به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 52
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یکتا جان

    توروخدا برو مشاور.الان ما هرچقدم بگیم تو نمیتونی کامل درک کنی که ازدواج با شرایط الانت فرق داره.ازدواج شوخی نیست.بی خیالیت کم کم از بین میره بعد از ازدواج.و یه موضوع دیگه اینکه یه زن خوب میتونه حس کنه اون اس ام اس به یه مرد بوده یا زن.زنا از گیرنده های احساسی قوی برخوردارن.
    متاسفانه خیلی از آقاپسرا خوب یاد گرفتن چطور رفتار کنن که یه خانمو خام کنن.(برعکسشم صادقه که الان به موضوع شما بی ربطه)

  2. کاربر روبرو از پست مفید maryam9966 تشکرکرده است .

    اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    والا چى بگم من خودم ذاتا شکاکم اما چيکار کنم به يکى از دوستام که مطلقه هست گفتم مشکل من اينه گفت ديوووونه خودتو کشتى بخاطر ى اس? من پسر عمه هام صدبرابر از اين اس هاى افتضاح تر به هم ميدن چرا مياد گوشيشو ميذاره پيشم و ميره ميدونم دارين بهم چى ميگين زنگ بزنم صداى مشاور ? خوبه?

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaa2013 نمایش پست ها
    يادم رفت بهتون بگم تازگيا گوشيشو ميذاره پيشم و ميره مٽلا اونروز نزديک دو ساعت گوشيشو گذاشته بود فکر کنم داره امتحان ميکنه بينم من بازم ميرم سر گوشيش تا الان ده بار اينکارشو تکراذ کرده چرا اينکارو ميکنه?

    - - - Updated - - -

    يادم رفت بهتون بگم تازگيا گوشيشو ميذاره پيشم و ميره مٽلا اونروز نزديک دو ساعت گوشيشو گذاشته بود فکر کنم داره امتحان ميکنه بينم من بازم ميرم سر گوشيش تا الان ده بار اينکارشو تکراذ کرده چرا اينکارو ميکنه?
    نمیشه گفت این رفتار خوبه یا بد چون ما که اونجا نیستیم ببنیم شرایط و تو فقط یه تیکه اشو واسمون میگی ماهم نسبت به اون قضیه تصور میکنیم احتمالات و بررسی میکنیم
    اما تنها کسی که میتونه خوب شرایط و اتفاقات و ببینه خودتی فقط خودتی که ایشونو میشناسی و باهاشون بودی.
    پس خودت بهتر از هرکسی میتونی تصمیم بگیری.

    ممکن هست که واقعا چیزی نباشه و میخواد بهت ثابت کنه که هیچی نیس.
    ممکن هم هست که یه خط و یه گوشی دیگه داشته باشه . اصن نمیشه قطعی گفت.

    عزیزم شما بهتره بری مشاوره حضوری اوشونم ببری . مشاوره خوب خیلی میتونه کمکت کنه.
    جای تو بودم اونم الان تو جامعه الان با خودم میگفتم مشاوره خوب ارزششو و داره که هم هزینه کنم هم وقت بذارم برم شهر دیگه. البته مشاور خوب ها!! بعضی مشاورا بجای درمان مشکل سازن.

    زندگیت ارزش اینو داره باور کن.
    اما اگه نمیتونی بری ، با اینکه مشاور حضوری بهتره . اما خب حالا تلفنی هم بهتر از هیچیه. من نمیدونم چطوریه مشاوره تلفنی.
    یعنی میشه شوهرت هم باهاشون تلفنی حرف بزنن. بعد همون نتیجه مطلوب مشاوره حضوری و داره؟

    اما در کل چشم تو چشم حرف زدن یه چیز دیگه اس.

  5. کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .

    اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    من فکر میکنم شما نمیخواهید هیچ تصمیمی بگیرید در غیراینصورت توصیه‌های بچه‌ها را عملی میکردید!

