عزیزم من هم با نظر اقای مدیر موافقم اگه تو ی ذهنت جایی باز کرد صد در صد تو زندگیت جایی رو بهش تعلق می دی همه چیز از ذهن آدم شروع می شه اینکه فکر کردن به اون آقا واسه زندگی شما خطری داره یا نه رو ذهنتون د رموردش تصمیم می گیرید یه مثالی هست به نام قورباغه آرام پز توی سخنرانی های دکتر انوشه شنیدم اینکه اگه یه قورباغه رو توی اب جوش بندازیم یهو از اب می پره بیرون ولی اگه بذارین توی اب سرد و زیر اب رو روشن کنیم و کم کم این آب گرم بشه اون قورباغه متوجه نمی شه و یهو میبینه که آب خیلی داغه می خواد واکنش نشون بده و بپره بیرون ولی میبینه که فلج شده
منظور اقای دکتر اینه که تغیرات کم کم به وجود میان
شاید الان که متاهل هستید مکالمه با این اقا رو خیانت بدونید ولی بعد از چند تا ایمیل عاشقانه و خدانکرده یه کوچولو دلگیر بودن از همسرتون و با انگیزه درد و دل کردن با یک دوست قدیمی متوجه می شید که دارید با یک فرد غریبه مدت هاست که حرف می زنید پیش خودتون حس عذاب وجدان دارید ولی می گی صرفا فقط درد و دله
و بعد از اون وابستگی
این روابط عینا مثل سرطان می مونن اگه زود تشخیص بدی می تونی ریشه کنش کنی ولی اگه دیر بجنبی اون تو رو ریشه کن می کنه
موفق باشی عزیزم/








علاقه مندی ها (Bookmarks)