به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 اردیبهشت 93 [ 17:08]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    691
    سطح
    13
    Points: 691, Level: 13
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام برادر گرامی از یک نظر با شما موافقم!
    از این جهت که دختر بد یکیش هم زیاده ولی دختر خوب صدتاش هم کمه!!! همین طور در مورد پسر!

    می دونید مشکل اینه که دختر خوب کمتر جلوه داره.مثلا به نظر من هنوز دختران محجبه زیادن ولی وقتی سطح شهر را نگاه می کنی بیشتر دختران خیلی بدحجاب به چشم میان!

    مساله دیگه این که الان مثل سابق معرف دلسوز نیست و جوانان خودشون دنبال پیدا کردن همسرن!!!خب اگه یه آقا بخواد دنبال دختر بگرده؛آن هم تو اجتماع بیشتر با چه دخترانی برخورد می کند؟چه دخترانی بیشتر خودشون را به آقایون نزدیک می کنند؟
    به نظر من فرهنگ واسطه گری باید در جامعه احیا بشه. من و خیلی از دوستانم هستیم که واقعا مقیدیم و خیلی هم روی حجاب و حیا حساسیم.اما خب ما در مقایسه با خیلی از دخترای دیگه تو دانشگاه یا بیرون دنبال شوهر نیستیم.اصلا فکرمون هم به این سمت نمیره.
    ببینید من تمام خواستگارانم را واسطه های مختلف به من معرفی کردند! دختر خوب را نمیشه به راحتی دید ولی خیلی ها اونو می شناسن. دختر خوب را همیشه معرفی می کنند.خودش دنبال شوهر نیست.

    من به شما قول می دم اگر خودتان پسر خوب و پاکی باشید در آینده وقتی دنبال دختر خوب می گردین؛ حتما به شما چند دختر پاک معرفی می کنند.چون پسر پاک هم کم است!!!(یعنی کمتر دیده می شود)
    همیشه شیطان به زشتی ها بیشتر جلوه می ده.در صورتی که در واقعیت انسان های خوب زیادن.

    سعی کنید از طریق معرف و واسطه دلسوز و خوب دنبال دختر مناسب باشید. این طوری می بینید که چقدر اشتباه کردید.چقدر مورد هست!

    - - - Updated - - -

    یک پیشنهاد دیگه هم که الان به ذهنم رسید اینه که شما از الان با آدم های پاک و خوب رفت و آمد و دوستی داشته باش تا موقع ازدواج همین آدم های خوب خواهر یا دختر خوبشون را به شما معرفی کنند.
    اگر خودتون خوب باشید و به همه کمک کنید مطمئن باشید در آینده به شما کمک خواهدشد.
    از هر دست بدی از همون دست هم می گیری!

    - - - Updated - - -

    نکته مهمی که می خوام بهتون یاداوری کنم اینه که:
    اینجا یک سایت مشاوره هست.و کسانی که میان مشاوره طبیعتا تو زندگیشون مشکل داشتن.حالا خیلی ها هم متاسفانه از داشتن همسر ناپاک. خب این افراد در این محل مجازی جمع می شن و به طور ناخوداگاه فکر می کنیم که چقدر مشکلات زناشویی زیاد شده.چقدر خیانت زیاد شده....
    خب طبیعیه که کسی که پاکه نمیاد اینجا بگه آی مردم من پاکم!و یک تاپیک باز کنه!

    ببینید وقتی شما وارد بیمارستان شدید طبیعیه بیشتر بیمار می بینید.شما می گیدچقدر بیمار زیاد شده؟
    نه شما وارد محیطی شدید که افراد بیمار بیشتر اونجا هستند!

    اگر هم شما دنبال انسان های خوب هستید باید در محیط هایی باشید که انسان های خوب هستند.یک دوست خوب شما را به چند تا دوست خوب دیگه لینک می کنه و همین طور یک دوست بد شما را به آدم های بد لینک می کنه!!!

