به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #14
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.خانمpooh توی شرایطی که هستی یه آمپول بی حسی زدی به روح خودت تا دردها روحس نکنی بلکه اعتراضی هم به رفتارخانوادت باشه واین رفتارباعث شه اونا کوتاه بیان.حالا آیاجواب میده یانه معلوم نیست.تصاویر بالاتراومدن هواپیما روازابرها رودیدی؟عمیقتروپخته تر رفتارکردن شما یه چنین تجسمی داره.منهای رفتارهایی که ناخوشایندت بوده انگارنه انگارتادیروز چی بهت گفتن یا الان چه نگاهی بهت دارن اون رفتارپخته روازخودت نشون میدی باورکن تاثیر داره...درمورداحساسات الانت همین که علم داری کرخت شدی وناراضی هستی یعنی سنگدل نشدی.اما یه انتقاد هم دارم همه ما همیشه حس عاطفه ورزی نداریم گاهی شرایط خاصی رومیطلبه.اگه زیادی ازخودت انتظار داشته باشی مثل این میمونه که یه ماشین تامقصدش بنزین داره اما همون کیلومترهای اول تمام بنزینش روبسوزونه و وسط راه بمونه.کیفیت وکمیت احساسات هم تحت تاثیر نگرش وفکرمادرمورداون مسأله هست مثلا بیماری پدرت....

    - - - Updated - - -

    اما اگه تصیمیم گرفتی پرونده پسرخاله ت روواسه همیشه ببندی.تعریفت رواصلاح کن همانطورکه عشق آتشین درخیلی مواردجواب نداده.یه علاقه مداوم وپیوسته رو واسه آیندت تعریف کن وباورکن..عشق بایدانسان روبه اوج برسونه پس چیزی که اینطوری توروضربه فنی کرده واینقدرسرزنش وحقارت به سمتت سرازیرکرده لایق اون کلمه نیست بهتره اسمش روفوران احساس بذاری.من که دیگه به عشق آنچنانی درروابط دوجنس مخالف اعتقادی ندارم یه علاقه ودوس داشتن خاص یامنطقی اگه ایجادبشه ،درست هست.حیف اون همه انرژی و وقت که امثال من یاشماسوزوندیم.به نظرم حماقته اگه دوباره مثل گذشته تعریف گسترده ازعشق واحساس داشته باشیم اون میراث جوونی ونپختگی مابودمیشه حکایت همون ماشین که کیلومترای اول بنزینش تموم میشه اونوقت بایدالتماس دیگرانو کنه تابتونه ادامه بده.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : پنجشنبه 16 آبان 92 در ساعت 14:16

  2. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Pooh (پنجشنبه 16 آبان 92), کامران (پنجشنبه 16 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.