سلام عزیزم
من فکر می کنم اون هر لحظه احساسش تو همون لحظه رو بهت میگه
یه روزی بهت تمایل شدید داشت
اما الان حس تنوع طلبی و خوش گذرونیش باعث شده بخواد رابطه های دیگه رو هم تجربه نکنه
چیزی که مهمه اینه که تا وقتی از یک رابطه مطمئن نشدی نباید وارد رابطه جنسی بشی . مطمئنا اگر رابطه نداشتی الان اینقدر اذیت نمی شدی .
اما الان هم دیر نشده دیگه نه بهش زنگ بزن نه اس بده بذار 1 سال بگذره و اون فکر کنه که دیگه چرا از شما خبری نیست ؟اون وقته که برگرده اما دیگه شما به سمتش نرو . چون آدمی که بخواهد با دعوای کوچیک کلا همه چی رو تموم کنه و خیانت کنه تو زندگی هم که برین زن و شوهر بشین این کارهاشو تکرار می کنه
خدا رو شکر که زود فهمیدی و شناختیش
ببین آدمها از دست هم عصبانی میشن و خیلی موقع ها اختلاف نظر پیش می یاد ولی کسی که بعدش چنین عکس العملهایی نشون میده قابل اعتماد نیست
وقتتو با چیزای دیگه پر کن و دنبالش نباش که الان با کیه و ...
خودتو دوست داشته باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)