به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 23:50]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    547
    سطح
    10
    Points: 547, Level: 10
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Nina s نمایش پست ها
    سلام
    اگه مشكلتون فقط در مورد مسئله بكارت هست، به نظرم نمى تونى اينجور نتيجه گيرى كنى كه اون خانم قبلا رابطه داشته. شايد از اين موضوع ناراحت شده. خودم رو اين موضوع حساس بودم و هيچ وقت دوست نداشتم اين رسمارو انجام بدم و ندادم، هيچ ريگى هم به كفش نداشتم.
    كسى كه رابطه داشته و ديگه دختر نيست ميتونه فكر بعدشم كنه، شنيدم يه كارايى مى كنن كه حتى تو معاينه هم مشخص نميشه. حتى اگه همه اينا هم ok باشه باز نميتونى مطمئن باشى كه دختره هيچ وقت با كسى رابطه نداشته.
    من از شما واقعا تشکر میکنم فقط شما بودی که فهمیدی من چی گفتم مشخصه آدم تیز و با تجربه ای هستی امیدوارم منم بتونم بهت کمک کنم تا بعد...
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : سه شنبه 21 آبان 92 در ساعت 10:12 دلیل: حذف موارد چالشی

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط EBRAT نمایش پست ها
    از وقتی پدر بزرگم بعد فوت مادر بزرگم دوباره زن گرفت_داستان شروع شد
    اون زن یه نوه داشت که 19 سالش بود و به من پیشنهاد ازدواج داد
    از ابتدا پدرش راضی نبود و به زور مادر و مادر بزرگ اون دختر راضی شد_ما هیچ دخالتی تو این راضی کردن نداشتیم_ بعد از گذشت 1 ماه دختره باخانوادش از شهرستان اومدن کرج خونه مادر بزرگش.
    من اولین بار جواب رد دادم و گفتم راضی به ازدواج نیستم ولی اونا ناراحت شدن.
    که با میانجی گری پدربزرگم قرار شد در یک جلسه با هم صحبت کنیم، دختره خودش رو تو جلسه آشنایی خودش رو اینجوری معرفی کرد:
    بسیار کم توقع هستم
    تو زندگی فقط عشق و محبت برام مهمه
    وبه گفته مادر بزرگش : هزاز تومن از باباش نمیگیره!!!!!
    و...
    بعد عقد این خانوم از من سرویس حداقل 8 میلیونی و درآمد حد اقل 1 میلیون تومن خواستن و گفتن کل هیکلت مشکل داره!!! منم گفتم شما قبل عقد خواب بودی خانوم ؟!!! گفت حالا پشیمونم مهم نیست! متارکه میکنیم! اینم بگم پدرش به هیچ عنوان از من در مورد درآمد سوالی نکرد و جای تعجب اینه که اصلا باهام حرف نزد! دختره هم همینطور. بعد یکی دوماه "مادرم حرف بکارت رو پیش میکشه که خونش برامون مهمه" دختره از وقتی اینو شنیده 180 درجه برگشته، خیلی مشکوکه فکر میکنم قبلا رابطه داشته، از همون موقع پدرش دنبال طلاق توافقیه حدودا 1 ماه دیگه جدا میشیم.
    خواهش میکنم کمکم کنید
    مشکلتون دقیقا چیه؟ من نفهمیدم. شما که دارین طلاق میگیرین گویا راضی هم هستین پس الان مشکل کجاست؟
    قبلا شنیده بودم دختر و بزور عقد میدن نه پسرو. اما بهرحال خودتون انتخاب کردین به شنا پیشنهاد دادن شما انتخاب کردین درسته؟

    خب پس انتخاب خودتونه. شاید حرفی زدین دلخور شدن.
    شاید شما منظورتون چیز دیگه ای بوده ایشون برداشت دیگه ای کردن
    یا اصن همین حرف مادرتون ممکنه دلخور شده باشن.
    ممکنه این فرضیات اشتباه باشه اما بعنوان احتمال و گزینه درنظر بگیرین بد نیس.

