راستش من احساس يكنم ايشون ميتونن مشكلمو تا حدودي حل كنن
تشکرشده 33 در 9 پست
راستش من احساس يكنم ايشون ميتونن مشكلمو تا حدودي حل كنن
<<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)