به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array
    "لطفاً با افراد ناآگاه در دوست و فامیلتان مشورت نکنید و فقط بروید پیش مشاور باتجربه و باسابقه خانواده و ازدواج!"


    یکتا جان! دقیقا برای خودت مشخص کن که چه چیزی داره عذابت میده و ناراحتت کرده؟
    میخوای چه چیزهایی توی زندگی داشته باشی و برات مهم اند؟
    ویژگی های مثبت شخصیت همسرت رو بنویس و همین طور ویژگی های مثبت خودت رو. و پیش مشاور بخواه که ببینه با توجه به این ویژگی ها آیا شما و ایشون میتونید سنخیت شخصیتی با هم داشته باشید؟
    البته اگر خودت رو شناختی میتونی از ویژگی های منفی اخلاق خودت هم بنویسی و پیش مشاور بررسی کنید که تا چه حد انعطاف پذیر و سازگار هستید و با این ویژگی ها توانایی پذیرش چه چیزهایی رو دارید؟

    نفس عمیق بکش و بجای گیج شدن فکر کن که درسته عجولانه تصمیم گرفتی؛ اما عاقلانه مسیر رو ادامه میدی و سعی کن افکار مثبت داشته باشی و افکار منفی رو از خودت دور کنی. بدبین نباش و در این بین هم با همسرت عادی باش. یعنی نیازی نیست که ایشون رو اذیت کنید یا همش بی حوصله و بی رمق باشید.


    آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
    من
    برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
    و امروز
    من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
    آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
    منه انسان
    چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
    من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.


  2. کاربر روبرو از پست مفید del تشکرکرده است .

    اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چشم ميرم. چر زندگی من اينجورى پيش ميره تو سن نوزده سالگى و اينهمه مشکلاولى که کارش فقط فحش و بددهنى و دروغ . شوهرمم که ماشالله واويلاست. يعنى من انقد بدم و بدى کردم و دارم تاوان کارامو پس ميدم من حاضر نيستم خار تو پاى کسى بره کاش حداقل بدى کرده بودم که بگم اره تاوان کارامه پس حقمه. اما وقتی من بدي نکردم نه که هيچ ولى اونقدر بزرگ نبودن که به چشم بيان. دنيا خيلى بى انصاف و بى چشم و رو هست.تو سن نوزده سالگى و اينهمه اتفاق اگه بيست و نه سالم بشه چى ميشه فکر کنم دنیا رو سرم اوار بشه

    - - - Updated - - -

    چشم ميرم. چر زندگی من اينجورى پيش ميره تو سن نوزده سالگى و اينهمه مشکلاولى که کارش فقط فحش و بددهنى و دروغ . شوهرمم که ماشالله واويلاست. يعنى من انقد بدم و بدى کردم و دارم تاوان کارامو پس ميدم من حاضر نيستم خار تو پاى کسى بره کاش حداقل بدى کرده بودم که بگم اره تاوان کارامه پس حقمه. اما وقتی من بدي نکردم نه که هيچ ولى اونقدر بزرگ نبودن که به چشم بيان. دنيا خيلى بى انصاف و بى چشم و رو هست.تو سن نوزده سالگى و اينهمه اتفاق اگه بيست و نه سالم بشه چى ميشه فکر کنم دنیا رو سرم اوار بشه

    - - - Updated - - -

    چيزى که عذابم ميده اينه که اون اس واسه ى دختره يا نه. اخه تا قبل از من هم دوست دختر نداشته از چند نفر پرسيدم گفتن نداشته داشته ولى واسه پنج شش سال قبل. دوست دارم تو زندگی فقط بهم خيانت نشه شایدچون همش ترس اينکه بهم خيانت شه تو وجودمه. شاید هم مشکل از منه که همه چيو سخت گرفتم و همه چيز ى اتفاق ساده ست که امکان داره واسه همه پيش بياد.