    اما ازدواج همینجوری راحت نبینش اشتباهه مجضه .کفش و لباستون نیست که یروز بپوشین بعد بندازینش دور. تلاشتنونو اول بکنین بعد راه اخر و انتخاب کنین.یعنی طلاق

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 23:50]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    547
    سطح
    10
    Points: 547, Level: 10
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    مشکلتون دقیقا چیه؟ من نفهمیدم. شما که دارین طلاق میگیرین گویا راضی هم هستین پس الان مشکل کجاست؟
    قبلا شنیده بودم دختر و بزور عقد میدن نه پسرو. اما بهرحال خودتون انتخاب کردین به شنا پیشنهاد دادن شما انتخاب کردین درسته؟

    خب پس انتخاب خودتونه. شاید حرفی زدین دلخور شدن.
    شاید شما منظورتون چیز دیگه ای بوده ایشون برداشت دیگه ای کردن
    یا اصن همین حرف مادرتون ممکنه دلخور شده باشن.
    ممکنه این فرضیات اشتباه باشه اما بعنوان احتمال و گزینه درنظر بگیرین بد نیس.

    اما ازدواج همینجوری راحت نبینش اشتباهه مجضه .کفش و لباستون نیست که یروز بپوشین بعد بندازینش دور. تلاشتنونو اول بکنین بعد راه اخر و انتخاب کنین.یعنی طلاق
    سلام دوست گرامی
    مشکل ما واقعیته، خودش و خانوادش دارن یه چیزی رو از ما پنهان میکنن

    من جوابم رو یه جورایی گرفتم اما دارم میبینم بعضی از دوستان کاسه داغتر از آش شدن و به جای اصل مطلب دارن با من کل کل میکنن سر مهریه! خداییش اگه بابای دختره بود انقد کل کل نمیکرد!!!

    آخه شما نگاه کنید ناراحتی هم حدی داره ،مادرم این حرفو بزنه بعدش در عرض 24 ساعت همه تلفن ها و موبایل ها خاموش شه و به یکباره خودش و خانوادش تصمیم به جدایی بگیرن! این برای ما خیلی عجیبه، جالب اینجاست که ما مستقیما این حرفو (بکارت) به دختره نزدیم و با واسطه به گوشش رسیده این حق ماست که بدونیم داستان چیه

    مادر بزرگش قبل عقد به مادرم میگه نوه ی من باید عمل جراحی بشه، باید ببرمش پیش ماما!!!
    زمانی که بهشون گفتیم میخواییم بیایم واسه تحقیقات بد جوری مقاومت کردن خیلی غیر عادی بود

    شما خودت تا تهشو بخون دیگه!

  4. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط EBRAT نمایش پست ها
    سلام دوست گرامی
    مشکل ما واقعیته، خودش و خانوادش دارن یه چیزی رو از ما پنهان میکنن

    من جوابم رو یه جورایی گرفتم اما دارم میبینم بعضی از دوستان کاسه داغتر از آش شدن و به جای اصل مطلب دارن با من کل کل میکنن سر مهریه! خداییش اگه بابای دختره بود انقد کل کل نمیکرد!!!

    آخه شما نگاه کنید ناراحتی هم حدی داره ،مادرم این حرفو بزنه بعدش در عرض 24 ساعت همه تلفن ها و موبایل ها خاموش شه و به یکباره خودش و خانوادش تصمیم به جدایی بگیرن! این برای ما خیلی عجیبه، جالب اینجاست که ما مستقیما این حرفو (بکارت) به دختره نزدیم و با واسطه به گوشش رسیده این حق ماست که بدونیم داستان چیه

    مادر بزرگش قبل عقد به مادرم میگه نوه ی من باید عمل جراحی بشه، باید ببرمش پیش ماما!!!
    زمانی که بهشون گفتیم میخواییم بیایم واسه تحقیقات بد جوری مقاومت کردن خیلی غیر عادی بود

    شما خودت تا تهشو بخون دیگه!
    ببینین خب فهمیدنش چه سودی واسه شما داره ؟؟
    شما که دارین طلاقتونو میگیرین.اولا شما باید قبل از عقد این وسواسارو بخرج میدادین اما حالا که دارین جدا میشین.

