سلام حلما خانم.
اولا اینکه شما از کجا اطمینان دارید که ایشون دوست میشن با دخترها؟ چه چیزی باعث شد شک کنید؟ و چطوری مطمئن شدید؟
فرمودید به طور غیر مستقیم به شوهرتون گفته اید.
مثلا چی گفته اید؟
گفتید ایشون هم یه جورایی بهتون فهموندن که توی کاراش دخالتی نکنید.
مثلا چه جوابی بهتون داده؟
یکی دو تا سوال دیگه هم داشتم.
از اول ازدواجتون ایشون این رفتار رو داشته اند یا اخیرا اتفاق افتاده؟چه مدته؟
شما وظایف خودتون رو در قبال ایشون به خوبی انجام میدید و به نیازهای ایشون توجه دارید؟
ایشون از شما راضی هستند؟
ارتباط ایشون با دخترها در چه حده؟ مثلا فقط در حد کمک بهشون؟ یا ارتباط احساسی؟ کلا در چه حده؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)