به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 دی 93 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1392-5-23
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا همشرتون افسرده هست؟ شما برای درمانش همراهی و کمکش کردید؟ اصلا انگار براتون بچتون مهم نیست، پدر و مادر هردو چه خوب باشن و چه بد، فرزند به هردوشون نیازز داره. همسرتون یه مشکل بزرگ داره، خوب حتما شما هم دارید که ( تو کار شکست خوردید) براتون دعا میکنم با گذشت و همراهی کردن هم کنار هم بمونید، به خاطر اون بجه که اگر فردا هم بخواد ازدواج کنه شوهرش دائم این موضوع رو ......... تورو خدا بیشتر فکر کنید و گذشت کنید. در ضمن غصه پدر و مادرتون رو نخورید که خیلی به نوشون وابستن. پس روابططون انگار خیلی با خوانوادتون زیاد بوده

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 فروردین 93 [ 17:45]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    403
    سطح
    8
    Points: 403, Level: 8
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    New 2

    [QUOTE=caspian;306634]چرا همشرتون افسرده هست؟ شما برای درمانش همراهی و کمکش کردید؟ اصلا انگار براتون بچتون مهم نیست، پدر و مادر هردو چه خوب باشن و چه بد، فرزند به هردوشون نیازز داره. همسرتون یه مشکل بزرگ داره، خوب حتما شما هم دارید که ( تو کار شکست خوردید) براتون دعا میکنم با گذشت و همراهی کردن هم کنار هم بمونید، به خاطر اون بجه که اگر فردا هم بخواد ازدواج کنه شوهرش دائم این موضوع رو ......... تورو خدا بیشتر فکر کنید و گذشت کنید. در ضمن غصه پدر و مادرتون رو نخورید که خیلی به نوشون وابستن. پس روابططون انگار خیلی با خوانوادتون زیاد بوده[/QU



    سلام از توجه تون ممنونم. اونروز می خواستم دخترم را ببینم توی مدرسه اش .مدیر نمیگذاشت میگفت مادرش گفته پدرش صلاحیت نداره .حالا بعداز این که وکیلم امد گذاشتند در حضور زنم وخانوادش اونو ببینم ولی دخترم اصلا سمت من نیامد !ومن ناراحت شدم .تازه با اینکه زنم میداند من هیچ پولی ندارم وخودش رفته وخونه را هم جمع کرده برده میگه برو خونه بخر بیام.تازه برای افسردگیش با مادرم خیلی دکتر رفته. میدانید زندگی مارا چشم وهم چشمی خراب کرد.اون دلش میخواد توی فامیل از همه بالاترباشه. از کارشناس عزیز ودوستان می خوام راهنمایم کنند.
    ویرایش توسط mogadas : سه شنبه 12 آذر 92 در ساعت 13:01


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اختلاف سنی بالای 12سال
    توسط Ali torabi در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اردیبهشت 97, 22:47
  2. نمیفهمم چرا خانواده همسرم اینقدر بی تفاوتند
    توسط نوشه در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 آبان 93, 12:38
  3. با این تفاوتها چه کنم ؟ (از زندگیم خیلی خیلی دلسرد شدم.)
    توسط قاصدکم در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 آبان 91, 18:35
  4. مرغ باغ ملکوتم ...
    توسط 108 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 09 فروردین 87, 19:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.