    اولا قضاوت نکنین که شاید حرفتون نادرست باشه بعد گناه قضاوت اشتباه و باید پرداخت کنین.
    چون احتمالش هست که برداشتتون اشتباه باشه.
    دوما شاید این بنده خدا بکارتش از دست داده باشه و حدستون درست باشه. اما دقت کنین که همه کسانی که بکارت شون از دست دادن تقصیر خودشون نبوده.
    ممکنه بزور این اتفاق افتاده باشه و اونا هم نخواین ابرو دخترشون بره.

    اینا که دلیل نمیشه که این دختر ادم بدی باشه. تو همین سایت بود که خانومی که شوهر هم داشت خواستگار قبلیش بهش تجاوز کرده بود. خب این قضیه تقصیر این خانومه؟
    تو روز نامه هارو بخونین دخترا و میدزدن و بعدشم....
    همش که تقصیر خودشون نیست

    حالا ایشون هم نخواسته همه عالم بفهمن چون یجورایی آشنا هم هستن البته اگه حرف شما درست باشه. پس شما هم که نمیخواینشون و تصمیمیتونو گرفتین دیگه نبش قبر نکنین گناه دارن. شما خودتون بذارین جای اون بنده خداها شاید نمیخواین آبروشون بره. بیخیال شین. دونستنش که توفیقی نداره واسه شما.
    ویرایش توسط دختر بیخیال : دوشنبه 20 آبان 92 در ساعت 13:12

  5. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    kamr (دوشنبه 20 آبان 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 20 آبان 92), مارتا63 (دوشنبه 20 آبان 92)

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 23:50]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    547
    سطح
    10
    Points: 547, Level: 10
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه کسی به منم این حرفو میزد ترجیح میدادم باهاش نباشم و این رسمای غلط رو انجام ندم ...هرچند که هیچ مشکلی هم ندارم این یجوری توهین به شخصیت هست بنظرم که میخایی

    یه کالایی رو بخری و قبلش میخایی چکش کنی ببینی سالمه یا نه

    اصلا راه شناخت و اعتماد به ادما پرده بکارت نیست

    - - - Updated - - -
    نه خانوم یا آقای محترم، اولا خودش با رفتاراش باعث شد ، دوما دخترای خراب زیادن، چک کردن جنس، کار بدیه؟ شما دوست داری کسی سرتو کلاه بذاره؟ دوست داری زن داداشت این جوری باشه؟
    واسه داداشت تحقیق نمیکنی؟ چجوری اعتماد میکنی؟

    - - - Updated - - -

    نه خانوم یا آقای محترم، اولا خودش با رفتاراش باعث شد ، دوما دخترای خراب زیادن، چک کردن جنس، کار بدیه؟ شما دوست داری کسی سرتو کلاه بذاره؟ دوست داری زن داداشت این جوری باشه؟
    واسه داداشت تحقیق نمیکنی؟ چجوری اعتماد میکنی؟
    "اصلا راه شناخت و اعتماد به ادما پرده بکارت نیست" ، اگر شک با من باشد، آنوقت هر بار که من برم سر کار اونوقت به زنم مشکوک خواهم ماند



    ویرایش توسط مدیرهمدردی : سه شنبه 21 آبان 92 در ساعت 10:19 دلیل: حذف و ویرایش موارد اهانت آمیز

  7. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    ایا داشتن پرده بکارت برای یک خانوم الزاماً نشونهٔ اینه که اون قبلا با کسی‌ رابطهٔ جنسی‌ نداشته؟

