ببخشید خیلی رک دارم حرف میزنم ....اما دارید زندگی مشترکتون رو به سبک خیلی سطحی شروع میکنید:
سطحی بخاطر:
بی خیالی مفرط
انتخاب ناشیانه ی همسر
بی توجهی به احساس خودتون
شبیه یک دختر قاجاری که بزور سنت و تقدیر دارن شوهرش میدن.....از این به بعد هم اختیار زندگی مشترکش دست همه هست جز عقل خودش








علاقه مندی ها (Bookmarks)