    - - - Updated - - -

    شايد اون فکر ميکنه زيادى زرنگه ولى از دستش در رفته اخه شوهرمم نيست اگه بود و اونم حرف ميزد خيلى خوب بود
    ويژگى هاى مٽبت شوهرم : مسئولیت پذيره ارومه. خوش اخلاق و خوش روئه. هر کارى بخوام ميکنه هرچی بخوام ميخره با اينکه اوضاع مالی خوبى نداره واسه عقد ديگه هيچى پول نداشت و گفت پول ندارم لباس عقد بخرم من ى خورده ناراحت شدم تا ديد ناراحتم گفت الان ميام دنبالت بريم لباس بخريم و خريديم. واسه کار کردن زرنگه و همش دنبال کار کردنه. خوشکله خوش قيافه ست خوش تيپه. هرچى بگم گوش ميگيره و خيلى احساسيه و خيلى هم بهم وابسته ست چند روز پيش سفر بود فکرشو کنید پنج روز تو دريا بوده ى راست اومده دنبالم بوسيدتمو رفته بهمم اهمیت ميده.
    ويژگى هاى مٽبت خودم. اروم خوش اخلاق. خوش رو. خوش خنده . خوش تيپ خوشکل خوش قيافه. خيلى مهربون و دلسوز. خيلى هم دل رحيم. بدجنسى اصلا تو وجودم نيست. هميشه چيزاى خوب رو واسه بقيه ميخوام. کم دروغ ميگم و خيلى ساده هستم خيلى
    ى ويژگى منفى که از شوهرم ديدم اينه که خيلى خودشو با دوستاى پسرش مقايسه ميکنه دقيقا مٽل ى بچه شونزده ساله. اونم در سن بيست و هشت سالگی! و خيلى بهشون وابسته ن. دوستاشم ديدم همه متاهل و از خودش بزرگتر. هميشه هم پيششون نميره ولى اگه دوستاش لباس خريدن بايد اونم بره بخره اگه ماشین خريدن اونم بايد بخره. و ....البته ويژگى منفی ديگه اى هم داره اما من تا اين حد ميفهمم
    ويژگى هاى منفى خودم. سست عنصر. ضعیف در برابر مشکلات. بيخيال. ساده. تنبل در همه موارد. بد دل. شکاک. بد بين. دربرابر نامزدم کاملا بى احساس. همش ازش فرارى هستم. اصلا حوصله شو ندارم,ى شب که خونشون بودم اومد کنارم بخوابه که بقولا رابطه داشته باشيم از بى من سرد بودم بهم دست نزد خوابيد.و در مورد رابطه جنسى خيلى سرد مزاجم. اونم هيچى نميگه .
    من چون خودمد خوب ميشناسم ويژگى هاى منفيمو گفتم و نامزدم جز وابستگی به دوستاى پسرش چيزى بروز نداده بجز موارد پيش امده! !!!!!!!

  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaa2013 نمایش پست ها
    چشم ميرم. چر زندگی من اينجورى پيش ميره تو سن نوزده سالگى و اينهمه مشکلاولى که کارش فقط فحش و بددهنى و دروغ . شوهرمم که ماشالله واويلاست. يعنى من انقد بدم و بدى کردم و دارم تاوان کارامو پس ميدم من حاضر نيستم خار تو پاى کسى بره کاش حداقل بدى کرده بودم که بگم اره تاوان کارامه پس حقمه. اما وقتی من بدي نکردم نه که هيچ ولى اونقدر بزرگ نبودن که به چشم بيان. دنيا خيلى بى انصاف و بى چشم و رو هست.تو سن نوزده سالگى و اينهمه اتفاق اگه بيست و نه سالم بشه چى ميشه فکر کنم دنیا رو سرم اوار بشه

    - - - Updated - - -

    تو ایم تالار میگن تجسس کار بدیه.یعنی چند باری دیدم مشاورا گفتن اما به زن هایی گفتن که چند سالی زندگی کردن و گاهی بچه هم دارن.
    نمیدونم اما بنظرم در مورد شما این موضوع صدق نمیکنه. چون شما با مطمعن شدن اینکه اون طرف دختر بوده یا پسر میتونی هم ذهنتو منسجم کنی و دیگه اینقد خودخوری نکنی و خودتو اذیت نکنی هم اگه واقعا الان معلوم شه دختر بودن علاوه بر خیانت دروغگویی هم اضافه میشه و شما الان راه بازگشت داری چون هنور دختری و زیاد از زمان عقدت نگذشته.
    اما اگه فردا ازدواج گردی رفتی سر خونه زندگی خودت. و متوجه خیانت ها و تغییر رفتارا شدی بلایی که سرت میاد خیلی بیشتر و میتونم بگم آره دنیا روسرت آوار میشه. که تاوان انتخاب اشتباه خودته عزیزم.