    اگر پاسختون مثبتِ باید بگم احتمال اینکه به قول خودتون کلاه بره سرتون بسیار زیاده ! در این دوره زمونه هر دختری که پایبند نباشه می‌تونه در دوران مجردیش هر کاری بکنه و بعد خودشو پاک و معصوم جلوه بده ،مهم اینه که بین شما با شخصی‌ که قراره در آینده مادر فرزندتون بشه چقدر اعتماد متقابل هست؟ مثال بالارو هم زدم برای این که بدونید شاید به نامزدتون بر خورده که این در خواست رو ازش کردید.

  8. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط EBRAT نمایش پست ها

    - - - Updated - - -

    نه خانوم یا آقای محترم، اولا خودش با رفتاراش باعث شد ، دوما دخترای خراب زیادن، چک کردن جنس، کار بدیه؟ شما دوست داری کسی سرتو کلاه بذاره؟ دوست داری زن داداشت این جوری باشه؟
    واسه داداشت تحقیق نمیکنی؟ چجوری اعتماد میکنی؟
    "اصلا راه شناخت و اعتماد به ادما پرده بکارت نیست" ............(موارد حذف شده)
    سلام آقای عبرت
    ببینید شما خیلی کار خوبی می کنید که برای مشورت آمدین.اصولا نسان های منطقی به برداشت خودشون اعتماد کامل ندارن و اهل مشورت هستند.چون معتقدند:همه چیز را همه گان دانند!

    در امر مشاوره طبیعی است که خیلی اوقات حرف های طرف مقابل مطابق میل ما نیست.
    به نظرتون این درسته که مشاور بیاد حرفهای مطابق میل آدمو بزنه ؟ یا اینکه بهتره نظرش را مطابق با دانسته ها و تجربیات واقعی اش به شما منتقل کنه؟
    دوستانی که این جا برای شما وقت گذاشتند؛هر کدوم از جنبه های مختلف موضوع را نگاه کردند.و این امر برای جمع بندی و تصمیم گیری نهایی شما بسیار کمک کننده است!
    پس صحیح نیست که افراد را به خاطر اینکه نظر متفاوت می دهند؛و برای شما وقت گذاشته اند؛مورد سرزنش خودتان قرار دهید.

    آخر سر خودتان قرار است تصمیم بگیرید و مطمئن باشید ما هیچ وقت نمی توانیم از پشت کامپیوترمان شما را مجبور کنیم!!! جمع بندی و تصمیم گیری نهایی با خودتان است!

    حالا من هم نظرات خودم را بهتون می گم؛می تونید روشون فکر کنید!

    1)به نظر من این تحقیقات در این حد که شما می خواهید باید قبل از عقد انجام می دادین.
    الان که در شرف طلاق هستین فایده ای ندارد و شاید هم برای خانواده دختر و حتی شخصیت خودتان بد باشد!
    مگر اینکه برای طلاق تردید داشته باشید!

    2)من خودم یک دختر مذهبی هستم.اگر کسی به من بگوید که باید تست بکارت بدهم؛شدیدا بهم بر می خورد!و به هیچ عنوان حاضر به ازدواج با او نمی شوم!!!
    در چه مرحله ای این پیشنهاد را دادین؟بعد از تصمیم طلاق یا قبلش؟
    راستی چه مدت عقد هستین؟

    3)شما نیاز مند مطالعات بیشتر برای ازدواج هستید.چرا که برای تصمیم به این مهمی 4 جلسه اصلا کافی نیست.
    اصول و قواعدی برای شناخت یکدیگر لازم هست.

    4)یک مشاوره حضوری هم برایتان مفید خواهد بود.

  9. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 23:50]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    547
    سطح
    10
    Points: 547, Level: 10
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام آقای عبرت
    ببینید شما خیلی کار خوبی می کنید که برای مشورت آمدین.اصولا نسان های منطقی به برداشت خودشون اعتماد کامل ندارن و اهل مشورت هستند.چون معتقدند:همه چیز را همه گان دانند!

