اسکارلت عزیز ممنون بابت وقت با ارزشتون که واسهٔ من گذاشتید.بله ۲۱ سالمه.درست میگید شما من توی شهر بزرگی زندگی میکنم ولی میدونید چیه بین دخترای فامیل همه به من حسودی میکنن چون این آقا همش برای من کادوهای گرون قیمت میخره یا کارای زیادی واسهٔ من میکنه اونا فکر میکنن من خیلی خوشحال و خوشبختم و اگه من باهاش رابطم رو قطع کنم انگار شکست بدی خوردم و همه بهم میخندن . نمیتونم این شکستو تحمل کنم .
در مورد قسمتی که گفت بودید اگه عصبی یا شکاک نیستید... باید بگم من اینطوری نبودم اما رفتارای اون باعث شد که بشم و منم مثل خودش بهش گیر بدم البته یه ورژن پائینتر !![]()







بله ۲۱ سالمه.درست میگید شما من توی شهر بزرگی زندگی میکنم ولی میدونید چیه بین دخترای فامیل همه به من حسودی میکنن چون این آقا همش برای من کادوهای گرون قیمت میخره یا کارای زیادی واسهٔ من میکنه اونا فکر میکنن من خیلی خوشحال و خوشبختم و اگه من باهاش رابطم رو قطع کنم انگار شکست بدی خوردم و همه بهم میخندن . نمیتونم این شکستو تحمل کنم .

علاقه مندی ها (Bookmarks)