    مرسی متشکر خانوم مصباح

    سلام دوستان ببخشید من نتنوستم دیروز پاسخ بدم به پ دوستان

    دوستان نمی دونم کجا بحث رو به چالش بکشم قصدمم رفتن این تاپیک به انجمن ازاد نیست ولی شاید اسم همه ی این قصد و نیت منو بزارید بد بینی اره بد بینمون کردن همین خانواده ها منشا اصلیشونه
    من 20 سالمه یه جوون 20 ساله تا حدودی اشنایی پیدا کرده با تموم موئضلات به ویژه ارتباط بین جنس مخالف
    منم منکر این نخواهم بود ولی ارتباط درست نه دیگه ..........
    من تو دانشگاه با چشمان خودم می بینم که دختر با پر رویی تمام با پسر کارایی می کنه که من واقعا از دو طرف احساس تاسف می خورم یک: خانواده و دو: اون پسری که ازش سوء استفاده کرده و خواهد کرد
    بعد می گید بد بینی پیش نمیاد باور کنید منه جوون یا هر شخصی با فکر و عقده من نا امید میشه اگه روزی بخواد ازدواج کنه خدا به سر شاهده الان دارم می نویسم تنم میلرزه مخصوصا زمانی که یکی بهم میگه باید ازدواج کنی
    کسی که بهم میگه ازدواج کن واقعا اولین چیزی که به ذهنم میاد ذهنیت بد نسبت به دختراست
    یه جورایی بیزارم از این نوع جنس (سوء تفاهم پیش نیاد با هیچ یک ازدوستان عزیز همدردی نیستم و نخواهم بود خلاصه همه جا بد و خوب هست ولی....)

    خانوم مصباح المهدی عزیز درسته تموم حرفات درسته ولی خداییش وضع خیلی خراب تر از اونی هستش که فکر می کنیم بله فکر می کنیم یا توجیح می کنیم این نوع طرز فکر رو من باورتون نمیشه یه روزی به خودم میگفتم که خیلی دتر خوب هست ولی از روزی که پام به دانشگاه وا شد با دیدن چیز هایی نظرم کاملا عوض شده
    درسته نمی شه گناه دیگران رو شست ولی من بهتون با صراحت بیان اعلام می کنم هر کی که تو دانشگاه هستش با یه پسر در ارتباطه من از این موضوع نگران نیستم ولی اخه تا کی حسرت یه دختر خوب به دلم بمونه تا چند سال؟
    فقط از خدا یه چیز می خوام اونم اینه که اول از همه تموم درسام زود تموم شه فقط از این کشور برم فقط از این کشور برم و بعد اون درگیر هوی و نفس شیطانی نشم چون نمی خوام بازیچه احساسات شم و تا به اینجاش حس نفرت باعث شده که نرم سمت این کارا و بعد از همه ی اینا از خدا می خوام لنگه همون افراد رو به خودشون تحویل بده و کسی که هم خوب و پاک زندگی کرده پاکی رو سر لوحه زندگیش قرار بده
    تموم اینارو گفتم که از شما دوستان یاد بگیرم که برای خوب زندگی کردن با توجه به عوامل خارجی (اینگونه دختران و پسران) چگونه بهترین انتخاب رو داشته باشم چگونه درگیر این جور کارا نشم می دونم باید درس بخونم می دونم همرو از بهرم ولی یه حس و کشش بین دوستان هم سن و سال من هست که بنا به اقتضای سنه ولی یکی کنرتلش کرده و تموم شد یکی که نه کنترلش نکرد و نخواهد کرد ویکی هم تا وسطا کنترل کرده بقیه راه براش سخته که بنده جزء سومین دسته هستم می خوام از شما دوستان بیاموزم چیکار کنم تا درگیر این کارا نشیم

    بازم خیلی متشکرم از شما خیلی ممنون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها
    مصباح جان با همه حرفات موافقم بجز این مورد!
    درسته که دختر خوب دنبال شوهر نمیره! ولی
    این که یه خانم به صورت مستقیم توسط یه آقا انتخاب بشه(بدون معرف) هیچ دلیلی بر بودن اون خانم نیست!
    پس نمیشه گفت همیشه از طریق معرف ازدواج میکنن

    من خودم دختر و پسرای خوب و پاکدامنی رو دیدم که آشناییشون بدون واسطه بوده،ولی رابطشون در چارچوب خاصی بوده،زیر نظر خانواده ادامه پیدا کرده،و ازدواج موفقی داشتن
    البته اینکه چطور و کجا هم آشنا شده باشن مسلما مهمه!

