اين همه تالار وجود داره كه بر اساس سورس مشابه همين فروم كار ميكنند و دكمه تشكر مشكلي براش.ون ايجاد نكرده ! حتما يه مشكلي بوجود اومده ديگه ، چرا قبلا همچين مشكلي نبود ، به جاي اينكه مشكل و برطرف كنند ، حذفش ميكنند !؟
خوب مثلا اگه اشكال مربوط به " ارسال پاسخ " ميشد باز هم اين دكمه رو حذف ميكردند ؟؟؟؟؟؟؟!!
متاسفم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)