اینکه میگید به غم و غصه اش راضی نیستید یعنی کاملا بی احساسم نیستید
اون بدون شما راحت نمیشه اگه میشد برای حفظ زندگیش تلاش نمیکرد!
یه چیزی رو بدونید، اینکه قبل از ازدواج با هیچ دختری رابطه نداشتید هیییییییییچ چیزی رو از دست ندادید، اینو مطمئن مطمئن باشید
برای حل مشکلتونم بنظرم یه مشاور خوب خیلی میتونه بهتون کمک کنه، هنوز نرفته اینقدر از نتیجه ناامید نباشید، این ناامیدی بخاطر خستگی از شرایط فعلیه، قدر زندگیتونو بیشتر بدونید و برای بهبودش تلاش کنید همت کنید یهو همه چی رو بهم نزنید، نگاهتونم به ازدواجتون عوض کنید اینقدر این جمله رو تکرار نکنید " ازدواج ما یه اشتباه بزرگ بود که نتیجه اش بدبختی دو نفر شد"
زندگی بدون مشکل اصلا و ابدا وجود نداره
تلاش کنید و از نتیجه ناامید نباشید![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)