هیچ وقت بین بد و بدتر ، بدتر رو انتخاب نمی کنم این قدر خودخوری می کنم که یا دق کنم یا یکی رو راضی می کنم یا عصبانیش می کنم که اون یه بلایی سرم بیاره خودم فکر می کنم هیچ وقت جرات ش رو نداشته باشم
تشکرشده 210 در 101 پست
هیچ وقت بین بد و بدتر ، بدتر رو انتخاب نمی کنم این قدر خودخوری می کنم که یا دق کنم یا یکی رو راضی می کنم یا عصبانیش می کنم که اون یه بلایی سرم بیاره خودم فکر می کنم هیچ وقت جرات ش رو نداشته باشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)