    و آقای رفیق فابریک!
    دختری که خوب و پاکدامن باشه رو باید پیدا کرد،چون کمه!
    اینجوری نیست که مدام سر راهتون سبز بشن، ولی میشه با تحقیقات این جور آدما رو پیدا کرد

    و به نظرم شما سعی کنید بدبین نشید، به خودتون بگید همونطور که پسر حوب کم شده (ولی باز هم پیدا میشه) ،دختر خوب هم به موقعش براتون پیدا میشه انشاله
    توکلتون به خدا باشه و ازش بخواید راه درست رو همیشه بهتون نشون بده
    نمی شه خواهر عزیز بد بینی نباشه بخدا نمیشه
    من جلوی شچام اتفاقاتی افتاده که واقعا شرم دارم به زبون بیارمش

    خواهر من
    بنده خودم نه ادمی هستم که بگم معتقد نه بی حیا متعادل متعادل
    من خودم تو دانشگاه تا به الان با یه دختر صحبت نکردم یه حس بدی به اینجور ادما دارم
    نمی گم ادم تفلونی هستم نه با پسرا خیلی خوبم ولی دخترا نه
    نمی دونم چی بگم این حس بدبینی میترسم در اخر منجر به مسائلی بشه که بعد ها پشیمونی به بار بیاره
    ولی من می خوام بدونم زمان قدیم هم اینگونه بود ؟بابا هر چیزی یه حدی داره اخه
    من می دونی می ترسم یکی گیرم بعد ها بیفته که عشق و حالشو تو مجردی کرده باشه بعد از گذشت 4 5 سال فیلش راه هندوستان کنه و خودشو بچسبونه با ترفند های مختلفی از جمله دروغ به من یا امثال من و بدبختمون کنه


    یه سوال اجازه می دی ازت بپرسم اونم اینه که اگه ازدواج کردی مهم ترین ملاک پذیرش شوهرتون چی بوده؟پاکی؟صداقت؟....چی؟؟؟؟
    اگه پاکی بوده پس شما هم پاک بودی درسته؟این اطمینان رو از کجا پیدا کردی تو وجود شوهرت؟

    اگه هم مجردی بهم بگو مهمترین معیارت به عنوان یه خانوم یا دختر چیه؟

    ببخشید این سوالو کردم می خوام نتیجه یری داشته باشیم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط gisooo نمایش پست ها
    تو تمام پستهای این تاپیک چیزی که دیده میشه برچسب زدن به ادمها است...دختر خوب فلان میکنه دختر بد فلان هست...مثلا دختر اگه با حیا باشه دیگه دنبال شوهر نیست!!!

    دوستان عزیز خوبه ادم تو زندگیش خودش رو کمی هم جای بقیه بگذاره .شمایی که الان به خاطر واسطه ها و معرفهایی که دور و برتون هست زیاد بهتون خواستگار معرفی میشه معلوم نیست که اگه اینها نبودن شاید شما هم مثه همین کسایی بودین که به قول خودتون همه جا به فکر پیدا کردن شوهر هستن(تازه از کجا معلوم شاید این نگاه و تفکر شما هست که فکر میکنین که اینها دنبال شوهر هستن!!) ...اینهمه با غرور و خودپسندی حرف زدن جالب نیست

