به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام غزل خانم، احتمالا هر دو خانواده فکر نمیکنند که شما نیاز داشته باشید و به همین خاطر ضرورتی برای دادن پولهایی که شما بهشون فکر میکنین احساس نمیکنند.

    با روش های عادی بعید میدونم بدون دلخوری بتونین به چیزی که میخواین برسین. اگه واقعا از وضع مالی هر دو خانواده مطمئنی و میدونی که براشون مشکلی نداره میتونی از یک

    دروغ مصلحتی کمک بگیری تا خودشون با اشتیاق بهتون پولها رو بدهند. مثلا وضع تون رو اونقدر بد نشون بدین که نیاز به چند برابر پولی داشته باشین که برای جهیزیه در نظر گرفتی

    و همچنین نیاز ماهیانه ای خیلی بیشتر از پولی که از بیمه میگیرن. مثلا دزدی همه اموال تون رو برده! از کار بیکار شدی! از خونه بیرون تون کردند و توی یک

    زیر زمین زندگی میکنین! مدتهاست این اتفاق براتون افتاده و هیچی نگفتین ولی دیگه الان خیلی بهتون فشار اومده، قرض زیادی توی این مدت کردین و

    نزدیکه که شوهرتون رو بندازن زندان!... از اینجور چیزا. یه چیزی نزدیک به فیلم هندی.

    نمیدونم این روش اصلن انسانی هست یا نه و اینکه جواب خواهد داد یا نه. ولی به نظر من با روشهای عادی حتما دلخور میشن ازتون.

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 آبان 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1392-7-09
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,598
    سطح
    30
    Points: 2,598, Level: 30
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    15

    تشکرشده 32 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    سلام غزل خانم، احتمالا هر دو خانواده فکر نمیکنند که شما نیاز داشته باشید و به همین خاطر ضرورتی برای دادن پولهایی که شما بهشون فکر میکنین احساس نمیکنند.

    با روش های عادی بعید میدونم بدون دلخوری بتونین به چیزی که میخواین برسین. اگه واقعا از وضع مالی هر دو خانواده مطمئنی و میدونی که براشون مشکلی نداره میتونی از یک

    دروغ مصلحتی کمک بگیری تا خودشون با اشتیاق بهتون پولها رو بدهند. مثلا وضع تون رو اونقدر بد نشون بدین که نیاز به چند برابر پولی داشته باشین که برای جهیزیه در نظر گرفتی

    و همچنین نیاز ماهیانه ای خیلی بیشتر از پولی که از بیمه میگیرن. مثلا دزدی همه اموال تون رو برده! از کار بیکار شدی! از خونه بیرون تون کردند و توی یک

    زیر زمین زندگی میکنین! مدتهاست این اتفاق براتون افتاده و هیچی نگفتین ولی دیگه الان خیلی بهتون فشار اومده، قرض زیادی توی این مدت کردین و

    نزدیکه که شوهرتون رو بندازن زندان!... از اینجور چیزا. یه چیزی نزدیک به فیلم هندی.

    نمیدونم این روش اصلن انسانی هست یا نه و اینکه جواب خواهد داد یا نه. ولی به نظر من با روشهای عادی حتما دلخور میشن ازتون.
    توجيح جان ممنون از راهنماييت. من نمى تونم همچين دروغى بگم چون هم همسرم مطلع ميشه و هم اينكه وجدانم قبول نميكنه كه با يه دروغ نگرانشون كنم. (البته واقعا مشكلات مالى برامون پيش اومد ولى همسرم بارها تاكيد كرده به كسى نگو)
    فكر مى كنم با حرفايى كه تو اين مدت زديم بدونن تو چه وضعييتى هستيم. مادر شوهرم بارها ازمون خواسته بريم ايران ولى گفتيم پول بليط خيلى گرون ميشه و نداريم. گفتيم اجاره خيلى سنگينه. حتى بعضى وقتا پياده ميرم كه نخوام ٣$ پول بليط بدم. بعضى وسائل خونه رو دسته دوم گرفتيم. همه اينارو مى دونن ولى باز چيزى نميگن!!!
    دوست ندارم هى بگم نداريم نداريم ولى اصلا متوجه نيستن!!
    وضع مادر شوهرم به نظر مياد خوب باشه، دو تا خونه داره و دو تا حقوق ميگيره. چند ماه پيش برا برادر شوهرم آيفون 5 خريده الانم ميگه ماشين مى خواد. پارسالم بعضى وسائل زنگيشون رو مثل مبل و ميز ناهار خورى رو عوض كردن كه كلا يه 15 ميليونى شده. خوب كسى كه نداره كه از اين خرجا نمى كنه! نمى دونم چرا پول مارو هم خرج ميكنن!؟ اخه اين انصاف نيست ...
    من خيلى با مادر شوهرم رودرواسى دارم و فقط مكالمات روزمره و احوال پرسى دارم خيلى زحمت كشيدم چندين بار اين ندارى هارو گنجوندم تو حرفام، اصلا نمى خوام خودم حرفى بزنم .
    نمى دونم بدون دلخورى چطورى حقمون رو از خانواده هامون بگيريم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    سلام غزل خانم، احتمالا هر دو خانواده فکر نمیکنند که شما نیاز داشته باشید و به همین خاطر ضرورتی برای دادن پولهایی که شما بهشون فکر میکنین احساس نمیکنند.

