چرا همشرتون افسرده هست؟ شما برای درمانش همراهی و کمکش کردید؟ اصلا انگار براتون بچتون مهم نیست، پدر و مادر هردو چه خوب باشن و چه بد، فرزند به هردوشون نیازز داره. همسرتون یه مشکل بزرگ داره، خوب حتما شما هم دارید که ( تو کار شکست خوردید) براتون دعا میکنم با گذشت و همراهی کردن هم کنار هم بمونید، به خاطر اون بجه که اگر فردا هم بخواد ازدواج کنه شوهرش دائم این موضوع رو ......... تورو خدا بیشتر فکر کنید و گذشت کنید. در ضمن غصه پدر و مادرتون رو نخورید که خیلی به نوشون وابستن. پس روابططون انگار خیلی با خوانوادتون زیاد بوده





از کارشناس عزیز ودوستان می خوام راهنمایم کنند.

علاقه مندی ها (Bookmarks)