سلام
شما نسبت به سر نوشت همه ی اعضای تالار احساس مسولیت می کنین و به همه تایپیک ها سر می زنید و به همه مشاوره می دید
چه جوری ممکنه نسبت به عزیزترین و نزدیک ترین افراد زندگیتون بی تفاوت باشین؟
چه مدت که این حسو دارید؟
تشکرشده 67 در 39 پست
سلام
شما نسبت به سر نوشت همه ی اعضای تالار احساس مسولیت می کنین و به همه تایپیک ها سر می زنید و به همه مشاوره می دید
چه جوری ممکنه نسبت به عزیزترین و نزدیک ترین افراد زندگیتون بی تفاوت باشین؟
چه مدت که این حسو دارید؟
Pooh (چهارشنبه 15 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)