به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 70

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    خوبید آقا وحید؟

    پستهاتونو خوندم.

    آقا وحید، یه سوال.

    شما چند نفر رو که درونا به نظرتون قابل ستایش هستند رو نام ببرید و بگید چرا به نظرتون قابل ستایش هستند؟
    این اشخاص میتونن هر کسی باشن. مثلا پدرتونف مادرتون، یک دانشمند، یه نانوا، یک همسایه، یک قوم و خویش، یک معلم، یک جنگجو، یک کارگر، یا هر کسی دیگه....
    اینو به دقت بهش فکر کنید و جواب بدید.

    بستگی به جوابتون حرفهای دیگه ای باهاتون دارم.

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 مهر 97 [ 23:54]
    تاریخ عضویت
    1392-5-21
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    4,488
    سطح
    42
    Points: 4,488, Level: 42
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام جناب پوه که نمیدونم خانومی یا آفا . از اینکه دیر و با تأخیر یکماهه جواب میدم معذرت میخوام . خانم فاطیما خیلی مشتاقانه خواستن منو راهنمایی کنن ولی نیمکاره رفتن . منم الان امیدی نداشتم و همینجوری سر زدم که حرفای شمارو دیدم . درمورد سوالتون بگم منکه از درون دیگران خبر ندارم . ولی خب شخصیتهای بزرگ مثل مطهری ، طباطبایی و خیلی های دیگه قابل ستایش هستن . ولی از افرادی که اطرافم هستن و باهاشون دور یا نزدیک زندگی میکنم کسی نیست که از همه لحاظ برام قابل ستایش باشه . هرکی تو یک یا چند زمینه برام ارزش داره . مثلا داییم تو زمینه پشتکار و پسر داییم تو زمینه موفقیت شغلی و عموم از لحاظ اقتصادی و غیره . اگه سوالی بود باز درخدمتم .

    - - - Updated - - -

    اما مهم اینه که من از خودم راضی نیستم . از گذشتم راضی نیستم . از حالم راضی نیستم . اما اگه به گذشته هم بر میگشتم نمیدونستم باید چه راهیو میرفتم که امروز راضی میبودم و برای همین الانم نمیدونم باید چه راهیو برم که آینده مثل الانم نشم . اینروزا اوضاعم بدتر شده . انگیزم برای انجام کارهای معمولی هم کم شده . امروز سر غذا بخودم اومدم دیدم دارم با چه سرعتی غذا میخورم . فقط میخواستم غذا تموم شه زودتر و شکم از سر و صدا بیوفته . ینی کارای روزمره هم برام خسته کننده شده . انگیزه ای نمونده

  3. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام وحید ..
    من 27 سالمه
    دقیقا شبیه توئم
    دقیقاً ... دقیقاً
    حتی افرادی که به عنوان ادمهای قابل ستایش ازشون نام بردی
    منم یه تاپیک مثل تو باز کردم دوستان چندان کمکی نکردن..
    اومدم بگم من چند وقتیه خیلی به مرگ فکر میکنم .. شدم ممثل مورچه ای که 4 قدم میرفت بالا 5 قدم میفتاد پایین
    من هیچوقت کار نداشتم اما کار داشتم هم مثل تو بود شرایط روحیه م
    میدونی وحید من دیگه این مرحله رو رد کردم
    الان با خودم فکر میکنم چرا من اینطوریم؟ چرا هیچوقت امید از درون من سر چشمه نگرفته ؟ چرا باید ببینم دیگران چه توصیه هایی بهم میکنن؟
    واسه همین بدتر ناامید میشم..
    من دوست دارم بمیرم
    فقط ادمهای مذهبی سرشناس مثل اونایی که گفتی برام محترمند و در بقیه هر صفت خوبی هم ببینم میگم چه فایده ؟این ادم بنده مومنی نیست یا علم دینی نداره .. دنیا داشتن به چه دردی میخوره؟ از اون طرف وقتی موفقیت ادمها رو میبینم میگم من نه دنیا رو دارم نه اونقدر مومنم که اخرتو داشته باشم
    من دیوانه شدم..

    - - - Updated - - -

    دنبال کار هستم اما انقد قانعم که حد نداره... چه نسبت به شان شغل چه حقوقش
    هر جا استخدام بشم اصلا از اون ادمهایی نیستم که دنبال ارتقا شغلم باشم
    دنبال ازدواجم نیستم چه خوب چه بد...
    ارزوی دیدن جایی هم ندارم مثلا مسافرت و ..
    هیچ کلاسی دوست ندارم برم
    هیچ مهارتی دوست ندارم داشته باشم
    وحید من مشکل رو خانواده م میدونم... پدر و مادرم... هیچوقت حامی و مشوق نبودن ... هیچ وقت نه مدرسه نه بقیه اش
    خودم درس خودندم و بالا اومدم.. حالا دیگه انگیزه ندارم
    وحید منم نمیدونم اگه برمیگشتم باید چه راهی رو میرفتم که بعدها پشیمون نشم
    هر کی رو میبینم موفقه پدر یا همسر داره که حمایتش میکنن... دوستش دارن... براشون مهمه.. بهش راهنمایی میدن و روحیه
    من خدا رو دوست دارم و منتظرم مرگم برسه


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل بی انگیزگی و بی هدفی خستم کرده
    توسط odlar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 11:05
  2. از رویا بافی خسته شدم دلم شور آینده رو میزنه
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 17:41
  3. بی انگیزگی برای پایان نامه؛خواستگاری و بلا تکلیفی
    توسط مصباح الهدی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 شهریور 92, 00:05
  4. خواهرم مادرمون رو کتک میزنه - چه کار کنم؟ - نگران بقیه خواهرهایم هستم
    توسط کوثر تنها در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 03:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.