علیرضا من گفتم روانشناس نه روانپزشک که دارو بده گرچه این هم وجود داره اما به تشخیص من طبق صحبت دوستمون نیاز به روانپزشک نیست
من میگم همه اینا بوده محبت، توجه احترام. اما باز به خاطر اختلالش میخوادا (که ترک کنه)اما. انگار نمیتونه مث خودمون هست دوست داریم از گناهی دست بکشیم اما باز ممکنه خطا رو تکرار کنیم.
نمیشه که دست نگه دآری او کمک میخواد و ازت کمک خواسته نمیشه بگی به ایدالش نزدیک بشم خوب میشه من میگم قشنگترین و بهترین هم باشی ممکنه باز سرک بکشه.
بهش بگو از من کمک خواستی من حاضرم کمک کنم این عادت را به کلی ترک کنی (چون میدانی اگر غیر از این بخوابیم گام برداریم شاید من تصمیم های برای کسب ارامش از دست رفتم. بگیرم) و پیشنهاد مشاور بده او راه کار آرایه میده.
و بگو آن روز را جشن میگیریم که به همت هم تونستیم این مشکل هم مث بقیه حل کنیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)