سلام
حتی در ویژگیهای مثبتی که ازش ذکر کردی هم سرنخهای مسئله ساز هست ، وابستگی و گوش به فرمان شما بودن اصلاً ویژگیهای مثبتی نیست و کاملاً منفی هست . وقتی شما به عنوان مثبت ذکرش می کنی یعنی اطلاعات و آگاهای هایت ضعیف هست و شناخت کافی از ویژگیهای یک شخصیت سالم و متعادل نداری .
در ذکر ویژگیهای مثبت خودتون و ایشون ، ساده انگاری و سطحی دیدن و نداشتن معیارهای عمقی و حتی شناخت کافی هویداست .
تاپیک شما مصداق تاپیک های سرنخ های شکست در زندگی هست . برای مشاوره اینجا آمده ای اما مرتب حرف خودت را می زنی و توجهی به راهکارها نداری و در مقابل هشدارهایی که داده میشه هم شروع می کنی به بیان مثبت ها . رویه شما رویه افرادی هست که همیشه باید سرشان به سنگ بخورد تا متوجه شوند دیگران چی می گفتند و برای گام بعدی باز هم گوش نکرده تا دوباره سرشان به سنگ بخورد . یعنی زندگی اینگونه افراد همیشه در آزمون و خطا میگذره . شما قبلاً یک انتخاب نسنجیده بخاطر همین ساده انگاریها و سطحی نگری ها داشتی و ضربه اش را خوردی ، باز هم همین را تکرار کرده ای ... با این روند مطمئنم شما چند وقت دیگه عروسی خواهی کرد و دوباهر به همدردی خواهی آمد و خواهی گفت عروسی کردیم اما فهمیدم و ..... کلی مسئله که امروز ما هشدارش را می دهیم و شما توجه نمی کنی را مطرح می کنی و ....
باز هم تکرار می کنم که حتماً با ایشان مشاوره حضوری برو ... شما می ترسی که مشاوره بری و بهت گفته بشه به درد هم نمی خورید و از مشاوره فراری هستی ... چرا فکر نمی کنی ممکنه مشاور به شما بگه که خودت با مشکلاتت چه باید بکنی و یا اینکه تفاوتهایتان را چگونه مدیریت کنید و ... و در کل هرکدامن شما را به خودتان و به یکدیگر بشناسونه و نتیجه ازدواجتان را به شما بگه که بهتر تصمیم بگیرید
رویه همسر شما در رابطه با همجنس هم بنا به ادای خودش اگر باشد نشانه وعلامت اشکال هست ... میل به هرزه نگاری هست . مهم نیست طرفش دختر باشه یا مرد . مهم این هست که محتوای صحبتها و پیامهایش جای حرف دارد . شما محتوا را رها کرده ای و به ظواهر چسبیده ای که آیا طرفش خانم هست یا آقا ... اگر آقا باشه اشکالی نداره از نظر شما ؟ از نظر ما به عنوان کارشناس این نشانه هست . نشانه ای از تمایلات و گرایشات غیر طبیعی و ناسالم .....









علاقه مندی ها (Bookmarks)