    با روش های عادی بعید میدونم بدون دلخوری بتونین به چیزی که میخواین برسین. اگه واقعا از وضع مالی هر دو خانواده مطمئنی و میدونی که براشون مشکلی نداره میتونی از یک

    دروغ مصلحتی کمک بگیری تا خودشون با اشتیاق بهتون پولها رو بدهند. مثلا وضع تون رو اونقدر بد نشون بدین که نیاز به چند برابر پولی داشته باشین که برای جهیزیه در نظر گرفتی

    و همچنین نیاز ماهیانه ای خیلی بیشتر از پولی که از بیمه میگیرن. مثلا دزدی همه اموال تون رو برده! از کار بیکار شدی! از خونه بیرون تون کردند و توی یک

    زیر زمین زندگی میکنین! مدتهاست این اتفاق براتون افتاده و هیچی نگفتین ولی دیگه الان خیلی بهتون فشار اومده، قرض زیادی توی این مدت کردین و

    نزدیکه که شوهرتون رو بندازن زندان!... از اینجور چیزا. یه چیزی نزدیک به فیلم هندی.

    نمیدونم این روش اصلن انسانی هست یا نه و اینکه جواب خواهد داد یا نه. ولی به نظر من با روشهای عادی حتما دلخور میشن ازتون.
    توجيح جان ممنون از راهنماييت. من نمى تونم همچين دروغى بگم چون هم همسرم مطلع ميشه و هم اينكه وجدانم قبول نميكنه كه با يه دروغ نگرانشون كنم. (البته واقعا مشكلات مالى برامون پيش اومد ولى همسرم بارها تاكيد كرده به كسى نگو)
    فكر مى كنم با حرفايى كه تو اين مدت زديم بدونن تو چه وضعييتى هستيم. مادر شوهرم بارها ازمون خواسته بريم ايران ولى گفتيم پول بليط خيلى گرون ميشه و نداريم. گفتيم اجاره خيلى سنگينه. حتى بعضى وقتا پياده ميرم كه نخوام ٣$ پول بليط بدم. بعضى وسائل خونه رو دسته دوم گرفتيم. همه اينارو مى دونن ولى باز چيزى نميگن!!!
    دوست ندارم هى بگم نداريم نداريم ولى اصلا متوجه نيستن!!
    وضع مادر شوهرم به نظر مياد خوب باشه، دو تا خونه داره و دو تا حقوق ميگيره. چند ماه پيش برا برادر شوهرم آيفون 5 خريده الانم ميگه ماشين مى خواد. پارسالم بعضى وسائل زنگيشون رو مثل مبل و ميز ناهار خورى رو عوض كردن كه كلا يه 15 ميليونى شده. خوب كسى كه نداره كه از اين خرجا نمى كنه! نمى دونم چرا پول مارو هم خرج ميكنن!؟ اخه اين انصاف نيست ...
    من خيلى با مادر شوهرم رودرواسى دارم و فقط مكالمات روزمره و احوال پرسى دارم خيلى زحمت كشيدم چندين بار اين ندارى هارو گنجوندم تو حرفام، اصلا نمى خوام خودم حرفى بزنم .
    نمى دونم بدون دلخورى چطورى حقمون رو از خانواده هامون بگيريم.

