
نوشته اصلی توسط
ژینا
سلام
با توجه به شدت علایمی که شما دارین (به خصوص افکار خودکشی) احتمال این که حداقل در ابتدا نیاز به درمان دارویی داشته باشین هست و امکان تجویز دارو فقط برای روانپزشک میسره.
و یه چیز دیگه این که مراقب باشین در این که یک دکتر خوب! پیدا کنین وسواس پیدا نکنین و این باعث نشه که چون مطمئن نیستین که این دکتر خیلی خوب هست یا نه اصلا مراجعه نکنین یا به توصیه هاش عمل نکنین
علاقه مندی ها (Bookmarks)