  7. 3 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    sookoot (پنجشنبه 14 آذر 92), اسکارلت (یکشنبه 26 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 26 آبان 92)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید خیلی رک دارم حرف میزنم ....اما دارید زندگی مشترکتون رو به سبک خیلی سطحی شروع میکنید:
    سطحی بخاطر:
    بی خیالی مفرط
    انتخاب ناشیانه ی همسر
    بی توجهی به احساس خودتون
    شبیه یک دختر قاجاری که بزور سنت و تقدیر دارن شوهرش میدن.....از این به بعد هم اختیار زندگی مشترکش دست همه هست جز عقل خودش

  9. 2 کاربر از پست مفید اسکارلت تشکرکرده اند .

    ehsan_hamdardi (یکشنبه 26 آبان 92), sookoot (پنجشنبه 14 آذر 92)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    انتخاب همسرم که خيلى ناشيانه ست اما بخدا سطحى نگرفتم کم کم درمورد مشاوره حضوری بهش ميگم و ميرم و ميدونمم مياد ميدونم شما بدمو نميخواين
    ديروز زنگ زدم صدای مشاور. ى خانوم بود کل ماجرا رو بهش گفتم گفت که اگه بخشيديش پس ديگه کش نده بهش گفتم که من نمىيتونم چشمو رو همچين چيزى ببندم گفت اگه حتى طرف مقابلش پسر هم باشه چيز معمولى نيست گفت حتما بريد مشاوره حضوری گفت اگه خودت مشکلى نميبينى نرو پيش مشاور گفتم اگه برم پيش مشاور و همونى نباشه که ميخوام چى گفت اگه اينو الان بفهمى خيلى بهتره تا بچه داشته باشى و بفهمى گفت من نميگم شوهر شما مشکل دارخه گفتم والا چى بگم اخلاقش خيلى خوبه گفت اون خوبه شاید تو بد باشى گفت بعضیها هىتن که خوبن ولى اخلاق ماست که با اونا سازگاری نداره. تصمیمم واسه رفتن پيش مشاور جديه و حتما هم ميرم دعا کنید بگگه خوبه و مت دارم زيادى سخت ميگيرم ولى هيچکس نظر خوبی درباره ش نداره خودمومو نابود کردم من ديگه هيچى واسه از دست دادن ندارم بيخيال دنيا بذار هرکارى دلش ميخواد سرم دربياره اخرش که چى? ميره با ى زن ديگه بذار بره بهش گفتم گفتم برى با يکى ديگه اصلا مهم نيست من مشکلى تو خودم نميبينم اونى که مشکل داره تويى نه من تويى که ى نفر واست کنه اما تو واسه هفت پشت من کافى هستى
    بحمدالله از نظر ظاهر هيچى کم ندارم هم خوشکلم هم خوش قيافه م با اينکه شوهر کردم خيلى ها دوست دارن با من باشن تا پا ميذارم بيرون همه نگام ميکنن پس بذارید بره اگه اونى که ميخواد باهاش باشه از من بهتره خب همون بهتر که بره. مغرور نيستم حقيقتو گفتم چيزيه که همه ميگن و گفتن

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 خرداد 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1392-5-31
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    902
    سطح
    16
    Points: 902, Level: 16
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    75

    تشکرشده 139 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اصلا" قدر خودتو نمی دونی دختر