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام غزل جان هر چی مطالب رو خوندم به این نتیجه رسیدم که رک بگی بهشون که کمک مالی نیاز داری و اگه میشه مقداری کمک کنن و این رو به حساب جهیزیه بزارن و یه چیزی یادت باشه مجبوری به شوهرت بگی که اینا پول رو واسه جهیزیه می فرستن که اگه احیانا باز برگشتید ایران اون توقع نکنه
    ببین شما که همسرت و خودت بعد اتمام درس وضعت خوب میشه خوب با این کم رویی الانت مقابله کن و به خانوادت بگو و وقتی وضعنت خوب شد به خانوادت به بهانه ای کمک کن
    ببین من خودم رو جای شما گداشتم و دیدم که این وضعیتی که شما توش گیر افتادی و مشکلات رو به خونوادت می گی اونها نه تنها به این فکر نمی افتن که به شما کمک کنن بلکه به این فکر می کنن که وظیفه خوانواده همسرتون که شما رو از لحاظ مالی تامین کنن
    من نطرم این است که به همسرت همخیلی جدی بگی که از مادرش پولش رو بخواد ولی یادتون نره که این تلخی این صحبتها رو با جبران زمانی که وضعتون خوب شد جبران کنی
    ببین زمان جنگ وقتی پدر مادر من شرایطی شبیه شما داشتن مادر پدرم تو خونه بزرگی می نشست که ارث فرزندانش بود و پدر مادر من بیکار شده بودند و مستاجر با بچه
    پدرم رفت خیلی رک به مادرش گفت این خونه ارث پدری من هم هست و من الان نیاز دارم و با تلخی مادرش رو برو شد و اونجا رو نصف کردند و..................
    ولی بعدا پدرم به جبران گدشته تمام زمین رو ساخت و یه خانه بزرگ به مادرش داد به اضافه یه آپارتمان که اجارش رو دریافت می کرد....
    امیدوارم تونسته باشم حرفم رو درست بیان کنم
    عرمت رو جزم کن و رک بگو ....

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 آبان 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1392-7-09
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,598
    سطح
    30
    Points: 2,598, Level: 30
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    15

    تشکرشده 32 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hhanie نمایش پست ها
    سلام غزل جان هر چی مطالب رو خوندم به این نتیجه رسیدم که رک بگی بهشون که کمک مالی نیاز داری و اگه میشه مقداری کمک کنن و این رو به حساب جهیزیه بزارن و یه چیزی یادت باشه مجبوری به شوهرت بگی که اینا پول رو واسه جهیزیه می فرستن که اگه احیانا باز برگشتید ایران اون توقع نکنه
    ببین شما که همسرت و خودت بعد اتمام درس وضعت خوب میشه خوب با این کم رویی الانت مقابله کن و به خانوادت بگو و وقتی وضعنت خوب شد به خانوادت به بهانه ای کمک کن
    ببین من خودم رو جای شما گداشتم و دیدم که این وضعیتی که شما توش گیر افتادی و مشکلات رو به خونوادت می گی اونها نه تنها به این فکر نمی افتن که به شما کمک کنن بلکه به این فکر می کنن که وظیفه خوانواده همسرتون که شما رو از لحاظ مالی تامین کنن
    من نطرم این است که به همسرت همخیلی جدی بگی که از مادرش پولش رو بخواد ولی یادتون نره که این تلخی این صحبتها رو با جبران زمانی که وضعتون خوب شد جبران کنی
    ببین زمان جنگ وقتی پدر مادر من شرایطی شبیه شما داشتن مادر پدرم تو خونه بزرگی می نشست که ارث فرزندانش بود و پدر مادر من بیکار شده بودند و مستاجر با بچه
    پدرم رفت خیلی رک به مادرش گفت این خونه ارث پدری من هم هست و من الان نیاز دارم و با تلخی مادرش رو برو شد و اونجا رو نصف کردند و..................
    ولی بعدا پدرم به جبران گدشته تمام زمین رو ساخت و یه خانه بزرگ به مادرش داد به اضافه یه آپارتمان که اجارش رو دریافت می کرد....
    امیدوارم تونسته باشم حرفم رو درست بیان کنم
    عرمت رو جزم کن و رک بگو ....
    هانيه جون ممنون كه تاپيكم رو پيگيرى ميكنى. من دو بار با همسرم صحبت كردم، خودشم بدش نمى اد اما روش نميشه بگه. مخصوصا كه پدرش چند سال پيش فوت كرده و حتى عذاب وجدان داره كه چرا مادرش رو تنها گذاشته. فكر ميكنم با اين كمك ها مى خواد از عذاب وجدان خودش كم كنه. اما به نظرم نمياد كه مادر شوهرم واقعا نيازمند اين پول باشن.
    براى صحبت با خانواده خودم يه چيزى به ذهنم رسيده كه نمى دونم تابلو هست يا نه
    مثلا بگم يكى از دوستام عروسى كرده و مى خواد بياد خارج از كشور و... و اون وسطاى تعريف بگم كه بهش گفتم پول جهيزيت رو بگيرى بهتره، اينجا خيلى به دردت مى خوره.
    هر چى فكر ميكنم مى بينم خيلى برام سخته رك بهشون بگم همش دنبال اينم كه غير مستقيم متوجه بشن.
    راستى يه موضوعى به ذهنم رسيده كه دوست دارم نظرتون رو بدونم
    خانواده من شام عقد رو دادن و اونا عروسى نگرفتن (فقط يه شام تو رستوران براى خداحافظى از همه). كادو عروسى پدر و مادرم هم ٣ برابر كادو مادر شوهرم بود. موقع اومدن بازم خانوادم بهم پول دادن (همون 5000$ تا) و مادر شوهرم پول بليط هامون رو حساب كرد. به اضافه دو تا حلقه ازدواج. اين تمام خرجى بوده كه خانواده هامون براى ما انجام دادن.
    خانواده من يه مقدار بيشتر هزينه كردن، به نظرتون اين درسته كه بازم از خانوادم بخوام كمك كنن؟

