سلام خواهر گرامی به نظر من شما بیش از حد حساس شدید به این مسئله. نه از ایشون ایراد بگیرید و نه بهش فکر کنید رو اعتماد به نفس خودتون کار کنید چون این نشون میده نسبت به خودتون اعتماد به نفس ندارید. من خیلی بدم میاد یکی وقتی می خواد خودش رو آروم کنه بگه من از اون سرترم و.... " از نظر لباس پوشیدن و هیکل نمیخوام از خودم تعریف کنم از او بهترم.من کارمندم کلی حقوق میگیرم اما او خانه داره. او خیلی هیکل درشت و چاقی دارهتا حالا سعی کرده لاغر کنه اما نتونسته.مثه بچه های 15 ساله حرف میزنه و راه میره.شاید چون ته تغاریه و خیلی لوسه اینجوریه." ایشون هم مثل شما متاهل اند و دارند زندگیشون رو می کنند و شاید اونقدر که شما به ایشون فکر می کنید ایشون این کار رو نمی کنند. پس اینجا مشکلی وجود نداره و شما دارید خودتون برا زندگیتون مشکل میسازید. حتی نباید اصلا در مورد این خانم با شوهرتون حرف بزنید و فقط به چشم فامیل و دختر عمه شوهرتون نگاه کنید و بهش احترام بزارید.






آفرین...



علاقه مندی ها (Bookmarks)