    شاید اینجا حرفم تند باشه و ناراحت کننده اما لازمه.
    قبل عقدت گفتیم اول مطمعن شو بعد عقد کن گوش نکردی دیدی نتیجشو.
    الان میگیم بیشتر تحقیق کن برو مطمعن شو که دروغ گفته یا راست اونم انجام نمیدی منتظری که خودش بیاد بگه خب عزیز من اگه فردا رفتین سر یه زندگی فهمیدی راست بوده و واقعا چیزی بوده میخوای چه کنی؟ اونموقع خیلی دیره هااا. بببین چقد بهت گفتیم.
    والا حقته واقعا داری تاوان اشتباهات خودتو میدی. خب انتخاب اشتباه کردی دیگه. ایرادارو دیدی هیچی نگفتی.ادامه دادی.


    چشم ميرم. چر زندگی من اينجورى پيش ميره تو سن نوزده سالگى و اينهمه مشکلاولى که کارش فقط فحش و بددهنى و دروغ . شوهرمم که ماشالله واويلاست. يعنى من انقد بدم و بدى کردم و دارم تاوان کارامو پس ميدم من حاضر نيستم خار تو پاى کسى بره کاش حداقل بدى کرده بودم که بگم اره تاوان کارامه پس حقمه. اما وقتی من بدي نکردم نه که هيچ ولى اونقدر بزرگ نبودن که به چشم بيان. دنيا خيلى بى انصاف و بى چشم و رو هست.تو سن نوزده سالگى و اينهمه اتفاق اگه بيست و نه سالم بشه چى ميشه فکر کنم دنیا رو سرم اوار بشه

    - - - Updated - - -

    چيزى که عذابم ميده اينه که اون اس واسه ى دختره يا نه. اخه تا قبل از من هم دوست دختر نداشته از چند نفر پرسيدم گفتن نداشته داشته ولى واسه پنج شش سال قبل. دوست دارم تو زندگی فقط بهم خيانت نشه شایدچون همش ترس اينکه بهم خيانت شه تو وجودمه. شاید هم مشکل از منه که همه چيو سخت گرفتم و همه چيز ى اتفاق ساده ست که امکان داره واسه همه پيش بياد.
    خب عزیزم.حقته دیگه معلومه داری تاوان اشتباه ات خورتو میدی. مگه غیر از اینه که ایشونو تو انتخاب کردی؟
    مگه نامزد قبلیتو خودت انتخاب نکردی؟
    مگه غیر از اینه که قبل عقدت اومدی اینجا مشکلتو گفتی فرشته مهربون اومدن وقت گذاشتن واست نوشتن که چکار باید بکنی. اما تو گوش ندادی رفتی عقد کردی بهدشم نتیجشو دیدی.
    مگه غیر از اینه الان همه میگیم وقت هست واسه جبران برو مطمعن شو پسره دروغگفته یا نه خیانت کرده یا نه. بعد عروسی کن. که اونم میگی میخوام واسم ببینم چه میکنه ؟ ببینم کی خیانت میکنه اونموقع برم طلاق بگیرم.خب عزیز من اومدیمو ایشونم اواقعا سر و گوشش میجنبه و الان میخواد احتیاط کنه بعد عروسی که دیگه راه بازگشت نداری خودشو رو کنه.اونموقع میخوای چکار کنی؟
    عزیزم اینجا مشاورا به خانومایی که چند سال زندگی کردن و بچه دارن میگن تحمل کنین صبر کنین و تجسس نکنین.
    اما فکر نکنم صحیح باشه اینا رو به یه دختری که هنوز وارد زندگی نشده هنوز راه بازگشت داره بگن.
    شمل هنوز میتونی جبران کنی دیر نشده. برو مطمعن شو ایشون دروغ نگفته و خیانتی درکار نبوده. خیانت دروغگویی دو صفت بدیه که به اندازه کافی هرکدومش به تنهایی واسه خراب کردن یه زندگی کافیه.
    خیلی خانوما هستن میاین مینویسن شوهرمون خوبه اخلاقش باهامون کم و کسری واسمون نذاشته اما فهمیدیم با یکی دیگه هم بوده. خب اگه میتونی تحمل کنی پس خوبه اگه نه که بفکر باش وگرنه اگه باز بری ازدواج کنی بیای بگی دنیا روسرم اوار شد من یکی که میگم حقتهههه خودت اشتباه کردی اینم تاوانش.