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    غزل جان من که با دروغ اصلا مواق نیستم
    من با رک گفتن موافقم که در کمال احترام باشه...من نظرم اینه که بشتر از این که به خانوادت فشار بیاری همسرت رو متقاعد کن که اون پول رو از مادرش طلب کنه ببین خیلی خوبه که شما حقت رو که جهیزیه است می خوای ولی با این کارت مانع مرد شدن همسرت می شی ببین اگه حتی همسرت موافق نباشه که شما پول رواز پدر مادرت قبول کنی و شما پول رو دریافت کنی و کمک زندگیت بشه همیشه باعث شدی که همسرت هر وقت به مشکل بر خورد دنبال یه راه نجاتی از طرف شما بگرده...هر چند که به ظاهر مخالف باشه
    ببین این شرایظ کمک مالی خواستن از لحاظ سختی برای تقاضا کردن از والدین هم از طرف شما سخته هم از طرف همسرت ولی اونی که داره جوش می زنه شمایی اونی که اونجا داره پاره وقت کار می کنه شمایی....پس با تمام احترام باید بگم به خاطر حفظ زندگیت پیچ خواستت رو به سمت همسرت بچرخون و از اون یه مرد بساز...مطمین باش مادر همسرتون هم بی دلخوری پول رو خواهد داد.....اون ماجرایی هم که تعریف کردم در پست قبلی دقیقا پدرم در شرایطی خونه رو طلب کرد که پدرش رو از دست داده بود....
    من اطرافم پر هستند از همسران مردهایی که حس مسیولیت بالایی داشتن و با این کار جلوی مرد شدن همسرشون رو گرفتن....
    خودت هم که داری میگی خانوادت بیشتر مایه گذاشتن برات.....

  6. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 آبان 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1392-7-09
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,598
    سطح
    30
    Points: 2,598, Level: 30
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    15