    گیسو خانوم این بنده خدا حقیقت رو گفته
    من به عنوان یه پسر دارم به چشم می بینم که این جور ادما دارن چکاری می کنن بعد شما میگی خودتو بیا بزار جای اونا
    اصلا فکر نکنم جالب باشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Naashena نمایش پست ها
    اقای رفیق فابریک من نمی دونم تعریف شما از دختر خوب چیه ولی اگه منظورتون نداشتن رابطه هست من خودم دختران زیادی چه در فامیل و چه در دانشگاه و چه در اشنایان دیدم که مطمئنم اهل روابط جنسی قبل ازدواج نیستن
    شما بنظرم دچار بدبینی شدی یا فضای اطرافت زیادی الوده هست وگرنه من همچین حسی که شما داری ندارم
    نه اینکه همه چی گل و بلبله ولی به این سیاهی که می بینی نیست شما هنوز دنبال همسر نرفته بهش شک داری!!!
    من حتی نمیتونم یک لحظه تصور کنم همسرم همچین گذشته هایی داشته باشه از فکرشم توبه میکنم

    خدا خیرت بده دانشگاه رو ازش ور دار که هر چی دیدم تا به الان تو همین دانشگاه بوده
    فضای اطرافم الوده هم رد کرده خواهر من
    الان شما بهم میگید چیکار کنم این بد بینی محو شه اگر بشه ببخشید؟؟؟؟



    خواهر عزیزم اینقدر مورد دیدم که چی عرض کنم واقعا از همسر و اسمش بدم یماد سوء تفاهم نشه ولی ازدواج رو یه خیانت به خودم می بینم
    درسته فکرش خیلی قشنگه امــــا خودش زیاد نه


    دوستان به یه نتیجه ای رسیدم که شاید گفتنش مانعی ناشته باشه

    نمی دونم درسته یا نه ولی اگه درست نیست با یه دلیل توجیحم کنید

    ازدواج امروزه هندوانه در بسته هست

    شما نمی تونی به کسی قبل ازدواج اعتماد کنی چه دختر باشی چه پسر
    چه تضمینی هستش شما پاک زندگی کنی طرفت نکرده باشه؟
    تحقیق؟؟؟؟؟همه می تونن تو محل کارشون تو محل زندگیشون طوری رفتار کنن که پاک به نظر بیان مطمئن باش که امروزه با دو سه تا سلام علیک گرم یا داشتن پول همه جا مهندست می کنن دکترت می کنن و الی اخر
    عذاب وجدان؟؟؟؟
    کی الان عذاب وجدان داره جز عده ای که مثل من پاک زندگی کردن یعنی تا اینجاش
    خودت قضاوت کن یک کسی که قبل ازدواجش هرر غلطی کرده می خوام به خواستگارش بگه یعنی میگه من این کارارو کردم؟؟؟؟
    اولین دروغ اول زندگیش رخ داده اینو داشته باش تا بعد
    اون کسایی که میگن گذشته ادما به خودشون مربوطه فقط دوست دارم بیان اینجا نظر بدن خوب دارم براشون یکی نیست بهشون بگه که این گذشته رو کسی به خودت همین جوری تحویل بده حاظری یه لحظه زندگی کنی؟
    اگه اره که خیلی ریلکسی و خودتم یکیش هستی اگه نه پس ادم حسابی هستی

    دیگه چی بگم؟


    قبول دارید هندونه هستش

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 20:00]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    211
    سطح
    4
    Points: 211, Level: 4
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    63

    تشکرشده 27 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام... منم خیلی از این موضوع ناراحتم و رنج می برم و بگم یه چیزایی دیدم.. ولی تا حالاش که خدا حفظم کرده و از این به بعد هم توکل بر خدا... دختر خوب پیدا میشه ... ولی نمی تونی تو دانشگاه پیداش کنی.... خب اون دخترم مثل ما پسرا شور و هیجانات نسبت به جنس مخالف داره.... اشتباه ما راه پیدا کردن دختره... شاید اون دختری که شما میگی با پسر ارتباط داره مقید به یه حدودی باشه و بعد از ازدواج همه چی رو رعایت کنه از جمله فاصله اش رو با نامحرم(البته باید شوهر هم بهش خوب رسیدگی کنه از همه لحاظ اونم تو این دوره زمونه، حدیث داریم که اگر نیازهای روحی و جنسی زنتون رو تامین نکنید اگر یک سیاه زنگی ببینه به اون متوسل میشه).... اشتباه ما اینه که به دختر نگاه می کنیم باید به خانوادش نگاه کنیم.دل انسان مثل مزرعه میمونه هرچی توش بکارن همون در میاد...از قدیم گفتن پارچه داری می گیری بغلاشو نگاه کن(نخکش نشده باشه) زن داری می گیری مادرشو نگاه کن!!!من که واقعا تا حالا که 20 سالمه(هم سن و سال شما هستم !!!) خودم در اطرافیان دیدم و این ضرب المثل برام مثل روز روشنه ...!