    تو فکر کردی هرمردی که خیانت میکنه بازنش بدرفتاری میکنه؟ نه لزوما همون موقع ممکنه یزمانی طول بکشه یا تو دعواها رو بشه. اما همه مردا اینطوری نیستن بعثی زنها میتونن تحمل کنن بعضی نه. مثلا من خودم از اینکه حتی حتی انگشتم به دست مردی بخوره که دست خورده کس دیگه است حالم بهم میخوره واقعا حالت تهوع میگیرم. نمیتونم تحمل کنم حالا میخواد فرشته باشه بهترین مرد دنیا باشه. هرکی میخواد باشه من نمیتونم خیانت و فریب و دروغ و تحمل کنم. اما شما اگه میتونی پس ادامه بده اگه نه مطمعن شو واقعا این اقا دروغ نگفتن بعد ازدواج کن با خیال راحت.

    تاوان اشتباهاتتو کم کن با اصلاح انتخابت.

  5. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اره خب مسلما اول مطمئن ميشم بعد ازدواج ميکنم هيچ زنى نميتونه قبول کنه که شوهرش دست خورده باشه. دختر بيخيال دلت مياد بگى حقمهههه بخدا روحم انقدر پير شده اميدوارم هيچکس جای من نباشه که بخواد درک کنه تو سن کم و ى شوهر اينجورى خيلى صبر ميخواد صبرشو دارم اما تا ى حدی. بالاتر از سياهى رنگی نيست اگه ديدم اونى نيست که ميخواستم طلاق و علی يارت ! بيشتر از اينه ?

  6. #45
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    سلام

    حتی در ویژگیهای مثبتی که ازش ذکر کردی هم سرنخهای مسئله ساز هست ، وابستگی و گوش به فرمان شما بودن اصلاً ویژگیهای مثبتی نیست و کاملاً منفی هست . وقتی شما به عنوان مثبت ذکرش می کنی یعنی اطلاعات و آگاهای هایت ضعیف هست و شناخت کافی از ویژگیهای یک شخصیت سالم و متعادل نداری .

    در ذکر ویژگیهای مثبت خودتون و ایشون ، ساده انگاری و سطحی دیدن و نداشتن معیارهای عمقی و حتی شناخت کافی هویداست .
    تاپیک شما مصداق تاپیک های سرنخ های شکست در زندگی هست . برای مشاوره اینجا آمده ای اما مرتب حرف خودت را می زنی و توجهی به راهکارها نداری و در مقابل هشدارهایی که داده میشه هم شروع می کنی به بیان مثبت ها . رویه شما رویه افرادی هست که همیشه باید سرشان به سنگ بخورد تا متوجه شوند دیگران چی می گفتند و برای گام بعدی باز هم گوش نکرده تا دوباره سرشان به سنگ بخورد . یعنی زندگی اینگونه افراد همیشه در آزمون و خطا میگذره . شما قبلاً یک انتخاب نسنجیده بخاطر همین ساده انگاریها و سطحی نگری ها داشتی و ضربه اش را خوردی ، باز هم همین را تکرار کرده ای ... با این روند مطمئنم شما چند وقت دیگه عروسی خواهی کرد و دوباهر به همدردی خواهی آمد و خواهی گفت عروسی کردیم اما فهمیدم و ..... کلی مسئله که امروز ما هشدارش را می دهیم و شما توجه نمی کنی را مطرح می کنی و ....