    تشکرشده 32 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hhanie نمایش پست ها
    غزل جان من که با دروغ اصلا مواق نیستم
    من با رک گفتن موافقم که در کمال احترام باشه...من نظرم اینه که بشتر از این که به خانوادت فشار بیاری همسرت رو متقاعد کن که اون پول رو از مادرش طلب کنه ببین خیلی خوبه که شما حقت رو که جهیزیه است می خوای ولی با این کارت مانع مرد شدن همسرت می شی ببین اگه حتی همسرت موافق نباشه که شما پول رواز پدر مادرت قبول کنی و شما پول رو دریافت کنی و کمک زندگیت بشه همیشه باعث شدی که همسرت هر وقت به مشکل بر خورد دنبال یه راه نجاتی از طرف شما بگرده...هر چند که به ظاهر مخالف باشه
    ببین این شرایظ کمک مالی خواستن از لحاظ سختی برای تقاضا کردن از والدین هم از طرف شما سخته هم از طرف همسرت ولی اونی که داره جوش می زنه شمایی اونی که اونجا داره پاره وقت کار می کنه شمایی....پس با تمام احترام باید بگم به خاطر حفظ زندگیت پیچ خواستت رو به سمت همسرت بچرخون و از اون یه مرد بساز...مطمین باش مادر همسرتون هم بی دلخوری پول رو خواهد داد.....اون ماجرایی هم که تعریف کردم در پست قبلی دقیقا پدرم در شرایطی خونه رو طلب کرد که پدرش رو از دست داده بود....
    من اطرافم پر هستند از همسران مردهایی که حس مسیولیت بالایی داشتن و با این کار جلوی مرد شدن همسرشون رو گرفتن....
    خودت هم که داری میگی خانوادت بیشتر مایه گذاشتن برات.....
    بازم ممنون هانى جان. همسرم مرد مسئوليت پذيرى هست و دوست داره خودش از پس زندگيش بر بياد و از كسى حتى مادرشم كمك نگيره و تمام خرج سرويس طلا، سفره عقد، حلقه ،لباس، محضر، حتى طلا هايى كه برا كادو و نشونه برام مياورد و ... رو همسرم از پس اندازه خودش داده و مادرش فقط يه شام خداحافظى رو داد. حتى پول بليط رو هم همسرم از مادرش قرض گرفت كه يه هفته اى پس بده كه ديگه بعدش پس نگرفتن.
    راستش از هر دو خانواده توقع دارم. پدر و مادر خودم بايد بدونن كه يه تازه عروس و داماد همون اول زندگى براى ساختن اشيانشون به پول نياز دارن نه بعد ٤-٥ سال كه ايا برگردم يا نه!!!
    از مادر شوهرمم توقع دارم حداقل اگه كمكى نميكنه اين پولارو خرج نكنه! البته ديشب لجم گرفت از اين كه اين قدر خرج ميكنه برا برادر شوهرم و كمكى به ما نمى كنه.
    ديشب داشتيم باهاشون حرف مى زديم ميگن اگه كسى از دوستاتون خواست بياد ايران بپرسين ببينين مى تونن يه لپ تاپ برا على بيارن؟
    شوهرم : باشه، حالا چى مى خواد.
    على: همون مك بوك پرو جديده ، حتما رتينا باشه.
    شوهرم: مى دونى 2000$ و خورده اى هست؟!
    مادر شوهرم: آره مادر،عيبى نداره. حالا بچم ذوق اونو داره، براش بگير.
    من اصلا بغض گلومو گرفته بود، يادم افتاده بود به هفته پيش كه همسرم مريض شده بود و رفته بود تو داروخونه كه دواهاشو بگيره. بعدش همين طورى مونده بود شربت سينه اى رو كه بيمه كاور نكرده بود بگيره يا نه. اين يكى برا پول دواش شك داره اون يكى داره كلكسون اپل جمع ميكنه!!!
    منم رفتم رو يه كاغذ نوشتم " اگه ميدونى وقت مناسبيه لطفا راجع به پولت صحبت كن"
    اونم گفت: مامان راستى اگه ممكنه از اون پول بيمه هرچى اضافه مى مونه و لازم ندارين برامون پس انداز كنيد.
    مامنش: باشه عزيزم سعى ميكنم.
    من همش حس ميكنم مامانش سهم مارو هم داره برا برادر كوچيكه خرج ميكنه.
    كلا طفلى شوهرم هيچ خرجى براى خانوادش نداشته از اول ابتدايى تا دكترا يك ريال خرج مدرسه و دانشگاه نكردن و همش دولتى بوده حتى يه ساعت كلاس خصوصى هم نرفته.
    ولى اين اخرى از اول مدرسه غير انتفاعى بوده حالا هم دانشگاه ازاد پر توقع هم هست، همه چيزشم بايد برند درست و حسابى باشه الانم ماشين مى خواد، هيچ كيم نه نمى گه بهش!!!!!!
    كارمم دوست ندارم وقتى اونجا اعصابم خرد ميشه همه اينا مياد تو ذهنم، دوست دارم بيام بيرون مى بينم ولى ميبينم پولشو لازم داريم.
    خستم از بس فكر كردم و كارى از پيش نبردم.
    ویرایش توسط غزل زندگي : چهارشنبه 22 آبان 92 در ساعت 04:41

