تشکرشده 77 در 41 پست
Pooh (پنجشنبه 23 آبان 92), دختر مهربون (پنجشنبه 23 آبان 92)
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
خدا رو شکر حال پدرم خیلی بهتر شده.
از همه ی دوستان خوب همدردی به خاطر دعاشون ممنونم.![]()
N.I.K.I (شنبه 25 آبان 92), دختر مهربون (جمعه 24 آبان 92)
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
من فهمیدم اونقدرها هم دلسنگ نیستم....
چون خیلیی جای خالی مهرااد و آقای ammin و آقا مجید و خیلی از کاربرها رو حس میکنم. دلم میگیره وقتی میام توی تالار. امشب کلی به یاد دوستان غایب همدردی گریه کردم....!!!!!!!!!!!!
امیدوارم زود برگردن...
مهرااد... بیا باز برام از این شکلکهبذار. خیلی لوسی مهرااد... اشکمو در آوردی با رفتنت
![]()
امیدوارم حداقل دوستان دیگه، آقای توجیه، آقای جنوب سرخ، دختر مهربون، آقا احسان، میشل و... بیشتر حضور داشته باشن.
دلم برای همه دوستان همدردی تنگ شده.
- - - Updated - - -
آقای اس سی آی هم که خیلی وقته کم پیدا شده اند.
دلم برای ایشون هم خیلی تنگ شده.
دختر مهربون (سه شنبه 28 آبان 92)
تشکرشده 67 در 39 پست
سلام
وقتی خواستین برید من خداحافظی نکردم!
می دونستم بر می گردید
دوستان دیگه هم انشاالله به زودی بر می گردن
خانوم پوه عزیز خودتون خوب هستید؟
پدر حالشون چه طوره؟
بر گشتن به شهر خودتون؟
Pooh (سه شنبه 28 آبان 92)
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
ممنونم آقای جنوب سرخ.
شما خیلی لطف دارید به بنده.
بد نیستم .ممنون.
بابا بهتر شده. البته حدودا دو هفته دیگه باید اونجا باشه.
الان سی وسومین روزه که رفته اند. خیلی طولانی شده........
دعا کنید زود خوب بشن و برگردن.
تشکرشده 67 در 39 پست
انشاالله که زودتر حالشون بهتر می شه و بر می گردن پیش خانواده
![]()
Pooh (چهارشنبه 29 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)