    باز هم تکرار می کنم که حتماً با ایشان مشاوره حضوری برو ... شما می ترسی که مشاوره بری و بهت گفته بشه به درد هم نمی خورید و از مشاوره فراری هستی ... چرا فکر نمی کنی ممکنه مشاور به شما بگه که خودت با مشکلاتت چه باید بکنی و یا اینکه تفاوتهایتان را چگونه مدیریت کنید و ... و در کل هرکدامن شما را به خودتان و به یکدیگر بشناسونه و نتیجه ازدواجتان را به شما بگه که بهتر تصمیم بگیرید

    رویه همسر شما در رابطه با همجنس هم بنا به ادای خودش اگر باشد نشانه وعلامت اشکال هست ... میل به هرزه نگاری هست . مهم نیست طرفش دختر باشه یا مرد . مهم این هست که محتوای صحبتها و پیامهایش جای حرف دارد . شما محتوا را رها کرده ای و به ظواهر چسبیده ای که آیا طرفش خانم هست یا آقا ... اگر آقا باشه اشکالی نداره از نظر شما ؟ از نظر ما به عنوان کارشناس این نشانه هست . نشانه ای از تمایلات و گرایشات غیر طبیعی و ناسالم .....





  7. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 28 آبان 92), ehsan_hamdardi (دوشنبه 27 آبان 92), kamran2007 (سه شنبه 28 آبان 92), Pooh (سه شنبه 28 آبان 92), sahelneshin (دوشنبه 27 آبان 92), sookoot (پنجشنبه 30 آبان 92), اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)

  8. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون فرشته مهربان بابت راهنمایی هاى بسيار خوبت.قبول دارم من شناخت کافى ندارم چون تا قبل از اينجل کسى نبود راهنماییم کنه از کى ميپرسيدم/ ? مگه وقتی پرسيدم و به خواهرم گفتم چى شد? نتیجه ش چيزى جز سرکوفت نشد اگه کارمم به طلاق کشيد که ديگه واويلاااااااااا. چند روز ديگه درباره مشاوره باهاش صحبت ميکنم بينم چى ميگه چون اينجورى خيلى اذيتم شک مٽل خوره به جونم افتاده.حالا يا نتیجه ش طلاق ميشه يا ادامه دادن. اگه شد طلاق که ديگه شده اگه هم نشد که نشده ديگه. عروسی حالا حالاها نيست پنج شش ماه ديگه ست و زمان کمى نيست. اگه اون پيام پيام ى اقا باشه که بدتره اگه خانوم باشه با سياست و خوش اخلاقى و مهربونى شاید بتونم درستش کنم اما اگه اقا باشه راهى جز جدایی ندارم

  9. کاربر روبرو از پست مفید yektaa2013 تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (سه شنبه 28 آبان 92)