  7. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    غزل جان ممنون از این که نقدر واضح توضیح دادی حق با توست
    والا دیگه چی بگم من که می گم همسرت یه تلفن بزنه به مادرش صرفا جهت تقاضای مالی و بگه اون دفعه همسرم کنارم بود نتونستم واضح توضیح بدم..................
    ببین من میگم همسرت این بار خیلی رک مشکلش رو بگه....وقتی اون گفت باز فرجی نشد شما به خانوادت رک بگو...
    ما که تو ایران زندگی می کنیم همیشه فکر می کنیم اونایی که خارجند و کار می کنن چون به پول همون کشور درامد دارند و بیمند مشکلاتشون هزار بار کمتر از مایی که اینجاییم و کسی به کمک اصلا فکر نمی کنه فقط این که رک بگید کارو حل می کنه تازه من باز پیشنهادم اینه که همسرتون فعلا کاری بکنه از طرفی با این تعاریفی که از همسرتون کردین احتمالا روش یه حساب دیگری دارند و بدون هیچ پیش داوری قبول می کنن...مشکل شما این که همسرتون تا حالا رو پای خودش بوده و دست رو کسی دراز نکرده و الان سخته براش...شاید اگه براش توضیح بدین که تو که همه جوره کمک مادرت بودی و بعدها هم دستت باز شد کمک خواهی کرد و.....اون رو منقاید کنید که مستقیم بگه من پول می خوام نه هیچ حرف دیگری....
    من که دیگهچیزی به دهنم نمی رسه می خوای عنوان تایپک رو عوض کن ببین شاید افراد بیشتری نطرات دیگری داشته باشند...

  8. کاربر روبرو از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده است .

    غزل زندگي (چهارشنبه 22 آبان 92)

  9. #18
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط غزل زندگي نمایش پست ها
    فكر مى كنم با حرفايى كه تو اين مدت زديم بدونن تو چه وضعييتى هستيم. مادر شوهرم بارها ازمون خواسته بريم ايران ولى گفتيم پول بليط خيلى گرون ميشه و نداريم. گفتيم اجاره خيلى سنگينه. حتى بعضى وقتا پياده ميرم كه نخوام ٣$ پول بليط بدم. بعضى وسائل خونه رو دسته دوم گرفتيم. همه اينارو مى دونن ولى باز چيزى نميگن!!!
    خریدن وسایل دست دوم اصلا غیر عادی نیست، شما می خوای با استانداردهای ایران اونجا زندگی کنی؟ هر چیزی یک بهایی داره و این هم بهای مهاجرت هست.

    به نظرم به جای ایده زدن در مورد اینکه چه طوری می تونی یه پولی از خانواده ات، بکنی! فکر کن بزرگ شدی، فکر کن مستقل شدی و باید بزرگ و مستقل و با پذیرفتن مسئولیت های خودت زندگی کنی.

    ازشون توقع نداشته باش، فکر و ذهنت آزاد میشن و زندگی ت هم بهتر و راحت تر.

  10. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 آبان 95 [ 00:33]
    تاریخ عضویت
    1392-7-09
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,598
    سطح
    30
    Points: 2,598, Level: 30
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    15

