میتونم بپرسم معیارای شما برای ازدواج و انتخاب این دختر خانوم چیه؟ا
البته غیر از زیبایی و بدل نشستن.دیگه چه معیاری و ویژگی در ایشون دیدین
.شناختتون در چه حده؟
ویژگی های خوب و بدشون و میتونین لیست کنین؟
چند تاش با معیارای شما همخوانی داره؟ا
اگه واقعا قصدتون ازدواجه اول معیاراتونو مشخص کنین بعد بصورت رسمی اقدام کنین.و شناخت در چارچوب خانواده کسب کنین.










فکر میکنی من میام اینجا این خزعبلاتو مینویسم و درگیر یک عشق خیابونی مضحک شدم خیلی حالم خوبه ؟
!!!! یعنی یک شخص سومی هم هست که عشق حقیقی منه و ترکیب این دو هست ؟!
کسی تعبیر خواب بلد نیست ؟ 

علاقه مندی ها (Bookmarks)