خدارو شکر
خیلی خوشحال شدم
دورادور تاپیک رو دنبال می کردم
یه تشکر هم از شوهر فهمیدتون باید بکنم که همراه شما بود
هرچند شخصا مخالف اعدام هستم ، اما برای این جونورها لازمه تا دیگه ناموس مردم رو اذیت نکنن
تشکرشده 298 در 112 پست
خدارو شکر
خیلی خوشحال شدم
دورادور تاپیک رو دنبال می کردم
یه تشکر هم از شوهر فهمیدتون باید بکنم که همراه شما بود
هرچند شخصا مخالف اعدام هستم ، اما برای این جونورها لازمه تا دیگه ناموس مردم رو اذیت نکنن
khaleghezey (پنجشنبه 28 فروردین 93), Pooh (چهارشنبه 15 آبان 92), Spider (سه شنبه 14 آبان 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)