به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    سلام دوست عزیزم.

    یک مقداری گنگ صحبت کردی. اما با همین سر نخ هایی که دادی دست ما،

    برات بگم که اون نیاز فیزیولوژیک، عیناً مثل نیاز به غذا نیست.
    هیچ کس تا به حال از فشار نیاز جنسی نمرده.
    انقدر به خودت تلقین نکن که داری میمیری!

    میگی فقط کسی میتونه درکت کنه که موقعیتش عین خودت باشه.
    شاید از این جهت نتونیم درکت کنیم. چون اصولا موقعیت انسانها خیلی با هم متفاوته و پیدا کردن 2 تا آدم با شرایط یکسان خیلی سخته.
    اما من هم دخترم و قبلش انسانم و میفهمم چی میگی.

    اما باور کن همه چیز در دست خودت و تحت قدرت ذهن توست.

    بحث ازدواج رو چون خودت گفتی خب میذاریم کنار. اصلا خوبه فارغ از ازدواج بتونی این کنترل رو روی حساسیت های خودت داشته باشی.

    بیشتر مذکر ها به چشم ناخوبی نگاه میکنه(یه نگاه و بعدش کلی فکر مزخرف)جالب اینجاست بعدش از خیلی از مردا هم بدم میاد...
    نگاهت، و بعدش فکرهای ناخوبی که پشتش میاد، داره شما رو به کاری که گناه میدونی سوق میده. (حتی اگه در همون حد فکر بمونه در نظرت نباید انجامش بدی و اون رو گناه میدونی)
    اما شما اشتباهی به جای اینکه از نگاهت متنفر بشی، از مردا متنفر شدی.
    عزیزم، نگاهته که باید ازش متنفر باشی. (نگاه به نامحرم)

    با این همه درس و زندگی همش فکرم درگیره-نه تمرکز دارم نه...به بهانه ی نیاز عاطفی میرم تو فکر و خیال بعد هم نت و چت روم.بعد اونجا هم بیشتر تحریک جنسی میشم و...
    زندگیم داره فلج میشه...درمونده شدم یجورایی
    تیر زهرآلود شیطان که میگن یعنی همین.
    فلج میکنه.
    اگه اولش بخوای جلوشو بگیری خیلی سخت نیست.
    نذار نشونه گیری تیرش به هدف بخوره. بعدی هاش هم دنبالش نمیان.

    منم هم سن و سال خودت هستم. توی همین جامعه رفت و آمد میکنم.
    باید خودت رو قوی کنی.
    وگرنه رک بهت بگم مشکلت با ازدواج حل نمیشه.

    - - - Updated - - -

    یه سوال دارم ازت یادم رفت بنویسم.

    تا به حال تصویر سازی ذهنی کردی؟
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
    ویرایش توسط دختر مهربون : دوشنبه 27 آبان 92 در ساعت 01:28

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    bande (دوشنبه 27 آبان 92), del (شنبه 02 آذر 92), Pooh (دوشنبه 27 آبان 92), جاثیه (دوشنبه 27 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.