دوست من سلام
من ديشب خيلي به مطالب واتفاقات شما فکرکردم والانم که پاسخ شمارو شنيدم بازم فکرم مشغول شد .... تاسف خوردن ازگذشته با همه فراز ونشيب اش درحال حاضر به شما کمکي نميکنه وجداي از اينکه طرفين به چه ميزان مقصربودن شرايط ره به عقب برنمبگردونه ....خواهرمن سعي کن گرچه حتم دارم که بسيار کارسختي ست کمتر بهش فکرکني وديگه دنبال واکاوي داستان وپيدا کردن مقصرنباشي چون ذهن شمارو درگير مسائلي ميکنه که درحال حاضر قطعا به شما کمک نخواهد کرد وجز فرو رفتن در روياهاي گذشته وزنده نگه داشته شدن خاطرات خيري نداره .... وغوطه ورشدن درگذشته اي که ديگه وجود خارجي نداره زندگي ات رو تباه ميکنه .... سعي کن درحال حاضر به ادامه تحصيل خودت فکرکني و باورداشته باشي که خداوند مهربان فرد مناسب وهم شان شما رو برايتان درنظر خواهد گرفت شايد اين يک تلنگري براي شما باشد که به نقاط ضعف رفتاري وشناختي از خودتان ونحوه ارتباط با جنس مخالف البته به عنوان همسر زندگي تان پي ببريد ... ازگذشته خداحافظي کن واون رو با همه خاطرات تلخ وشيرين اش پشت سربذار ....من برات دعا ميکنم واميدوارم بتوني فرد مطمئن وبا شخصيتي درکنارخود پيدا کني ....!








علاقه مندی ها (Bookmarks)