کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 67 در 39 پست
نوشته اصلی توسط Pooh شاید بهترین اسمی که میشه براش گذاشت همین باشه. - - - Updated - - - من فقط میدونم یه چیزی رو واقعا درونم ازم میخواد.واقعا میخوام. اونم اینه که قلب،احساس،ایمان و عشق رو، در هر سطح و در هر شکلی باشه، نخوام. یک جایی می رسد که آدم دست به خودکشی می زند ، نه اینکه یک تیغ بردارد رگش را بزند ، نه! قید احساسش را می زند چارلز بوکوفسکی / عامه پسند
Pooh (شنبه 18 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)