سلام.
چند تا سوال دارم بنده ی عزیز.
چقدر خودتو دوست داری؟
چقدر از خانواده ات محبت دریافت میکنی؟
چرا خواستگارها رد شد؟ موردهای خوبی نبودن یا اینکه تو و یا خانواده ات مخالفت کردن؟
- - - Updated - - -
چه چیزه این نیاز برای جذابه و باعث میشه دوباره بری سمتش؟
لذت جسمانی اش؟
نیاز به محبت؟
نیاز به اینکه کسی تو رو کاملا بپذیره؟
نیاز به محبت کردن؟
مضطربی و با این کار یک آرامش موقت پیدا میکنی؟
تمرکز ذهنی زیادی روی فرار از این مشکل داری؟ مرتبا نگرانی که برات دوباره پیش بیاد؟ یعنی از ترس دوباره پیش اومدنش همش بهش فکر میکنی؟
به شخص خاصی علاقه داری و این حس رو نسبت به او داری؟ یا کلا با دیدن هر آقایی ذهنت درگیر میشه؟
زیادی آرزوی عشق های رمانتیک داری؟
چند تا سوال دیگه هم دارم. روابط اجتماعیت با آقایون چطوره؟ یعنی توی ذهنت همش فکر میکنی حرف زدن و نگاه به استاد وقتی داره حرف میزنه و درس میده گناهه؟
به نظرت ممکنه خانم و آقایی رابطه ی همکاری و همکلاسی سالمی با هم داشته باشن و در واقع روابط اجتماعی خوبی با هم داشته باشن و موقع حرف زدن هم راحت و با احترام با هم حرف بزنن و موقع حرف زدن هم به صورت طرف مقابل نگاه کنند ولی نگاهشون یه نگاه انسانی باشه نه یک نگاه جنسی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)