مهریه؟ تضمین خوشبختی؟ این دوتا چه ربطی یهم دارن؟ مهریه اصلا نشون دهنده احترام هم نیست. ملت ما استاد قاطی کردن مسائل و سفسطه کردن هستن.
به این مثال ها که می تونم بندهای قانونی تک تکشون رو براتون بیارم دقت کنین: توی ایران یه مرد حق داره بی هیچ مشکلی ازدواج مجدد کنه. توی ایران یه مرد حق داره زنش رو توی خونه زندونی کنه اجازه تماس با هیچ کس رو بهش نده. توی ایران مرد حق داره هرلحظه که هوس کرد بی هیچ علتی همسرش رو طلاق بده؛ توی ایران می تونه بعد از جدایی اجازه نده مادر فرزندش رو ببینه...
در مقابل این ها زن فقط می تونه پشتش به همون مهریه گرم باشه که صدالبته اونم اکثر مواقع جواب نمیده. نمی گم مهریه خیلی زیاد خوبه. اما باید کمی بالاتر از مقداری باشه که مرد می تونه بده تا هر وقت یه مشکل کوچیک پیش اومد نگه پاشو برو!
- - - Updated - - -
دوستان عزیز مقایسه زندگی غربی ها با ما کاملا غلطه.
هر وقت در جامعه ایران یه زن مطلقه همون شرایطی رو داشت که در اروپا داره، همون امکانات، همون حقوق و همون جایگاه اجتماعی بعد می تونیم این دوتا رو مقایسه کنیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)