با سلام و احترام
دل و ذهن آدمی ، کشتزار بسیار قوی و قدرتمندی هست.
اگرواقعا می خواهید که بعدا چیزی هرزه ، در آن رشد نکند و تمایل ندارید این درختچه هرزه هر روز قویتر شود و همه چیز را به فساد بکشد، بهترین کار اینست که از همان نخست بذری را در آن ننشانید.
اگر بذر را نشاندید، آن بذر آب می خورد حتی با خیال ، حتی با یک بیت شعر، یا حتی یک منظره رومانتیک یا حتی دیدن یک فیلم عاشقانه.
یعنی وقتی بذر در درونتان افتاد، رشدش با اجازه شما نیست.
شما فقط آنقدر قدرت دارید که تصمیم بگیرید که این بذر را بکارید یا نکارید. بعدش هر روز درگیری ها و نآرامی هایی خواهید داشت.
همین الان این تاپیک نشان شروع یک مشکل در زندگیت هست. تا فردا چه شود به تصمیم شما بستگی دارد.
قبل از اینکه اژدهایی چند سر از احساسات روبروی خود ببینید و قادر به بریدن سرهای آن نباشید، اقدام فرمایید.










علاقه مندی ها (Bookmarks)