    در امر مشاوره طبیعی است که خیلی اوقات حرف های طرف مقابل مطابق میل ما نیست.
    به نظرتون این درسته که مشاور بیاد حرفهای مطابق میل آدمو بزنه ؟ یا اینکه بهتره نظرش را مطابق با دانسته ها و تجربیات واقعی اش به شما منتقل کنه؟
    دوستانی که این جا برای شما وقت گذاشتند؛هر کدوم از جنبه های مختلف موضوع را نگاه کردند.و این امر برای جمع بندی و تصمیم گیری نهایی شما بسیار کمک کننده است!
    پس صحیح نیست که افراد را به خاطر اینکه نظر متفاوت می دهند؛و برای شما وقت گذاشته اند؛مورد سرزنش خودتان قرار دهید.

    آخر سر خودتان قرار است تصمیم بگیرید و مطمئن باشید ما هیچ وقت نمی توانیم از پشت کامپیوترمان شما را مجبور کنیم!!! جمع بندی و تصمیم گیری نهایی با خودتان است!

    حالا من هم نظرات خودم را بهتون می گم؛می تونید روشون فکر کنید!

    1)به نظر من این تحقیقات در این حد که شما می خواهید باید قبل از عقد انجام می دادین.
    الان که در شرف طلاق هستین فایده ای ندارد و شاید هم برای خانواده دختر و حتی شخصیت خودتان بد باشد!
    مگر اینکه برای طلاق تردید داشته باشید!

    2)من خودم یک دختر مذهبی هستم.اگر کسی به من بگوید که باید تست بکارت بدهم؛شدیدا بهم بر می خورد!و به هیچ عنوان حاضر به ازدواج با او نمی شوم!!!
    در چه مرحله ای این پیشنهاد را دادین؟بعد از تصمیم طلاق یا قبلش؟
    راستی چه مدت عقد هستین؟

    3)شما نیاز مند مطالعات بیشتر برای ازدواج هستید.چرا که برای تصمیم به این مهمی 4 جلسه اصلا کافی نیست.
    اصول و قواعدی برای شناخت یکدیگر لازم هست.

    4)یک مشاوره حضوری هم برایتان مفید خواهد بود.
    بللللللللله اگه من کله خراب روز اول دنبال دختر مذهبی میرفتم هیچ وقت ازش چنین چیزی نمیخواستم
    ولی تو این تاپیک بعضیا رو میبینم که حرفاشون و دارن شوخی شوخی میزنن
    (به دوستانی که خوب راهنماییم کردن جسارت نشه)

    یعنی حتی اگه خانومت رابطه هم داشته شما باید چشم پوشی کنی به خودش مربوطه !

    در ضمن همه مثل شما مذهبی نیستن

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط yektaye tanha نمایش پست ها
    ایا داشتن پرده بکارت برای یک خانوم الزاماً نشونهٔ اینه که اون قبلا با کسی‌ رابطهٔ جنسی‌ نداشته؟

    اگر پاسختون مثبتِ باید بگم احتمال اینکه به قول خودتون کلاه بره سرتون بسیار زیاده ! در این دوره زمونه هر دختری که پایبند نباشه می‌تونه در دوران مجردیش هر کاری بکنه و بعد خودشو پاک و معصوم جلوه بده ،مهم اینه که بین شما با شخصی‌ که قراره در آینده مادر فرزندتون بشه چقدر اعتماد متقابل هست؟ مثال بالارو هم زدم برای این که بدونید شاید به نامزدتون بر خورده که این در خواست رو ازش کردید.
    هیچ اعتمادی! اون دختر پنهان کاری وحشتناکی داشت

