سلام خواهر گلم خوبی؟

ببین زمین جان تواگه میخوای زندگیت رو از این وضعیتی که توش هستی بیاری بیرون باید به تمام معنا قوی باشی و محکم!!!!!!!
عزیزم منم برای ادامه تحصیل سختیهای زیادی کشیدم رشته ای که من خوندم هیچ یک از افراد خانواده ام موافق نبودن میگفتن اخرش که چی؟ میخوای بگی چیکاره هستی؟ به کجا میخوای برسی؟
ولی به خاطر علاقه زیاد خودم و استعداد ذاتی که در این رشته داشتم باور کن با وجود مخالفت همه خانواده ام تو رشته ای که دوست داشتم تا مقطع فوق لیسانس اونم دانشگاه دولتی ادمه دادم !
موقعی که کارشناسی قبول شدم چون استانی غیر از استان خودمون بود و فاصله زیادی داشت همه مخالفت کردن باور کن حتی یک نفر با من موافق نبود! ولی چون هدفم رو از خیلی وقت پیش تعیین کرده بودم و مصمم بودم برای رسیدن بهش جلوی همه اونها ایستادم و رفتم!
و خدارو شکر الان در جایگاه هستم که همه خانواده ام بهم افتخار میکنن حتی همه اونهایی که مخالف شدید درس خوندن من بودن!
عزیزم تو هم باید هدفت رو معین کنی ! بدونی واقعا چی میخوای! ولی قبلش باید ارده ات رو قوی کنی ! نباید بزاری حرفای خانواده ات روی تو اثر منفی بزاره تو سرت رو بزار پایین و کاری که میدونی درسته انجام بده!
میدونم سخته ولی تو میتونی چون مطمئنم دختر با ارده و قویی هستی!
منم سنم کم نبود رفتم دانشگاه چون پشت کنکور زیاد موندم چون رشته غیر مرتبط با دیپلمم رو میخواستم خیلی سخت بود قبولی. ولی تونستم!!
سعی کن دیگه نسبت به نظرات خانوادت حساسیت زیادی نشون ندی تا میتونی وقتت رو با درس و دانشگاه پر کن تا فرصت فکر کردن و ناراحت شدن به حرفای دیگران رو نداشته باشی!!
امیدوارم همیشه موفق و سربلند بشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)