
نوشته اصلی توسط
gisu
در خور بهتره بگم يك انسان نيست بخواد به زير دست يا ضعيف تر از خود(يا بالا دستش)فحش بده
فحش يك عمل حيواني هستش مطمعن هستم شما هم متوجه هستيد
بهترين برخورد با آدم فحاش بي توجهي كريمانه به او است.
فحاشی و بددهني و هرزه گويي، و بيان كلمات ركيك، يكي از خصايص زشت افراد فاسد، عاجز، ناتوان و بي منطق است . افراد سفيه بي خرد، در برخورد با مردم چون از منطق و كلام درستي برخوردار نيستند و از دادن جواب صحيح عاجز هستند، بي پروا دهان را باز مي كنند و زبان خويش را حركت مي دهند و با الفاظ ركيك، فحاشي مي كنند. افراد جاهل و ناداني كه با كوچكترين بهانه خشمگين شده، به دور از شرم و حيا، فحش و دشنام مي دهند. و آبروي ديگران را مورد هجوم قرار داده و از بين مي برند.
كساني كه پردة شرم و حيا مي درند و بي پروا فحّاشي مي كنند و آبروي انسانها را مورد تجاوز قرار مي دهند بايد بدانند با داشتن چنين اخلاق و صفت پليدي، باطن و سيرتشان شيطاني است
يكي از نشانه هاي شريك شيطان كه ترديدي در آن نيست، اين است كه شخص دشنامگوي باشد و باكي نداشته باشد كه چه گويد و چه شنود
شما ايمان و انسانيتتون رو با چي معاوضه ميكنيد
حساب بري ديگران از خودتون
پس موفق خواهيد شد اما به چه قيمتي --پوچي وجود خودتون
علاقه مندی ها (Bookmarks)