  10. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaa2013 نمایش پست ها
    اره خب مسلما اول مطمئن ميشم بعد ازدواج ميکنم هيچ زنى نميتونه قبول کنه که شوهرش دست خورده باشه. دختر بيخيال دلت مياد بگى حقمهههه بخدا روحم انقدر پير شده اميدوارم هيچکس جای من نباشه که بخواد درک کنه تو سن کم و ى شوهر اينجورى خيلى صبر ميخواد صبرشو دارم اما تا ى حدی. بالاتر از سياهى رنگی نيست اگه ديدم اونى نيست که ميخواستم طلاق و علی يارت ! بيشتر از اينه ?
    آره عزیزم دلم میاد متاسفانه.
    شما تو انتخابتون اشتباه کردین.
    شما دوتا انتخاب اشتباه داشتین.
    این درست نیست بگین همش اونایی که مشکل روانی دارن گیر شما میوفتن.
    هر پسری ممکنه از هر دختری خواستگاری کنه اما این ماییم که باید تو انتخابمون درست عمل کنیم.پسرا هیچوقت نمیاین ویژگیای بدشون و برای ما رو کنن این ماییم که باید از رفتارا حرفا اتفاقات بفهمیم.
    خوشتیپی پسرا خوبه اما معیار کاملی نیست.
    مسولیت پذیری پسرا خوبه اما کافی نیست.
    اینکه میگی میره میاد بهت ابراز محبت میکنه.خیلی وابسته اس زیاد خوب نیست. اما بستگی داره تا چه حدی هست و اینکه دروغی نباشه. اینکه واسه ظاهر سازی نباشه.
    همه اینکارا درکنار تعهد خوبه عزیزم.
    اگه واقعا اون پیام ها به یه دختر بوده باشه این اقا اول زندگی هم دروغ گفتن هم خیانت کردن. هم گناه کردن.
    حالا اگه شما چشمتونو رو اینا بیندین بله شما مقصرین و حقتتونه هرچی بلا سرتون بیاد شرمنده تند رفتم.
    اما کسی که به این همه هشدار گوش نده حقشه دیگه
    این همه اینجا گفته باید چکار کنین دیگه شما اکه گوش نمیدین تقصیر خودتوته اگه حتی دنیا هم رو سرتون آوار بشه.
    دیگه خودتون میتونین راه درست و انتخاب کنین.
    همه چی پای خودتون شما حق انتخاب دارین راه و مسیر زندگیتون این انتخاب مشخص میکنه.اگه انتخاب اشتباه باشه مسیر هم اشتباهه و باید تاوانشم داد.

  11. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اره همه چى حقمه بدتر از اينا هم حقمه.

  12. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaa2013 نمایش پست ها
    اره همه چى حقمه بدتر از اينا هم حقمه.
    خودت را دوست داشته باش

  13. #50
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    لطفاً خودت را سرزنش نکن و آرامش داشته باش . همه ماها اشتباهاتی داشته و داریم که بیشترش هم از وری ناآگاهی و نداشتن مهارت هست و شما هم همانطور که در پست قبل گفتم ناآگاهی داشتی و حالا بهترین فرصت هست که از سایت و فضای مجازی و مطالعه کتابهای مناسب و مشاوره حضوری استفاده کرده و آگاهی هایت را بالا ببری و مهارت کسب کرده و بکار ببندی.

    اشتباه داشتی و گذشته ، مهم شناختن این اشتباهات و دلیل اشتباه کردن و پیشگیری برای تکرار آنهاست . با رفتن نزد مشاور که بهتره هرچه زودتر باشد می توانی شناخت بیشتری نسبت به خودت و نامزدت پیدا کنی و اگر تشخیص مشاور این بود که روابط شما و مسائل قابل بهبود هست کمک بگیر تا در مدتی که تا عروسی فرصت دارید روی خودتون کار کنید و تغییرات لازم را داشته باشید برای یک زندگی خوب و پایدار و اگر تشخیصش این بود که شما مناسب همدیگر نیستید و وضعیت شما را در صورت ادامه برایتان شفاف کرد در آن صورت هرتصمیمی بگیری مهم این هست که آگاهانه هست و پای تبعاتش می ایستی .

    در کل هردوی شما نیاز به مشاوره تخصصی حضوری دارید









  14. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 28 آبان 92), kamran2007 (سه شنبه 28 آبان 92), sookoot (پنجشنبه 30 آبان 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهر خواهرم دیگه نسبت به زندگیش تعهدی نداره.
    توسط دلسوخته در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 آذر 93, 16:11
  2. احساس تعلق نداشتن به شهر محل زندگی
    توسط zolal در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مهر 93, 21:15
  3. تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام
    توسط چرخ و فلک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 اسفند 90, 20:22
  4. چگونه به جاي تعقيب ، جذب كنيم؟
    توسط ستایش بارن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 آذر 89, 10:45
  5. +اسلام و ازدواج موقت (دلیل جواز متعه ؟ )
    توسط lord.hamed در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.