  3. کاربر روبرو از پست مفید سپیدقلب تشکرکرده است .

    reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    در جامعه اي كه توي اون پسرها فاسد بشن خواه ناخواه دخترها رو هم درگير اين مساله مي كنن. خودم ديدم كه مثلا يه دختري اصلا دلش نمي خواد با يك پسري بره (پسرفاسد كثافت) ولي اون ول كن نميشه به هر حال يا با وعده هاي دروغي يا با زور مي خواد غلط زياديش رو بكنه.
    يه مسال ديگه هم هست اونم اينكه تا حالا نديدم كسي بياد بگه پسرها فاسد شدن همه اولين چيزي كه ميگن اينه كه دخترها اينطور شدن اونطور شدن انكار اين فرهنگ مردسالاري
    بدجوري توي فكرها رخنه كرده.
    از طرف ديگه مثلا صحبت كردن يا تعامل معمولي بين دختر و پسر را نميشه به عنوان خراب بودن يا بد بودن طرفين گذاشت هرچند متاسفانه در مملكت ما ظرفيت رعايت تعادل در اين
    تعامل ها كم هست. يه دليلش هم تفكرات اشتباهي هست كه در ذهن بعضي ها از اين تعامل ها هست.

  5. 2 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92), مصباح الهدی (یکشنبه 12 آبان 92)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز،برادران محترم !
    میدونم و تا حدی بهتون حق میدم بخاطر این بدبینی ها ...و این چیزی که شما میگید برای ما دخترا هم هست!
    بعضی وقتا یه چیزایی می بینی و میشنوی که تو به جای اونا غصه میخوری

    ولی من میگم
    عینک بدبینی بازم مجاز نیست
    شما هر چی هم دوست داری محتاط باش، ولی بدبین نباش
    این بدبینی میتونه زندگی آینده ات رو خراب کنه

    آقای رفیق فابریک شما دچارش شدید!

    درسته نمی شه گناه دیگران رو شست ولی من بهتون با صراحت بیان اعلام می کنم هر کی که تو دانشگاه هستش با یه پسر در ارتباطه من از این موضوع نگران نیستم ولی اخه تا کی حسرت یه دختر خوب به دلم بمونه تا چند سال
    من دانشگاه شما رو نمیدونم، ولی دانشگاه خودم اینطور نبود
    اکثرا روابطی بینشون بود ولی کسانی هم بودن که اینجور روابط (نادرست رو منظورمه) نداشتن.
    وگرنه که بعضی روابط در گروه ها وانجمن های دانشگاهی به صورت سالم و مفید وجود داره...
    خب دانشگاه هم بخشی از جامعه هست، مگه شما میتونید بگید همه دخترا و پسرا بلااستثناء دوستی قبل ازدواج داشتن یا دارd
    ویرایش توسط reihane_b : یکشنبه 12 آبان 92 در ساعت 14:49

  7. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    Aminn (یکشنبه 12 آبان 92), مصباح الهدی (یکشنبه 12 آبان 92)

  8. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    ببینید شما واقعا زیادی بدبین هستید! همون طور که آقای ناآشنا گفتند تو دانشگاه دختر پاک هست.