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    تمام رفتار هاش نشان از تابو شکنی، ناهنجاری و صلب اطمینان بود، شما خودت داری میگی* اعتماد متقابل*، این خانوم باید *اعتماد سازی* میکرد که نه تنها این کار و نکرد بلکه با پنهان کاری و رفتار های مشکوک و حرف های ضد و نقیضش باعث شد کار به اینجا بکشه
    ویرایش توسط EBRAT : سه شنبه 21 آبان 92 در ساعت 01:18

  10. #19
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    متاسفانه من ناچار شدم خیلی از پست ها را به خاطر مغایرات با قوانین همدردیحذف یا ویرایش کنم.
    از همه عزیزان تقاضا دارم مجددا قوانین همدردی را مطالعه کنند.
    اگر روند تاپیک با مجادله به جای مشاوره پیش برود، تاپیک به انجمن آزاد منتقل می شود

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  11. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    N.I.K.I (سه شنبه 21 آبان 92)

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 دی 92 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-26
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    398
    سطح
    7
    Points: 398, Level: 7
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 77 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام جناب عبرت گرامی

    اگر فزضا اثبات شود که همسر شما دوشیزه هستند و به هر دلیل دیگری رفتارشان با شما تغییر کرده, ایا باز هم حاضر به ادامه زندگی با ایشان هستید؟ و از مشکلات دیگر مثل پول پرستی و.... صرف نظر می کنید؟
    اگر پاسختون مثبت, سعی کنید یک ملاقات حضوری با ایشان ترتیب دهید و دو نفری درباره تمامی مسائل به طور شفاف صحبت کنید. با وجود اینکه قطع رابطه هم کردند, اگر بخواهید به نظر من باز هم شدنی است.
    و اگر پاسختان منفی است و صرف نظر از مساله بکارت, باز هم قصد ادامه زندگی با ایشان را ندارید, چرا خودتان را ناراحت و وقت خودتان را تلف می کنید؟
    به شما حق میدهم که دوست دارید بدونید که ایا به شما دروغ گفته اند یا نه و یا به قول خودتان سر شما کلاه گذاشته اند یا نه, ولی شما اگر صرف نظر از این موضوع باز هم قصد جدایی دارید دیگه دانستن این موضوع چه سودی داره؟ بیشتر خودتان را اذیت و ناراحت می کنید.
    و بزرگواری کنید و از ریخته شدن ابروی ایشان جلوگیری کنید.
    اگر هنوز ته قلبتان ایشان را دوست دارید, به تحقیقتان ادامه بدهید و با ایشان جدی و شفاف صحبت کنید ولی اگر در کل تصمیم جدایی گرفتید, وقت خودتان را صرف ساخت زندگی خودتان بکنید و هر انطور که خودتان میدانید سعی کنید روح خسته وازرده خاطر خودتون را التیام بدید.
    و از تجربیات متاسفانه تلخ خود در اینده برای ساخت یک زندگی بهتر استفاده کنید.

    و ضمننا یک جور دیگر هم میشود به این موضوع نگاه کرد!
    اینکه ایشان در گذشته اشتباهی را مرتکب شده اند ولی اکنون پشمان هستند و شما انقدر به ایشان علاقه داشته باشید و همینطور اطمینان دارید که ایشان پشیمان هستند و به شما علاقه دارند و در این صورت زندگی مشترکتان را شروع کنید که با نوشته های شما این موضوع بعید به نظر میرسد.

    درنهایت می خواهم به شما بگویم که همه چیز به شما و ایشان بستگی دارد.
    و اول به شما. که در صورت احتمال های مختلف چگونه عمل می کنید.
    و اگر تحت هیچ شرایطی قصد ادامه رابطه با ایشان را ندارید بیشتر خود را ناراحت نکنید و موجب ریخته شدن ابروی ایشان هم نشوید که هیچ سودی ندارد.
    و به زندگی و اینده و روح خسته خود برسید.

    انشاا... در اینده نزدیک شادی و ارامش به زندگی شما برگردد.


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.