سلام دوست عزیز
تاحالا نشده بود برات پست بذارم یعنی یادم نمیاد،احتمالا برای اینه که سطح سوادم کمتر از این چیزا بوده!!!
ولی دوستان که می بینم همه خیلی دوست دارن باهات ادامه بدن و به نتیجه برسید،پس خودت رها نکن کسانی رو که شاید (حتی خیلی اندک) بتونن بهت کمک کنن
ببین:
آقای توجیهچه خوب امید میده
آقای توجیه ما درب و داغون هستیم ولی از خیلیای دیگه که فکر میکنن خیلی خوبن وهیچ مشکلی ندارن! بهتریم
لااقل بچه هایی که اینجا هستن دارن برای حل مشکلات(مخصوصا درون خودشون نه بیرون) تلاش میکنن، پس امید هست که روزی به نتیجه هم برسن
آقای توجیه کلا پستتون منو به شگفت آورد!نرو خانم Pooh، همینجا بمون و نوشته های متناقض بنویس و هر کسی هرچی گفت تو بگو درسته و باز توی نوشته بعدیت کار خودت رو بکن و از علی و خدا بد بگو!! کی به کیه؟!
شما مشکلتون با خدا وامام علی (ع) نیست، تازه اگه توکلتون به اونها باشه، مشکلات قابل هضم تر و قابل حل تر خواهند بود.
وبهتره که تواین تاپیک به مسائل دینی نپردازیم و چیزایی رو که نمیدونیم زیر سوال نبریم
به هرحال پوه عزیز منم با میشل موافقم،اگه میخوای مدتی رو به خودت استراحت بده، تالار هم نمیخوای بیای نیا، ولی مدتی که گذشت و فهمیدی وقتش رسیده باز به مشکلاتت بپردازی ،بیا اینجا
من از طرف بچه ها میگم(بااجازتون!): بچه ها در خدمتت هستن
مواظب خودت باش، هر وقتم اومدی قدمت روی چشم همدردی![]()









چه خوب امید میده



علاقه مندی ها (Bookmarks)