    من خودم یه دخترم و واقعا هم حریم ارتباطی با نامحرم و حیا خیلی برام مهمه.دانشجوی ارشد هم هستم! هم دوره کارشناسی و هم الان که دوره ارشدم را می گذرونم دختران پاک زیادی دیدم!اون دخترانی که شما مد نظرتون بوده واقعا در حداقل بودن..........
    البته نمی دونم شاید من چون تو دانشگاه سراسری خوب و رشته خوب درس خوندم بیشتر دانشجویان اهل درس و کتاب بودن! یا خیلی فکرشون منحرف نبوده.

    قصد جسارت به بقیه دانشگاه ها و رشته ها را ندارم.اما چیزی که بیشتر احتمال داره و تجربه خودم را می گم.
    خیلی وقت ها دانشگاه آزاد یا دانشگاه های سطح پایین از نظر علمی؛دانشجویانی که به معنای واقعی دنبال علم باشن؛قبول نمی شن.و خیلی وقت ها هدف بعضی از این دانشجویان برای ورود به دانشگاه همون عشق و حالیه که خودتون گفتین.(البته نه همیشه)

    وگرنه من الان تمام همکلاسی هایم انسانهای بسیار پاک و باشخصیتی هستند.حتی بسیاری از آنها خیلی هم مومن هستند!!!
    بیشتر آنها واقعا دنبال علم بودند نه دنبال خاله بازی با جنس مخالف.

    تو دوران کارشناسی من هم از یک کلاس 40 نفره شاید 3؛4 نفر دختر برای خودشون حریم نداشتند.که چون در حداقل بودن؛ خیلی تاثیری نداشتند.الان بیشتر اون همکلاسی هایم تو ارشد رتبه خوب گرفتیم.اما اون 3؛4 نفر اصلا کاری به علم و... نداشتند و قبول هم نشدند.(چون معلوم بود که با یه نیت دیگه ای اومدن دانشگاه)

    نمی دونم .اما فکر می کنم آنهایی که خانواده مذهبی دارند و خودشون هم مذهبی هستند؛احتمال ناپاکی بسیار بسیار پایین هست.یا آنها که واقعا اهل مطالعه و تفکر هستند؛این احتمال پایین تره.
    (حتی نتیجه یک تحقیق علمی تو اروپا را تو روزنامه خونده بودم که مردانی که باهوش ترن؛احتمال خیانت توشون کمتره(البته دوباره سو تفهم نشه.احتمال نه قطعیت) )

    ببخشید می تونم بپرسم آیا شما دانشگاه آزاد درس می خونید؟
    ویرایش توسط مصباح الهدی : یکشنبه 12 آبان 92 در ساعت 14:56

  9. 2 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    Aminn (یکشنبه 12 آبان 92), reihane_b (یکشنبه 12 آبان 92)

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    ببخشید نمیدونم چرا نصف متنم پاک شده تو پست قبلی!!!!یا من نمی بینمش


    دوستان عزیز،برادران محترم !
    میدونم و تا حدی بهتون حق میدم بخاطر این بدبینی ها ...و این چیزی که شما میگید برای ما دخترا هم هست!
    بعضی وقتا یه چیزایی می بینی و میشنوی که تو به جای اونا غصه میخوری

    ولی من میگم
    عینک بدبینی بازم مجاز نیست
    شما هر چی هم دوست داری محتاط باش، ولی بدبین نباش
    این بدبینی میتونه زندگی آینده ات رو خراب کنه

    آقای رفیق فابریک شما دچارش شدید!

    درسته نمی شه گناه دیگران رو شست ولی من بهتون با صراحت بیان اعلام می کنم هر کی که تو دانشگاه هستش با یه پسر در ارتباطه من از این موضوع نگران نیستم ولی اخه تا کی حسرت یه دختر خوب به دلم بمونه تا چند سال
    من دانشگاه شما رو نمیدونم، ولی دانشگاه خودم اینطور نبود
    اکثرا روابطی بینشون بود ولی کسانی هم بودن که اینجور روابط (نادرست رو منظورمه) نداشتن
    خب دانشگاه هم بخشی از جامعه هست، مگه شما میتونید بگید همه دخترا و پسرا بلااستثناء دوستی قبل ازدواج داشتن یا دارن؟؟
    معلومه که هرچند درصدشون کم باشه ولی وجود دارند، دانشگاه هم همینطور. ولی چون کمند به چشم نمیان


