به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام
    اولا دم شما گرم جناب متین خان که بعد این همه وقت از ازدواجتون و داشتن یه کوچولو هنوز اینطور قدردتن همسرتون هستید و منتظر تولدش....
    دوما پیرو صحبتهای جناب مدیر :

    جناب مدیر همدردی پیشنهاد خوبی دادن اما تولد بدون هدیه مالی نمیشه البته با عرض پوزش .منظورم کنار همه ی مهربونی ها و شیرین زبونی ها و عشقولانه حرف زدنا و قول دادنا باید کیک و شمع و کادو هرچند کوچیک و جزئی باشه تا حسابی به خانومتون مزده کنه...
    یه مثال واضح از این موضوع امسال تولد من همسرم حدود 500هزار تومن هزینه کرده بود یک ست ساعت و دستبند نقره خیلی خوشگل که خودم بارها دیده بودمو دلمو برده بود و یک جفت کفش step perfect که واسه ورزش حسابی بهشون نیاز داشتم پس ایشون هم نیاز منو فهمیده بود هم حسابی پول خرج کرده بود اما چون پشتبندش اتفاقات ناراحت کننده ای واسم رغم زده بود حسابی جشنمون عزا شد هم اشتباهات من هم اون باعث شد هر وقت اسم تولد و کادو میشنوم چشام اشکی شه....

    اقای متین کادو مهم نیست گرون و ارزون باشه مهم نوع گره خوردن نگاهتون به چشمای همسرتونه وقتی دارید بهش میگید تو بهترین هدیه خدا به منی و تا ابد قول میدم کنارت باشم
    این جمله رو حتما آروم و دلنواز بهش بگید عین این جمله رو.تونوقت ببینید چه نتیجه ای در بر خواهد داشت
    کاش زود 1/9 شه ببینم چیکار کردید
    خوش به حال خانومتووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووون
    دوستش داشتم
    سرخوشانه
    تهی‌دست
    ثانیه به ثانیه
    لرزان
    و
    اصل
    فقط داشتم

  2. 3 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 19 دی 94), مصباح الهدی (جمعه 24 آبان 92), الهام20 (جمعه 24 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور مي تونم همسرم رو به خونه برگردونم و از جدايي منصرفش كنم؟
    توسط Sh.mohtasham در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 تیر 94, 19:53
  2. نامزدم عصبیه..روز به روز مشکلاتومن بیشتر میشه
    توسط dokhtare_asemoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 تیر 92, 18:39
  3. اولين صحنه رمانتيك بعد از آشنايي با همسر تون
    توسط farzane-khaterat در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 14:58
  4. حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)
    توسط yekta_b در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 خرداد 91, 18:05
  5. چرا بعد از جدايي هنوز فكرم درگيره؟
    توسط پانا در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 آذر 90, 20:48

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.