خانوم پوه من فکر می کنم مشکل شما اینه که خودتون رو دوست ندارید
تا زمانی که شخصی خودش رو دوست نداشته باشه نمی تونه به دیگران مهر بورزه
اولین تاثیر محبت به اطرافیان اینه که خود انسان احساس خوشی بهش دست میده
شما بعد از محبت به اطرافیان این حسو ندارید؟
تشکرشده 67 در 39 پست
خانوم پوه من فکر می کنم مشکل شما اینه که خودتون رو دوست ندارید
تا زمانی که شخصی خودش رو دوست نداشته باشه نمی تونه به دیگران مهر بورزه
اولین تاثیر محبت به اطرافیان اینه که خود انسان احساس خوشی بهش دست میده
شما بعد از محبت به اطرافیان این حسو ندارید؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)