هیچ وقت بین بد و بدتر ، بدتر رو انتخاب نمی کنم این قدر خودخوری می کنم که یا دق کنم یا یکی رو راضی می کنم یا عصبانیش می کنم که اون یه بلایی سرم بیاره خودم فکر می کنم هیچ وقت جرات ش رو نداشته باشم