    من مجردم، ویکی از معیارام هم اینه که همسرم مثل خودم گذشته آنچنانی!! نداشته باشه
    خب فکر میکنید چند درصد خواستگارا تا الان اینجور بودن؟!
    اونایی که اکثرشون آشنا بودن و از گذشتشون باخبر بودم که هیچ....
    ولی اونایی هم غریب تر بودن، میتونستم تا حدی تشخیص بدم که چه جور زندگی کردن

    خب وقتی من دختر میتونم تا حدی از گذشته پسر (باتوجه به نوع حرفاش،خانوادش، رفتارش، تیپش و.....) مطلع بشم، یه پسر هم میتونه موقع ازدواج با تحقیقات درست متوجه بشه

    البته اینم بگم،من خودم اهل این روابط نبودم، و دوستایی هم که دارم مثل خودم هستن، و اگر بخوام برای برادرم زن انتخاب کنم، خیلی برام سخت نیست!

    میدونید منظورم چیه؟
    اینکه دوروبریای آدم کیا باشن مهمه
    شما اگه خانوادت هم مثل خودت باشن،با دوستان آشنایانی هم مثل خودتون ارتباط برقرار میکنید.... این خانواده ها هم احتمال اینکه دختر و پسر خوب داشته باشن زیاده (گاهی هم بچه ها هیچ تشابهی به خانواده ندارن!)
    ولی به قول دوستمون سپیدقلب تا حد زیادی میشه از روی خانواده شناخت


    درسته یه درصدی ازدواج هم شانس آدمه
    ولی من کمتر کسی رو می بینم که بعد ازدواج بگه از گذشته همسرم خبر نداشتم،و الان معلوم شده که خوب نبوده.... مگر اینکه همون شخص خودش اعتراف میکنه یا تحقیق خوبی نداشته یا با وجودی که خبر داشته بازم چشم پوشی کرده، و الان بعدازدواج براش مشکل ساز شده

    پس این هندونه همچین هم سربسته نیست
    ما خوب همه جاش رو نمیگردیم تا شکستگی ها و.... ببینیم

    شما دارید از الان به چیزی فکر میکنید که هنوز پیش نیومده
    این آینده نگری نیست، این موضوع فقط داره ذهن شما رو به خودش مشغول میکنه که نتایج خوبی هم ازش نمیگیرید

    مطمئن باشید اگه خوب زندگی کنید، و موقع ازدواج از راه درست اقدام کنید و تحقیقات لازم رو هم انجام بدید، شانس اینکه ازدواج موفقی داشته باشید خ زیاده
    مابقیش هم باید بسپرید به خدا

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    من نمیدونم چرا سیستم برای من اینطور شده!
    یا متنم پاک میشه یا دوتا دوتا میاد
    ویرایش توسط reihane_b : یکشنبه 12 آبان 92 در ساعت 15:05

  11. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (یکشنبه 12 آبان 92), سپیدقلب (یکشنبه 12 آبان 92)

  12. #17
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    بارها یادآوری کرده ایم که جای تاپیک های بحث و چالش انجمن آزاد است ، تعجبم از دوستان پیشکسوت و آگاه به این تأکید هست که در این تاپیک بدون تذکر یا گزارش این تاپیک وارد بحث و چالش شده اند


    این تاپیک برای انتقال به انجمن آزاد قفل می شود

    جناب رفیق فابریک ، لطفاً دغدغه خود را به صورت یک مسئله کاملاً شخصی مطرح فرمایید و راهنمایی بخوانید . جای تاپیک های اینچنینی انجمن آزاد هست و اگر مایلید به همین رویه ایجاد بحث و گفتگو کنید هزینه آن انجمن را پرداخته و در آنجا دنبال کنید . و اگر می خواهید دغدغه و مسئله شخصی خود را حل نمایید در انجمنهای رایگان مربوط به مسئله اتان یک تاپیک مشاوره ای ایجاد کنید







  13. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 12 آبان 92)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.