  12. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaa2013 نمایش پست ها
    انتخاب همسرم که خيلى ناشيانه ست اما بخدا سطحى نگرفتم کم کم درمورد مشاوره حضوری بهش ميگم و ميرم و ميدونمم مياد ميدونم شما بدمو نميخواين
    ديروز زنگ زدم صدای مشاور. ى خانوم بود کل ماجرا رو بهش گفتم گفت که اگه بخشيديش پس ديگه کش نده بهش گفتم که من نمىيتونم چشمو رو همچين چيزى ببندم گفت اگه حتى طرف مقابلش پسر هم باشه چيز معمولى نيست گفت حتما بريد مشاوره حضوری گفت اگه خودت مشکلى نميبينى نرو پيش مشاور گفتم اگه برم پيش مشاور و همونى نباشه که ميخوام چى گفت اگه اينو الان بفهمى خيلى بهتره تا بچه داشته باشى و بفهمى گفت من نميگم شوهر شما مشکل دارخه گفتم والا چى بگم اخلاقش خيلى خوبه گفت اون خوبه شاید تو بد باشى گفت بعضیها هىتن که خوبن ولى اخلاق ماست که با اونا سازگاری نداره. تصمیمم واسه رفتن پيش مشاور جديه و حتما هم ميرم دعا کنید بگگه خوبه و مت دارم زيادى سخت ميگيرم ولى هيچکس نظر خوبی درباره ش نداره خودمومو نابود کردم من ديگه هيچى واسه از دست دادن ندارم بيخيال دنيا بذار هرکارى دلش ميخواد سرم دربياره اخرش که چى? ميره با ى زن ديگه بذار بره بهش گفتم گفتم برى با يکى ديگه اصلا مهم نيست من مشکلى تو خودم نميبينم اونى که مشکل داره تويى نه من تويى که ى نفر واست کنه اما تو واسه هفت پشت من کافى هستى
    بحمدالله از نظر ظاهر هيچى کم ندارم هم خوشکلم هم خوش قيافه م با اينکه شوهر کردم خيلى ها دوست دارن با من باشن تا پا ميذارم بيرون همه نگام ميکنن پس بذارید بره اگه اونى که ميخواد باهاش باشه از من بهتره خب همون بهتر که بره. مغرور نيستم حقيقتو گفتم چيزيه که همه ميگن و گفتن
    طرز نگاهتان به زن و شوهر و ازدواج غلطه!


  13. 2 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    sookoot (پنجشنبه 30 آبان 92), اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 02 اسفند 92 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    400
    سطح
    7
    Points: 400, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه قدر خودمو نميدونم و نخواهمم فهمید . بخدا ميدونم داريد چى ميگيد اما بايد ى کم زمان بگذره اشفته م هنوز نتونستم مشکلاتمو با خودم حلاجى کنم گيج ميزنم از بس فکر کردم خواب راحت ندارم مشکلم اينه دلسوز ندارم تو اطرافیانم همشون فقط بلدن پز بدن که شوهر من ايجوره شوهر من اوجوره ميرم پيش مشاور اگه گفت ادامه بدین ادامه ميدم اگه هم که نه طلاق و على يارت يکتا هم مطلقه شد و ى روانی ديگه. به همون خواهرم که بيشتر اون دوست داشت باهاش باشم و خودش منو راضى کرد گفتم انقد بهم تيکه انداخت که اوووووق زدم

  15. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1392-6-22
    نوشته ها
    257
    امتیاز
    1,102
    سطح
    18
    Points: 1,102, Level: 18
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 293 در 136 پست

    Rep Power
    38
    Array
    فقط پیش یک شمارو باتجربه و باسابقه برو که تخصص‌اش مشاوره خانواده و ازدواج باشه!

    (مشاوری که کارش را بلد نیست با راهنمایی غلطش گیج‌تر ات میکنه!)

    اون مشاورهایی که باتجربه و باسابقه هستند معمولاً وقتهای مشاوره‌شان تا چند هفته و یا چند ماه پر است ولی اگر به منشی‌اش بگی مشکلم خیلی حاد و اوژانسیه احتمال زیاد داره که یک نوبت نزدیک بهت بده!

    - - - Updated - - -

    لطفاً با افراد ناآگاه در دوست و فامیلتان مشورت نکنید و فقط بروید پیش مشاور باتجربه و باسابقه خانواده و ازدواج!

  16. 2 کاربر از پست مفید ehsan_hamdardi تشکرکرده اند .

    sookoot (پنجشنبه 30 آبان 92), اسکارلت (دوشنبه 27 آبان 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهر خواهرم دیگه نسبت به زندگیش تعهدی نداره.
    توسط دلسوخته در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 آذر 93, 16:11
  2. احساس تعلق نداشتن به شهر محل زندگی
    توسط zolal در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مهر 93, 21:15
  3. تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام
    توسط چرخ و فلک در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 اسفند 90, 20:22
  4. چگونه به جاي تعقيب ، جذب كنيم؟
    توسط ستایش بارن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 آذر 89, 10:45
  5. +اسلام و ازدواج موقت (دلیل جواز متعه ؟ )
    توسط lord.hamed در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.