تشکرشده 67 در 39 پست
sano (دوشنبه 20 آبان 92), دختر مهربون (چهارشنبه 22 آبان 92)
تشکرشده 201 در 111 پست
سلام
میشه بیشتر در مورد دلسرد شدنت بگی.شاید به خاطر این باشه که تو این سالها نتونستی کار مفید برای خودت و دیگران انجام بدی؟
اگه دلیلشو می دونی که باید بری دنبالش تا حل اش کنی و اگر هم نمی دونی خودت رو با کارهای مفید مشغول کن و نهایت سعی ات رو بکن تا تو جمع و جاهای شلوغ حضور داشته و بتونی تو جمع صحبت کنی .این کارها بهت اعتماد به نفس میده .البته سعی کن دیگهافکار منفی رو از سرت دور کنیتا از دستشون رها بشی
sano (دوشنبه 20 آبان 92), دختر مهربون (چهارشنبه 22 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)