    تشکرشده 32 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hhanie نمایش پست ها
    غزل جان ممنون از این که نقدر واضح توضیح دادی حق با توست
    والا دیگه چی بگم من که می گم همسرت یه تلفن بزنه به مادرش صرفا جهت تقاضای مالی و بگه اون دفعه همسرم کنارم بود نتونستم واضح توضیح بدم..................
    ببین من میگم همسرت این بار خیلی رک مشکلش رو بگه....وقتی اون گفت باز فرجی نشد شما به خانوادت رک بگو...
    ما که تو ایران زندگی می کنیم همیشه فکر می کنیم اونایی که خارجند و کار می کنن چون به پول همون کشور درامد دارند و بیمند مشکلاتشون هزار بار کمتر از مایی که اینجاییم و کسی به کمک اصلا فکر نمی کنه فقط این که رک بگید کارو حل می کنه تازه من باز پیشنهادم اینه که همسرتون فعلا کاری بکنه از طرفی با این تعاریفی که از همسرتون کردین احتمالا روش یه حساب دیگری دارند و بدون هیچ پیش داوری قبول می کنن...مشکل شما این که همسرتون تا حالا رو پای خودش بوده و دست رو کسی دراز نکرده و الان سخته براش...شاید اگه براش توضیح بدین که تو که همه جوره کمک مادرت بودی و بعدها هم دستت باز شد کمک خواهی کرد و.....اون رو منقاید کنید که مستقیم بگه من پول می خوام نه هیچ حرف دیگری....
    من که دیگهچیزی به دهنم نمی رسه می خوای عنوان تایپک رو عوض کن ببین شاید افراد بیشتری نطرات دیگری داشته باشند...


    هانيه جون ممنونم كه با نظرات خوبت پيگير تاپيكم هستى و باهام همفكرى مى كنى.
    دو موضوع هست كه باعث ميشه همسرم اين درخواست رو مستقيم و رك مطرح نكنه.
    ١- كلا به هيچ عنوان دوست نداره از كسى كمك مالى بگيره.
    ٢- اصلا احساس نمى كنه ما الان محتاج اون پول باشيم. در واقع بدش نمياد اون پول رو داشته باشه اما ضرورتى هم براى گفتنش احساس نمى كنه.
    در اين كه اين پول حق ماست و بايد به طريقى بيان بشه شكى ندارم و با نظر شما هم موافقم كه اول همسرم رو راضى كنم چون اون پول حقوق قانونى همسرم هست. بايد از مورد ٢ شروع كنم و اول قانعش كنم وكه الان ضرورت داره اون پول باشه . رو اين بايد خيلى دقت كنم چون ديگه تصميم گرفتم بار اخر باشه و اگه موفق نشدم ديگه اصرار نكنم.
    مرحله بعدى خانواده خودم هستن كه برام سخته. رك گفتن رو گذاشتم براى گزينه اخر و همچنان دوست دارم غير مستقيم متوجه بشن و خودشون پيشنهاد بدن كه پول جهيزيت رو بفرستيم.
    مشكلم تو اين مرحله هست، راه هايى كه امتحان كردم جواب نداده.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    خریدن وسایل دست دوم اصلا غیر عادی نیست، شما می خوای با استانداردهای ایران اونجا زندگی کنی؟ هر چیزی یک بهایی داره و این هم بهای مهاجرت هست.

    به نظرم به جای ایده زدن در مورد اینکه چه طوری می تونی یه پولی از خانواده ات، بکنی! فکر کن بزرگ شدی، فکر کن مستقل شدی و باید بزرگ و مستقل و با پذیرفتن مسئولیت های خودت زندگی کنی.

    ازشون توقع نداشته باش، فکر و ذهنت آزاد میشن و زندگی ت هم بهتر و راحت تر.
    تبريك ميگم به شما براى انتخاب هوشمندانه يوزرتون.
    شما يا معنى پول كندن رو نمى دونين يا پست هارو درست نخوندين !!!
    من اگه مى خواستم پولى از كسى بكنم، اول از ارث و ميراث شوهرم شروع ميكردم. هنوز بعد چند سال كه از فوت پدر شوهرم مى گذره ما يك كلمه راجع به ارثيه حرف نزديم.
    الان مسئله وسائل دست دوم نيست . اون پول حقوق قانونى همسرمه كه فقط به خاطر وكالت نامه اى كه مادر شوهرم داره به ايشون ميدن.
    جهيزيه منم كه خوده خانوادم گفتن وقتى اومدى برات مى خريم و اگه نمى آمدم اينجا همون موقع مى خريدن.

    يه ذره بيشتر رو واژه هايى كه استفاده مى كنين فكر كنين

  11. #20
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط غزل زندگي نمایش پست ها
    اون پول حقوق قانونى همسرمه كه فقط به خاطر وكالت نامه اى كه مادر شوهرم داره به ايشون ميدن.
    اگر منظورتون حقوق پرداختی به وراث پدر شوهرتون هست، وارث پسر بعد از یک سنی سهمی در اون نداره.


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.