیدا کردن مشاور خوب سخته. اما مثل این می مونه که یه بیماری خاص داشته باشیم و بعد چون خحالت می کشیم بریم دکتر مدام دنبال راه کارهای دیگه براش باشیم. به جای وقت تلف کردن دنبال یه مشاور خوب و با تجربه بگردید؛ هرچی بیشتر طول بکشه آسیب بیشتری می بینید. همونطور که گفتم این مشکل درمان دارویی خاصی نداره چون بیشتر جنبه روانی داره تا جسمی.
    عجالتا سعی کنید از عذاب وجدانتون کم کنید. هرچی فشار عصبی بیشتری روتون باشه این احساسات قوی تر میشن. انگار که توی یه چرخه پوچ گیر افتاده باشین. این کارو می کنین، عذاب وجدان می گیرین، دچار استرس میشین، برای کم کردن استرس این کارو می کنین...

    بله.فرمایش شما صحیح.فقط 2نکته:

    1-از کجا و چطور دنبال مشاور باشم؟
    2-اگه پست اولم رو کامل عنایت کرده باشید.عرض کردم عمده دلیلش تنهایی و یه جورایی خلا عاطفیه.
    البته خلایی که گاهی آدم فکر میکنه با ازدواج ممکنه حل بشه...ولی با این همه مشکلات ازدواج و یافتن فرد منتاسب....

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نگارگر 1986 نمایش پست ها
    با سلام.وقت بخیر.
    در اولنی جملم میخوام بهتون بگم که از اولین کامنتتون کاملا مشخص هست که به شدت دارید به خودتون فشار میارید...تکرار این عادت نامطلوب قسمت زیادیش به دلیل اضطراب هیت.این یه تجربه شخصی هست که میگم خدمتتون.متاسفانه نمیدونم بخ خاطر چه فرایندی هست اما این کار هم باعث اضطراب میشه و یا افزایشش میشه و هم در طی زمان باعث میشه ادم کمی گوشه گیر بشه....یعنی ترجیح بده ارتباطش رو با بقیا کمتر کنه و بیشتر با خودش باشه...نمیدونم...من تجربه ام این طور بوده وقتی از بیرون به خودم نگاه میکنم...
    تنها توصیه ای که میتونم به شما بکنم این هست که در قدم اول این وزنه فشار روانی رو از روی خودتون بردارید و کمتر خودتون رو تحت فشار قرار بدهید...و یه نکته خیلی خیلی مهم اینکه اصلا تنها نمونید...نگذاریم با خودتون تنها بمونید...تنها ماندن روح ادم رو دچار خوردگی میکنه...سعی کنید فعالیت ها و برنامه های اجتماعیتون رو بیشتر کنید....میدونم احتمالا این کار رو امتحان فرموده اید...اما باز هم امتحان کنید...

    موفق و پیروز باشید
    نگارگر 1986


    چشم مهربون.واقعا ممنونم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نگارگر 1986 نمایش پست ها
    با سلام.وقت بخیر.
    در اولنی جملم میخوام بهتون بگم که از اولین کامنتتون کاملا مشخص هست که به شدت دارید به خودتون فشار میارید...تکرار این عادت نامطلوب قسمت زیادیش به دلیل اضطراب هیت.این یه تجربه شخصی هست که میگم خدمتتون.متاسفانه نمیدونم بخ خاطر چه فرایندی هست اما این کار هم باعث اضطراب میشه و یا افزایشش میشه و هم در طی زمان باعث میشه ادم کمی گوشه گیر بشه....یعنی ترجیح بده ارتباطش رو با بقیا کمتر کنه و بیشتر با خودش باشه...نمیدونم...من تجربه ام این طور بوده وقتی از بیرون به خودم نگاه میکنم...
    تنها توصیه ای که میتونم به شما بکنم این هست که در قدم اول این وزنه فشار روانی رو از روی خودتون بردارید و کمتر خودتون رو تحت فشار قرار بدهید...و یه نکته خیلی خیلی مهم اینکه اصلا تنها نمونید...نگذاریم با خودتون تنها بمونید...تنها ماندن روح ادم رو دچار خوردگی میکنه...سعی کنید فعالیت ها و برنامه های اجتماعیتون رو بیشتر کنید....میدونم احتمالا این کار رو امتحان فرموده اید...اما باز هم امتحان کنید...

    موفق و پیروز باشید
    نگارگر 1986


    چشم مهربون.واقعا ممنونم

  19. کاربر روبرو از پست مفید bande تشکرکرده است .

    جاثیه (جمعه 01 آذر 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.